quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:07 schreef MikeyMan het volgende:
sorry... ik kan je alleen de andere kant van het verhaal vertellen
Blijf het gewoon voor jezelf herhalen dude, dat zelfvertrouwen komt dan vanzelf wel.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:02 schreef FuifDuif het volgende:
Over het algemeen willen vrouwen liever een kleintje dan een grote.
omg, was het een neger ofzo?!quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:06 schreef erodome het volgende:
Ik heb het 1 keer meegemaakt dat een man echt een hele grote had, echt extreem.
Zijn eikel was ongeveer zo groot als mijn vuist(kleine handjes...).
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:14 schreef kastanova het volgende:
...alhoewel ik de baarmoedermond wel raak, maar mijn ervaring is dat de meeste vrouwen die "pijn" wel geil vinden
Was het een nederlander of italiaan, turk, maroc,??/tell usquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:53 schreef erodome het volgende:
Nee, het was geen neger....
Wat noem je groot en wat noem je klein?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:02 schreef FuifDuif het volgende:
Over het algemeen willen vrouwen liever een kleintje dan een grote.
quote:[b]Blabla..., alhoewel ik de baarmoedermond wel raak, maar mijn ervaring is dat de meeste vrouwen die "pijn" wel geil vinden
Zal wel een lichte vorm van SM gevoelens voor ze zijn ofzo, maar ach, het heeft wel iets zo'n schreeuwende vrouw, Blabla...
Ja hoor, wijven zoals jou neuk ik bijvoorbeeld tijdens de middaglunch, als snack zeg maar...quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:39 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UH heb je nu echt wel eens sex gehad uberhaupt offuh?
Jij doet je avatar-naampje eer aan!quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja hoor, wijven zoals jou neuk ik bijvoorbeeld tijdens de middaglunch, als snack zeg maar...
Echt veel heb je er niet aan, maar het is een leuke voor tussendoor.
LMFAOquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja hoor, wijven zoals jou neuk ik bijvoorbeeld tijdens de middaglunch, als snack zeg maar...
Echt veel heb je er niet aan, maar het is een leuke voor tussendoor.
Nou als ik jou zo hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Echt veel heb je er niet aan, maar het is leuk voor tussendoor.
Is die avatar van je de foto van je vrouw?quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:01 schreef Last_Revolt het volgende:
[..]
LMFAO
Als je net zo neukt als je typt, wordt het inderdaad niet wat neequote:Op dinsdag 6 april 2004 23:05 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou als ik jou zo hoor
*weinig ervaring*
wil ik niet met je neucken lijkt me nml geen goed plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |