Je hebt het goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:33 schreef BMH het volgende:
Stomme balken om mijn plaatje
Wel een Super Geile Openings post!
mei ling.... naomi... meryl......quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:56 schreef Hellrazor het volgende:
Als je MGS hebt gespeeld zie je echt dat snake een echte ''rokkenjager'' is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:36 schreef BMH het volgende:
"Im like you...I have no pants!" - Gray Fox
"His mental shielding was very strong. I could not dive into his pants" - Mantis
ik krijg gelijk zin om dat schild van z'n arm te knallenquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:14 schreef bugeye het volgende:
[afbeelding]
ff een mooi plaatje van Metal Gear Rex
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:56 schreef Hellrazor het volgende:
Als je MGS hebt gespeeld zie je echt dat snake een echte ''rokkenjager'' is![]()
![]()
iets zegt me dat hij 5 pakjes sigaretten per dag rooktquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:40 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
David hayter...stem van snake....en snake uit de 2 nieuwste delen
dat klopt niet echtquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:45 schreef bugeye het volgende:
David Hayter is geniaal
hmmm vaag. In mijn Playstation boekje van MGS de Playstation versie staat in de credits dat Sean Barker de stem doet van Snake en Christopher Fritz de stem van Otacon
terwijl de credits op het spel zelf andere namen staan, zoals die David Hayter wel vermeld stond.
hij doet dus ook die EA sloganquote:# Voiced Snake in both Metal Gear Solid games. Wrote the screen play for X-Men the movie.
# David wrote the screenplay for the hulk (summer 2003)
# Is the voice of many EA sports commercials, and says their slogan: "EA Sports: It's in the Game!" before every game. Wrote an Unused draft of The Chronicles of Riddick (2004). His parents are Canadian, and he holds dual US and Canadian citizenship. Says the line "EA Sports: It's in the Game!" in every EA Sports video game and commercial.
Klopt, hij heeft ook de film X-men het een en andere mee geproduceerdquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:41 schreef capibar het volgende:
[..]
iets zegt me dat hij 5 pakjes sigaretten per dag rookt
hij heeft trouwens nog meer spellen en films ingesproken:
http://www.imdb.com/name/nm0371684/
dan zou het gewoon wat drukfouten zijnquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:47 schreef capibar het volgende:
[..]
dat klopt niet echt, hij zegt in het eindfilmpje trouwens ook dat hij david heet
Volgens mij is dit niet Snake maar Pliskin toch ? Van MGS2...quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:19 schreef bugeye het volgende:
[..]
[afbeelding]
hmmm.... hij heeft wel zo'n macho uitstraling
aha, sean barker is zijn aliasquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:49 schreef bugeye het volgende:
[..]
dan zou het gewoon wat drukfouten zijn
Gelukkig maar
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:50 schreef capibar het volgende:
liquid snake, en mcdonald miller zijn door dezelfde persoon ingesproken
de hele lijst:
http://www.voicechasers.o(...)l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit niet langer meer hier.... snik....
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:53 schreef bugeye het volgende:
[..]oh kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik was even verward met de darpa chief![]()
nee hoor, dit is echt Snake, alleen hij noemde zichzelf Pliskin in MGS2, omdat nog iedereen dacht dat Snake dood wasquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:51 schreef JK het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet Snake maar Pliskin toch ? Van MGS2...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |