Ja wat een unicum.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:50 schreef SCH het volgende:
En uit 4 verschillende landen -->
Remember de italiaanse finale schatquote:Op woensdag 7 april 2004 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja wat een unicum.
*kuch*quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:56 schreef ZIOPPA het volgende:
Milan wint trouwens deze editie van de CL. Hebben in tegenstelling tot de andere 'topfavorieten' voor de CL een vreselijk goede verdediging én een briljant middenveld en aanval.
of een Spaanse tussen Valencia en Real.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:58 schreef SCH het volgende:
Remember de italiaanse finale schat
Damn, jij bent ook wel multi-culti in je hele doen en laten hè?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:50 schreef SCH het volgende:
En uit 4 verschillende landen -->
Ken je klassiekers Docquote:Op woensdag 7 april 2004 23:05 schreef Doc het volgende:
Heeft een van de 4 clubs die nu de halve finale gehaald hebben ooit de EC1 gewonnen?
Porto zou ik op z'n hoogst kunnen verzinnen. Ze hebben in ieder geval wel ooit de een EC1 final egespeeld (en verloren).
Gewonnen tegen Bayern.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:05 schreef Doc het volgende:
Heeft een van de 4 clubs die nu de halve finale gehaald hebben ooit de EC1 gewonnen?
Porto zou ik op z'n hoogst kunnen verzinnen. Ze hebben in ieder geval wel ooit de een EC1 final egespeeld (en verloren).
Precies: 1987 tegen Bayern, 2-1 voor Porto.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:08 schreef Leatherface het volgende:
Ken je klassiekers Doc
Hakje van Madjer
Ik had toen net m'n examens gehaald was die periode nonstop dronkenquote:Op woensdag 7 april 2004 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewonnen tegen Bayern.
Met de geniale hakbal van Madjer.
Ken je geschiedenis.
een prinselijke CL-rondje (Monaco)quote:Op woensdag 7 april 2004 23:23 schreef knuppelhout het volgende:
idd, wat een koninlijk CL-rondje!
1000 europiek inzetten en je bent multimiljardairquote:Op woensdag 7 april 2004 22:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
of een Spaanse tussen Valencia en Real.
Als je je geld van te voren op deze 4 halve finalisten had gezet werd je voor gek verklaard, heel erg mooi dat er zulke verrassingen zijn
Absoluut!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 17:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik had gisteren toch gelijk methodmich, met het wonder van Riazor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |