Wraakgevoelens?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:57 schreef zjroentje het volgende:
Hopen dat Lyon vanavond wint.
Dat is nu wel weg.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wraakgevoelens?
Waar zou dat nou aan liggen?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is nu wel weg.
Vind Porto gewoon een schijtploeg.
Deco, Carlos Alberto, Baia .......quote:Op woensdag 7 april 2004 13:02 schreef nikk het volgende:
[..]
Waar zou dat nou aan liggen?
Aan 'divers' moet je als Man Utd. supporter toch gewend zijn?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Deco, Carlos Alberto, Baia .......
Tis het enige positieve punt voor die gozer die ik kan verzinnen. Gister viel hij opzich wel mee, maar hij komt gewoon echt niet uit de verf bij chelsea. Waar speelde hij...rechts op het midden veld? Die kerel moet linksbuiten staan, en minder in dienst van het elftal spelen. Dan komt hij het beste tot z'n recht. Nu is het niks meer dan snel de bal weer bij een medespeler inleveren. En Gronkjaer en meeverdedigen? Bij Ajax al gebleken dat hij dat totaal niet kan. Ook 1 van de redenen wrom het ajax van ' 99/ ' 00 zo ongelooflijk door de mand viel. Nee Jesper moet absoluut weg bij Chelsea.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
En ik vind het gewoon jammer voor Bergkamp
Maar ik vind dit wel weer leuk voor Gronkjear..
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Aan 'divers' moet je als Man Utd. supporter toch gewend zijn?
als je daarop doelt tenminste
Blijkbaar. Vroegah had real tenminste nog een fatsoenlijke verdediging. Hierro en Redondo +Oquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waarom deed Real Hierro weg.
Omdat ie "te machtig" werd?
AC Milan.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:10 schreef StarGazer het volgende:
Waar is Redondo eigenlijk geeindigd ?
Wel een schijtploeg die deze CL nog niet buitenshuis verloren heeft, kortom: ze zijn toch wel favoriet vanavond.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is nu wel weg.
Absoluut, maar dat was Real ook. Hoop dus op weer een Franse stunt.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wel een schijtploeg die deze CL nog niet buitenshuis verloren heeft, kortom: ze zijn toch wel favoriet vanavond.
Redondo is trouwens geen verdediger hoor. (Maar ik ga er vanuit dat ik je post verkeerd interpeteer of je je verkeerd uitdrukt).quote:Op woensdag 7 april 2004 13:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Blijkbaar. Vroegah had real tenminste nog een fatsoenlijke verdediging. Hierro en Redondo +O
Waar is Redondo eigenlijk geeindigd ?
Redondo was een meesterlijke voetballer. Ik kan me de wedstrijd tegen Machester nog goed herinneren, Redondo had vrijwel eigenhandig Madrid de finale in geholpen. Jammer dat ie bij Milan direct geblesseerd raakte nadat hij voor 10-tallen miljoenen was overgenomen. Beetje zonde van het geld achteraf...quote:Op woensdag 7 april 2004 15:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Redondo is trouwens geen verdediger hoor. (Maar ik ga er vanuit dat ik je post verkeerd interpeteer of je je verkeerd uitdrukt).
Redondo is een artiest. De man houdt van kunst & poezie (naar verluidt), z'n byzonder moderne kapsel, z'n spel, z'n techniek en de manier hoe die Scholes een keer voor LUL zette. Maar volgens mij een beetje vergane glorie, speelt niet bij Milan.
Ga je mond spoelen, Zjroen.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is nu wel weg.
Cole, zonder twijfel.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
Wayne Bridge en Ashley Cole in het duel om wie de linksback van Engeland wordt... Roept u maar.
Cole speelde gisteren een superpot!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:23 schreef Sloggi het volgende:
Cole speelde gisteren niet best
Bridge wel
Het enige "goede" wat ie deed, was het gezicht van Lehmann redden met een bal van de lijn te halen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Cole speelde gisteren een superpot!!!
hmmmm, ik zal wel een andere wedstrijd hebben gezienquote:Op woensdag 7 april 2004 16:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Het enige "goede" wat ie deed, was het gezicht van Lehmann redden met een bal van de lijn te halen.
Lehmann ging in de herkansing, alsnog in de fout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |