En ik ben net zo blij dat jij er ook niet bentquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:19 schreef George1985 het volgende:
geen Linkin park en/ of Slayer....doe mij maar lekker Dinamo open air SLAYER!!
voor een regionaal festivalletje vind ik dat ze een erg leuke line-up hebben. Viel mij zéker niet tegen toen ik het zag.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:20 schreef TrenTs het volgende:
Zo daar zitten nog fatsoenlijke namen tussen ook. Welliswaar maar 3, maar toch.
Ik hoop heel erg dat je dat expres fout schrijft.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:19 schreef George1985 het volgende:
geen Linkin park en/ of Slayer....doe mij maar lekker Dinamo open air SLAYER!!
Als dat regionaal is vind ik nog best een prestatie.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
voor een regionaal festivalletje vind ik dat ze een erg leuke line-up hebben. Viel mij zéker niet tegen toen ik het zag.
Ja precies wat ik dacht...quote:Op donderdag 8 april 2004 21:46 schreef Reddiablo het volgende:
Guano Apes, sodeju!
ochja als treinen je hobby is dan is dat toch nie zo'n probleem?quote:Op zondag 11 april 2004 18:58 schreef sweek het volgende:
Wow, een stuk grotere namen dan toen ik er was een paar jaar geleden....
Maar niet de hele reis waard, om dan ook nog eens alleen daar rond te gaan lopen.
Die heb ik dit weekend nog gezien. Echt harstikke gaaf. Een airguitar bandquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:15 schreef pfaf het volgende:
Air on Maiden (BEL)
LUL!quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:20 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
ik heb er ook zin in
die zouden toch op de site komen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
heeft er toevallig iemand fotos gemaakt tijdens guano apes !
waarvan maar 28 van Guano Apesquote:Staan nu iets van 3 miljoen foto's online.
Lul, man, lang niet gezienquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:49 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
LUL!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |