Maar hoe moet dat dan? Er staat werkelijk NIETS in de handleiding over. Heb jij een Whirlpool toevallig?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:34 schreef wouter37 het volgende:
voorverwarmen op de oven functie is altijd noodzakelijk
Ik kan je niet volgen. Op de doos van de pizza staat dat je hem bijvoorbeeld 16 minuten moet verwarmen in een oven van 200 graden. DUS... wat moet ik doen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:37 schreef C0mput3rn3rd het volgende:
Alle ovens moet je voorverwarmen, anders heb je geen gelijke verwarming van de producten (begin kamertemperatuur enzo) waardoor de bereidingstemperatuur niet meer klopt.
Gebruik je de crisp functionaliteit - dat is magnetron, grill en oven (oventemperatuur op 200 graden) dan hoef je niet voor te verwarmen, het bereidingsproces wordt door de magnetron opgestart. Een heel groot voordeel: je producten zijn veel sneller klaar. Ik heb ook een whirlpool combi, en voor een gemiddelde pizza heeft de oven slechts 5 minuten nodig (zonder te ontdooien).
Nee....lees de gebruiksaanwijzing eens zou ik zeggen...het is heel simpel...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:11 schreef JeOma het volgende:
NOG EEN EXTRA VRAAG!
Langzaam begin ik het te begrijpen, na een pizza compleet te hebben verkoold heb ik vandaag een heerlijke pizza gemaakt. Echt ongelooflijk, 3 minuten voorverwarmd, en 7 minuten later heb je een grote pizza heerlijk knapperig en warm.
So far so good. Voor wat betreft pizza's. Want kennelijk klopt de tijd dus helemaal niet met hetgeen op de doos staat. Hoe moet het nu met andere (oven)recepten??? De helft van de aanbevolen tijd nemen ofzo?
Bij deze genomineerd voor meest-nuttige-reply-van-2004! Thanks!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:36 schreef BrainFuel het volgende:
[..]
Nee....lees de gebruiksaanwijzing eens zou ik zeggen...het is heel simpel...
0: ik verwarm nooit voor....staat volgens mij ook niet in de handleiding
1: pleur de bevroren pizza op de crisp plaat
2: duw twee keer op de auto crisp knop (programma 2..?)
3: draai aan het wieltje totdat het gewicht van je pizza op je scherm zit.
4: duw op start.
Dit alles even uit mijn hoofd...maar ik gebruik die functie wel vaker![]()
Je hoeft dus alleen het gewicht van de pizza van de doos te lezen.
Voor andere recepten gebruik je niet vaak de crisp (ik niet althans) en kun je dus gewoon de verpakking aanhouden.![]()
Oh, wel jammer. En een beetje raar ookquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:48 schreef octopussy het volgende:
kan niet...
Ik stel hem meestal op de hogere temperatuur in, op de een of andere manier wordt het toch allemaal wat minder snel gaar in zo'n combi.
'k Vond 'm via Google.quote:
Nope, en in de (slechte) handleiding vind ik ook weinig.quote:Gaat er ook geen lampje uit o.i.d.??
Jah, maar dan niet op "crisp" zetten hèquote:Op zondag 29 januari 2006 14:22 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien moet ik er om te testen maar eens zo'n dingetje in zetten:
[afbeelding]
2 minuten, en t piept. dan zit je op 210 graden. met een lege oven! niet de crisp schaal erinzetten.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:17 schreef Martijn_77 het volgende:
Meestal gaat er een lampje uit. Maar mijn persoonlijke ervaring is dat meestal 10 minuten voor verwarmen voldoende is ook al is het lampje nog niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |