Er heeft zich aan het eind van vorig seizoen een machtstrijd afgespeeld bij Real.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waarom deed Real Hierro weg.
Omdat ie "te machtig" werd?
De verdediging is degelijk en voorin staan goede balletjeswachters, waar ken ik dat vanquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:56 schreef ZIOPPA het volgende:
Milan wint trouwens deze editie van de CL. Hebben in tegenstelling tot de andere 'topfavorieten' voor de CL een vreselijk goede verdediging én een briljant middenveld en aanval.
maarja favoriet zijn wil weinig meer zeggen blijkt nu, arsenal was op alle gebieden suprieur aan chelski zei met van te voren..................quote:Op woensdag 7 april 2004 02:19 schreef okee6 het volgende:
[..]
De verdediging is degelijk en voorin staan goede balletjeswachters, waar ken ik dat van![]()
ja, ze zijn wel favoriet
Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik ben misschien iets positiever over Vieira. En DB is weliswaar een topspeler, maar OOK een geval van net-niet. Soms briljant, maar geen "winner" zoals Van Basten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Viera word imo overschat. Ljungberg heeft een aardig loopvermogen en pikt hier en daar daardoor z'n goaltje mee, maar een goede voetballer vind ik het zeker niet. Campbell is een typische Engelse verdediger, stelt imo geen ruk voor.
Bergkamp is natuurlijk een briljante voetballer. Maar DB10 is een geval van net-niet. Hij is nooit echt een topspeler geweest.
Hij zal eerder wat hebben bewezenquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:18 schreef golfer het volgende:
En, oh, wat zal Morientes een dubbel gevoel hierover hebben.
Ljungberg heeft een hele slechte voorzetquote:Op woensdag 7 april 2004 09:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik ben misschien iets positiever over Vieira. En DB is weliswaar een topspeler, maar OOK een geval van net-niet. Soms briljant, maar geen "winner" zoals Van Basten.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:18 schreef golfer het volgende:
En, oh, wat zal Morientes een dubbel gevoel hierover hebben.
Dat dusquote:Op woensdag 7 april 2004 09:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik denk dat-ie een hele lange neus trekt.
Ik ben wat bevooroordeeld omdat ik een hekel aan 'm heb, maar vind Ljungberg beetje een typetje Rommedahlquote:Op woensdag 7 april 2004 09:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ljungberg heeft een hele slechte voorzet
quote:Op woensdag 7 april 2004 09:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik ben wat bevooroordeeld omdat ik een hekel aan 'm heb, maar vind Ljungberg beetje een typetje Rommedahl
groot gelijk!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:51 schreef DutchGooner het volgende:
AC Milan-Monaco,simpel
Dan zijn die 10 punten ineens goed genoeg voor een potentiële halve finale plaatsquote:Op woensdag 7 april 2004 12:51 schreef DutchGooner het volgende:
AC Milan Depor-Monaco,simpel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |