in dit geval zeg ik....bel dan gewoon ofzoquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:57 schreef hafc het volgende:
msn ligt weer down gore kutzooi was ik net met mijn vriendin in gesprek valt die uit
Is altijd hetzelfde, zooiquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:01 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Word gek van msn!!! Echt heel de week word ik er al afgegooid!! GRRRRRRRRRR![]()
![]()
Het is de enige.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:57 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
je bent niet de enigste die zich irriteerd
JA! SCHANDALIG! HET IS GRATIS EN DAN NOG HEEL AF EN TOE DOWN OOK! WAT EEN KLOOTZAKKEN!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:03 schreef hafc het volgende:
ik dacht dat ze bij @home prutsers waren maar die lui van msn kunnen er ook wat van
Ik ga m'n geld terug vragen!quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:05 schreef pieter_pontiac het volgende:
Die MSN ligt er wel erg vaak uit de laatste tijd, pas ook al de hele avond aan het aanmelden geprobeerd en dat ie het niet deed. Tja, Microschoften....
Verbeter dan meteen alles, dus ook "irriteert"quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:03 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Het is de enige.
Jeugd van tegenwoordig....*zucht*
Hey! Ik heb hem naar al mijn vrienden plus al mijn zakelijke relaties doorgestuurd hoor! Dat waren er meer dan 200!quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:07 schreef T1andonly het volgende:
de mensen die die stomme doorstuurmailtjes niet doogestuurd hebben naar 15 mensen omdat anders hun MSN verwijdert werd zullen nu wel flink balen
quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:07 schreef T1andonly het volgende:
de mensen die die stomme doorstuurmailtjes niet doogestuurd hebben naar 15 mensen omdat anders hun MSN verwijdert werd zullen nu wel flink balen
dan zal er misschien wel wat mis zijn als jij zelfs geen MSN hebtquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hey! Ik heb hem naar al mijn vrienden plus al mijn zakelijke relaties doorgestuurd hoor! Dat waren er meer dan 200!
vind je het gek half nederland zit zich aan te meldenquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:09 schreef switchboy het volgende:
Nounou wat een gezeur hier werkt ie gewoon hoorChello
alleen als msn nu nog werkt niet afmelden als je afmeld meldt ie niet meer aan (me broertje melde af).
![]()
zoals?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:09 schreef Lady-essent het volgende:
Zeur topic.
Sjonge zeg, er zijn wel ergere dingen op de wereld hoor dan dat msn down is.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:10 schreef hafc het volgende:
je wilt toch niet zeggen dat je die onzin gelooft met die doorstuurmailtjes
Get a life , zegquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:12 schreef hafc het volgende:
hij doet het nog steeds niet begin nu goed pissed te worden
Je probeert zeker ook om de paar seconden om in te loggenquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:12 schreef hafc het volgende:
hij doet het nog steeds niet begin nu goed pissed te worden
quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:17 schreef hafc het volgende:
nee maar ik had een belangrijk gesprek lopen
Bij mij niet, maak me niet zo jaloersquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:23 schreef Eronymus het volgende:
MSN doet 't gewoon, huilies
quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:23 schreef Eronymus het volgende:
MSN doet 't gewoon, huilies
Precies mijn gedachten over hetgeen zich hier nu voordoet: m'n zus is helemaal in paniekquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:22 schreef Suijk het volgende:
Wat erg jongens. Nu kan ik geen letters meer op mijn scherm oversturen. Moet ik nu iemand bellen? Of misschien langs gaan? Of, misschien wel een uurtje wachten? Dat kan toch niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |