Wees blij dat je hem kwijt bent...quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:49 schreef Liefje16 het volgende:
Komt hij daar en zeg ik, nou, wat is er nou zeg op. Zegt hij, het is uit gore kanker hoer. Ik zo WAAAAT? Hij zo, vuile slet rot op. Ik zo wat heb ik gedaan??? Geeft hij me een stomp in mijn gezicht!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:51 schreef Murray het volgende:
[..]
Wees blij dat je hem kwijt bent...
Beetje tegenstrijdig he... Je bent bang voor m maar ook bang dat je hem kwijt bent...quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:49 schreef Liefje16 het volgende:
Komt hij daar en zeg ik, nou, wat is er nou zeg op. Zegt hij, het is uit gore kanker hoer. Ik zo WAAAAT? Hij zo, vuile slet rot op. Ik zo wat heb ik gedaan??? Geeft hij me een stomp in mijn gezicht!
Niemand zag het natuurlijk en ik ben toen huilend er vandoor gegaan. Dit is allemaal vorige week gebeurd en ik durf niet meer naar school. Ik ben bang voor hem, en ook bang dat ik hem voor goed kwijt ben!!! Help!!
Dat had ze al meteen moeten doen, en goed hard..quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
En als hij je wat doet trap je m maar in zn ballen.
Please, don't be that naive..quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:56 schreef Liefje16 het volgende:
Ja ik begrijp het ook niet. Misschien was hij geschrokken dat ik hem betrapt had en meende hij het niet. Misschien dat ik er ook wel teveel achter zocht en was dat meisje echt ziek.... ik weet het allemaal niet meer....
Knock knock.. wake up..quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:56 schreef Liefje16 het volgende:
Ja ik begrijp het ook niet. Misschien was hij geschrokken dat ik hem betrapt had en meende hij het niet. Misschien dat ik er ook wel teveel achter zocht en was dat meisje echt ziek.... ik weet het allemaal niet meer....
Nee joh, alle jongens slaan, dat is morgen wel weer goed.quote:bang dat ik hem voor goed kwijt ben!!!
\quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Knock knock.. wake up..
En dan zat ze niet met een gozer in de herenWC!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:57 schreef sonnie het volgende:
Als dat meisje ziek zou zijn dan zat de deur echt niet op slot hoor.
Waarom zou je hem nog willen? Even nadenken...quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:49 schreef Liefje16 het volgende:
Zegt hij, het is uit gore kanker hoer. Ik zo WAAAAT? Hij zo, vuile slet rot op. Ik zo wat heb ik gedaan??? Geeft hij me een stomp in mijn gezicht!
Ik ben bang voor hem, en ook bang dat ik hem voor goed kwijt ben!!! Help!!
Jij hebt inderdaad professionele hulp nodig als je deze loser serieus terug wil. Hoe ziek kan je zijn? Pas 2 maanden samen en je bent nu al "bang" dat je hem "voorgoed kwijt bent"?!quote:Ik ben bang voor hem, en ook bang dat ik hem voor goed kwijt ben!!! Help!!
Okee nu weet ik het zeker; jij hebt ECHT hulp nodig van een professional! Steek anders je kop ff nog dieper in het zand?! Dat meisje was ziek en daarom slaat hij jou. Jezus als ik je zo hoor blaten verdién je gewoon niet beter dan dit.quote:Ja ik begrijp het ook niet. Misschien was hij geschrokken dat ik hem betrapt had en meende hij het niet. Misschien dat ik er ook wel teveel achter zocht en was dat meisje echt ziek.... ik weet het allemaal niet meer....
Hmmzquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:04 schreef Liefje16 het volgende:
Mijn ouders weten het niet, vriendinnen ook niet. Ik doe nu alsof ik ziek ben. Ik durf ook niet naar school want ik ben bang voor de confrontatie.... Ja het klinkt allemaal stom maar ik... ja sorry ik weet het ook niet...
OMG jij bent zeker de clown van het stelquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:10 schreef rjce het volgende:
Ik heb trouwens net je foto bekeken op je site, en die herman verdient echt niet zo'n super mooi meisje als jij!
Heel veel succes en je kan er hier altijd over praten.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:08 schreef Angeles het volgende:
Vertel het in ieder geval zo snel mogelijk aan je ouders en vertel het samen met je ouders aan de school. Denk niet dat je hem daarmee verraadt of naait, jouw veiligheid gaat gewoon voor, klaar. Je kunt moeilijk je hele leven thuis blijven zitten.
Echt, zulke dingen kun je niet in je eentje oplossen. Maar zet hem wel uit je hoofd.
Hoezo dat nou weer? Probeer haar alleen maar op te vrolijken en zelfvertrouwen terug te geven!quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:11 schreef Karrakas het volgende:
[..]
OMG jij bent zeker de clown van het stel.
Er moet sowieso aangifte gedaan worden. Die gast zit heel erg fout en dat moet die heel snel doorkrijgen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:12 schreef _Flea_ het volgende:
Heb even je foto gezien, maar jij kunt genoeg mooie jongens krijgen. Dus zoek verder.
Ga gewoon weer naar school ook al is het moeilijk. Als het lastig doet, geef je hem alsnog aan.
aarde aan liefje :quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:56 schreef Liefje16 het volgende:
Daar is professionele hulp voor nodig man/vrouw...quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:13 schreef rjce het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Probeer haar alleen maar op te vrolijken en zelfvertrouwen terug te geven!
EN WEES BLIJ!!!!...quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:49 schreef Liefje16 het volgende:
Wat zeur je danquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:16 schreef Liefje16 het volgende:
Hij sloeg mij niet keihard ofzo, voel het ook niet meer.
Je hebt toch vast wel vriendinnen ofzow...quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:16 schreef Liefje16 het volgende:
Hij sloeg mij niet keihard ofzo, voel het ook niet meer. Was de volgende dag alleen een beetje rood. Als ik naar de politie ga dan heb ik ook geen bewijs want niemand heeft het gezien volgens mij en dan komt hij er misschien achter dat ik aangifte heb gedaan. En hij is best wel agressief soms en ik zit op dezelfde school dan kan ik straks nooit meer naar school
Aangifte bij de school, bespreek het met een mentor...quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:16 schreef Liefje16 het volgende:
Hij sloeg mij niet keihard ofzo, voel het ook niet meer. Was de volgende dag alleen een beetje rood. Als ik naar de politie ga dan heb ik ook geen bewijs want niemand heeft het gezien volgens mij en dan komt hij er misschien achter dat ik aangifte heb gedaan. En hij is best wel agressief soms en ik zit op dezelfde school dan kan ik straks nooit meer naar school
Een dipje?quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:19 schreef rjce het volgende:
Nou professionele hulp, dat vind ik een btje overdreven, het meisje zit in een dipje, waarschijnlijk eerste vriendje etc. een goeie pep talk, er eens met wat mensen over praten doet ook al wonderen hoor
Ook al sloeg hij niet hard: slaan is not donequote:Op dinsdag 6 april 2004 13:16 schreef Liefje16 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:21 schreef SadKingBilly het volgende:
Ff je foto bekeken, en dat bevestigde mijn vermoedens al wel. BrEeZaH BiMbO.
Kennelijk te dom om te beseffen dat iemand fout is (zelfs als ze geslagen wordt)
Dat soort mensen verdient het inderdaad.
Maar, TS, blijf vooral hopen, hij is tenslotte de liefde van je leven; hij was gewoon boos dat je heb betrapt had en hij bedoelde het niet zo. Je moet toch ook niet gaan controleren, vertrouw je hem soms niet?! Bel hem maar snel en zeg dat je hem alles vergeeft; dan komt het zeker weer goed
Geschrokken zijn geeft hem geen recht om je te slaan en uit te schelden!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:56 schreef Liefje16 het volgende:
Ja, maar je had je punt al gemaakt, je hoeft niet te blijven herhalen dat ze dom is in jouw ogen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:30 schreef SadKingBilly het volgende:
Helaas herkennen sommige mensen een cynische reactie nog niet, als 'ie ze in de neus bijt..
Kom op mensen de TS is toch zo blind als een kip, dit soort dingen goedpraten!
Mede door dit soort meisjes kunnen jongens als "Herman" (wtf is dat voor náám?!) hun gang gaan.
Ja, lelijke meisjes mag je wel slaanquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:29 schreef Brutus2k het volgende:
Slaan is gewoon uit de boze, helemaal zo'n mooie meid als jouw. Succes ermee.
En jij kan het weten, want jij hebt de waarheid in pacht.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:38 schreef Baklap het volgende:
Nee, je moet het verhaal vooral serieus nemen...ffs zeg.
Waarschijnlijk is ze gewoon gedumpt en is het 'slaan' gedeelte erbij verzonnen als schreeuw om aandacht.
toch worden ze er (hopelijk) wel assertiever en alerter van na een paar neanderthalers.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:38 schreef nozem het volgende:
Tja, en toch blijven jonge meisjes keer op keer voor dit soort holbewoners vallen en blijven de vriendelijke, integere jongens met lege handen staan.
Oneerlijk he. 't leven..
Oh, en op die manier kun jij weer kutposts plaatsen zodat jij ook aandacht krijgt. Huldequote:Op dinsdag 6 april 2004 13:38 schreef Baklap het volgende:
Nee, je moet het verhaal vooral serieus nemen...ffs zeg.
Waarschijnlijk is ze gewoon gedumpt en is het 'slaan' gedeelte erbij verzonnen als schreeuw om aandacht.
Dat hoop ik ook, want een goed harde trap in z'n ballen (liefst met trendy puntschoenen) had ie op z'n minst meteen verdiend..quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:41 schreef Caesu het volgende:
[..]
toch worden ze er (hopelijk) wel assertiever en alerter van na een paar neanderthalers.
Was ook niet voor jou bedoeldquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:54 schreef NewLife het volgende:
[..]
Tel eerst ff tot 10... en lees mn post nog eens.
gheheh neej man is al goedquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:54 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Jij hebt hier de (piep)opmerkingen hoor. Het verschil tussen kan en kun blijft moeilijk
Je hoeft niet in elke zin een scheldwoord te gebruiken, wat schiet je daar mee op?
Of heb ik al teveel gezegd en kom je ''mijn huis'' opzoeken?
Blijkbaar mag ik dat niet suggereren van Frenkie.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:05 schreef marco_spn het volgende:
[..]
Je suggereert toch niet dat dit verzonnen is hè?![]()
[offtopic]kloon van Riders_on_the_Storm?[/offtopic]quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mannetjes van 16 die Herman heten? Ouwe lullen heten Herman. En sommige postduiven.
Hai, waarom ben je al sinds 27 maart opzoek naar een nieuw vriendje? Dat is ons op FOK! even een klein raadseltje?quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:17 schreef Liefje16 het volgende:
Ik heb wel iemand verteld, maar die wil gelijk mee naar school en Herman slaan en dat wil ik niet. Het is een goede vriend en ik mocht zelfs vandaag naar zijn werk toekomen waar ik nu ook zit om een beetje uit te huilen. Ik moet wel voor half6 thuis zijn anders merken me ouders dat ik niet echt ziek ben.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:23 schreef Ericjuh het volgende:
gewoon terug pakken..
foto's bewerken en op internet zetten... groot er onder zetten van "deze hufter slaat meiden"..
Next stop; rocket science.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:15 schreef nozem het volgende:
[..]
[offtopic]kloon van Riders_on_the_Storm?[/offtopic]
Jij hebt het zeker over mijn profiel op www.ilook.nlquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Hai, waarom ben je al sinds 27 maart opzoek naar een nieuw vriendje? Dat is ons op FOK! even een klein raadseltje?
Kom jij zeker even, als hooliganquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:19 schreef AvaloneLabel het volgende:
Wat sneu voor je... Damn.. Eikel... Knokploeg 'De helpende Hand' nodig ?![]()
![]()
![]()
Sign me inquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:19 schreef AvaloneLabel het volgende:
![]()
![]()
Sterkte.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:00 schreef Liefje16 het volgende:
Ik ga morgen naar school, heb besloten dat ik niet altijd 'ziek' kan blijven....
Geloof het ook.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:24 schreef xFriendx het volgende:
door te zeggen dat je toch maar een kankerhoer bent probeert hij nog enigzins zijn gezicht te redden naar mijn mening.
't Is dat Oost-Vlaanderen zo ver weg is, anders zou ik ook best Liefje16 onder begeleiding terug naar school helpen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:19 schreef AvaloneLabel het volgende:
![]()
![]()
Donequote:Op dinsdag 6 april 2004 14:30 schreef marco_spn het volgende:
Als er nou eens een leuke Belgische puber reageerde op haar contactadvertentie kan ze wellicht Herman wat sneller vergeten.![]()
Count me in.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:32 schreef AvaloneLabel het volgende:
Hopen dat dit een beetje goed gaat. Anders kom ik naar Vlaanderen toe ! Wie gaat er mee ??
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:06 schreef Liefje16 het volgende:
Ik ging vanmorgen naar school en kwam aanlopen en iedereen keek heel gek. Waarschijnlijk was er al geroddeld over mij. Toen liep ik naar mijn vriendinnen toe en die zeiden dat ik moest uitkijken voor Herman omdat hij heel boos was en had gezegd dat hij mij 'de hel in zou slaan'. Toen ben ik weer naar huis gegaan want ik werd onwijs bang. Nu ben ik weer bij die vriend en hij wil persee mee om het probleem 'op te lossen'.
Mooi! Ik wil die Herman ook wel eens de gelegenheid geven om de komende weken vloeibaar voer te eten via een rietje.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:20 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Ik kots echt op zulke figuren. Die herman verdient het om een ziekenhuis een aantal dagen van binnen te bewonderen.
hem de neanderthaler noemen en dan zelf net zo primair reageren. goed werk man, je bent een echte weldoenerquote:Op woensdag 7 april 2004 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is duidelijk dat Herman met probleem vormt en dat hem wat manieren moeten worden bijgebracht.
Ik zie dat meer mensen dezelfde gedachte hebben als ik heb dus: Count me in. M'n mailadres staat in m'n profiel!
En wat doe jij dan ipv blaten ?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:22 schreef neh het volgende:
[..]
hem de neanderthaler noemen en dan zelf net zo primair reageren. goed werk man, je bent een echte weldoener
aanpakken inderdaad, maar geweld lijkt me absoluut niet noodzakelijk, zeker niet op basis van een heel erg eenzijdig verhaal.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:28 schreef qizl het volgende:
[..]
En wat doe jij dan ipv blaten ?
Aanpakken zou niet verkeerd zijn, mits "vriend" herman natuurlijk ook zijn zegje heeft kunnen doen. info is wel eenzijdig hier natuurlijk. Maar zo als het nu gaat kan niet das duidelijk. wellicht toch maar aan kaarten bij een decaan. Dan daar samen uitpraten. In het kantoortje hebben grote bekken vaak maar een klein hartje.
Meid.. Die gozer heeft je verdomme geslagen.. Nokken met die gast en hard, en eigenlijk zou je hem eens flink in elkaar moeten laten meppen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:56 schreef Liefje16 het volgende:
Waar noem ik hem neanderthaler? Wil je dat even aanwijzen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:22 schreef neh het volgende:
[..]
hem de neanderthaler noemen en dan zelf net zo primair reageren. goed werk man, je bent een echte weldoener
Het eerste daar moet ik je gelijk in geven. Zoals ik al heb gezegd komt het op mij over als een verhaal waarin wat regels en alinea's onderbreken. Hij gaat vreemd en opeens krijgt zij klappen. D'r ontbreekt echt nog het een en ander.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:33 schreef neh het volgende:
[..]
aanpakken inderdaad, maar geweld lijkt me absoluut niet noodzakelijk, zeker niet op basis van een heel erg eenzijdig verhaal.
niet dat ik denk dat ook maar 1 grote muil hier er ook echt op af zou gaan
jij persoonlijk niet, okquote:Op woensdag 7 april 2004 16:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar noem ik hem neanderthaler? Wil je dat even aanwijzen.
Daarnaast ben ik verstandelijk gezien wel in staat onderscheid te maken tussen het enerzijds bijbrengen van manieren van een klaploper die vrouwen slaat en anderzijds het bedriegen van je vriendin en haar dan al scheldend in elkaar slaan.
schattigquote:Op woensdag 7 april 2004 16:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het 2e: O, ik wil er best op afgaan hoor. Geen probleem voor mij.
Wat een rare mensen zijn er toch.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:06 schreef Liefje16 het volgende:
Ik ging vanmorgen naar school en kwam aanlopen en iedereen keek heel gek. Waarschijnlijk was er al geroddeld over mij. Toen liep ik naar mijn vriendinnen toe en die zeiden dat ik moest uitkijken voor Herman omdat hij heel boos was en had gezegd dat hij mij 'de hel in zou slaan'. Toen ben ik weer naar huis gegaan want ik werd onwijs bang. Nu ben ik weer bij die vriend en hij wil persee mee om het probleem 'op te lossen'.
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:58 schreef HekManiac het volgende:
Submit z'n foto en z'n adres maar
![]()
Dat slaat nergens op. Dan is als je een moordenaar vastzet het ook een ontvoering. Het is tegen zijn wil en iemand tegen zijn wil vasthouden blijft ontvoering.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:50 schreef neh het volgende:
[..]
jij persoonlijk niet, okmaar er waren er voldoende die die formulering wel gebruikten
dan ben je verstandelijk gezien ook wel in staat om in te zien dat:
1) je motieven misschien wat nobeler zijn, maar geweld geweld blijft
Een portie klappen zal hem goed doen. Dan bedenkt hij zich in het vervolg wel 2 x.quote:2) je hem absoluut niks bijbrengt behalve misschien dat geweld een goeie manier is om shit op te lossen
Zoals?quote:3) je hem op voldoende andere manieren ook kunt raken en permanenter en netter ook
Onzin. Ik sla geen 16 jarige meisjes.quote:4) je je tot zijn niveau verlaagt op het moment dat je het zou doen
Dat het verhaal eenzijdig is ben ik met je eens. Maar hij kan prima een wederhoor geven./quote:5) je geweld aanbied op basis van een zeer eenzijdig verhaal van een meisje wat redelijk labiel overkomt
Waar een wil is is een weg.... ik zie wel welke grootmuilen mailenquote:6) tot nu toe 100% van de opgerichte fok knokploegen nooit verder dan woorden zijn gekomen dus ga alsjeblieft weg met je "mailadres staat in mijn profiel"... wannabe tofferd
als die jongen je zo behandelt, wil je hem toch geen eens meer terug!! echt dat is hij echt niet waard.. zoek liever een leuke vriend die respect voor je heeft!!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:06 schreef Liefje16 het volgende:
Da's inderdaad misschien de veiligste oplossing. Sluit me hierbij aan.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:28 schreef qizl het volgende:
[..]
Aanpakken zou niet verkeerd zijn, mits "vriend" herman natuurlijk ook zijn zegje heeft kunnen doen. info is wel eenzijdig hier natuurlijk. Maar zo als het nu gaat kan niet das duidelijk. wellicht toch maar aan kaarten bij een decaan. Dan daar samen uitpraten. In het kantoortje hebben grote bekken vaak maar een klein hartje.
ja dat is een beetje scheve vergelijking hequote:Op woensdag 7 april 2004 17:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Dan is als je een moordenaar vastzet het ook een ontvoering. Het is tegen zijn wil en iemand tegen zijn wil vasthouden blijft ontvoering.
ja OF hij gaat nadenken over een manier om haar terug te pakken. als je denkt dat je een geweldadig iemand met 1 pak slaag naar een beter leven zal leiden dan mag je wel verdomd hard slaanquote:[..]
Een portie klappen zal hem goed doen. Dan bedenkt hij zich in het vervolg wel 2 x.
schoolleiding, politie, desnoods zelfs zijn ouders inlichten.quote:[..]
Zoals?
nee een 16 jarige jongen die je niet kent en waarvan je niet eens weet waarom je hem slaatquote:[..]
Onzin. Ik sla geen 16 jarige meisjes.
dus naast gewelddadig verwacht je ook dat hij zo gestoord is dat hij haar zelfs op internet stalkt?quote:[..]
Dat het verhaal eenzijdig is ben ik met je eens. Maar hij kan prima een wederhoor geven./
ja mail mij als het zo ver is, dan kom ik mijn excuses aanbieden hequote:[..]
Waar een wil is is een weg.... ik zie wel welke grootmuilen mailen
Daarom zei ik ook dat op me overkwam alsof er wat ontbreekt aan haar verhaal! Hoor en wederhoor wil ik best toepassen hoor.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:36 schreef neh het volgende:
[..]
ja dat is een beetje scheve vergelijking heom een moordenaar vast te zetten moet er een proces aan vooraf gegaan zijn waarbij beide kanten hun verhaal kunnen doen en waarbij bewezen moet worden dat de moordenaar een moordenaar is. daarnaast wordt de moordenaar vastgezet door iemand die daartoe bevoegd is. daar is hier absoluut geen sprake van
[..]
Ik sla best hard... hij weet dan dat hij van haar af moet blijven.quote:ja OF hij gaat nadenken over een manier om haar terug te pakken. als je denkt dat je een geweldadig iemand met 1 pak slaag naar een beter leven zal leiden dan mag je wel verdomd hard slaan
[..]
Grote kans dat het zijn ouders weinig kan boeien, de politie bemoeit zich ook niet met dit soort dingetjes en zelfs van de schoolleiding kan je weinig verwachten hoor... beetje naief dit.quote:schoolleiding, politie, desnoods zelfs zijn ouders inlichten.
[..]
Komt weer dat hoor en wederhoor kijken. Daarnaast is een 16-jarige Neanderthaler slaan minder verwerpelijk dan een 16-jarig meisje slaan.quote:nee een 16 jarige jongen die je niet kent en waarvan je niet eens weet waarom je hem slaat
[..]
Klein.quote:dus naast gewelddadig verwacht je ook dat hij zo gestoord is dat hij haar zelfs op internet stalkt?hoe groot acht jij de kans dat hij dit topic leest en ook nog eens beseft dat het over hem gaat?
[..]
Doen we.quote:ja mail mij als het zo ver is, dan kom ik mijn excuses aanbieden he![]()
hoe had je het voor je gezien?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat op me overkwam alsof er wat ontbreekt aan haar verhaal! Hoor en wederhoor wil ik best toepassen hoor.![]()
ik denk het ook nietquote:[..]
Ik sla best hard... hij weet dan dat hij van haar af moet blijven.
zo groot is die kans denk ik niet dat het zijn ouders weinig kan schelen. dat die jongen agressief is hoeft nog direct te betekenen dat hij uit een kutgezin komt. ik denk dat het de gemiddelde ouder juist wel kan schelen.quote:[..]
Grote kans dat het zijn ouders weinig kan boeien, de politie bemoeit zich ook niet met dit soort dingetjes en zelfs van de schoolleiding kan je weinig verwachten hoor... beetje naief dit.
ja weer: hoe had je hoor en wederhoor voor je gezien?quote:[..]
Komt weer dat hoor en wederhoor kijken. Daarnaast is een 16-jarige Neanderthaler slaan minder verwerpelijk dan een 16-jarig meisje slaan.
iddquote:[..]
Klein.
ik wacht een mailtje afquote:[..]
Doen we.
Gewoon aan hem vragen inderdaad, al weet ik waarschijnlijk genoeg als ik 5 min lul met haar op MSN. Dan prik ik er wel doorheen of ze dingen achter aan het houden is of niet.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:07 schreef neh het volgende:
[..]
hoe had je het voor je gezien?hem naar dit topic lokken of met een groep fokkers die bloed willen zien in zijn nek hijgen?
![]()
[..]
Ach, je weet niet wie die ouders zijn. Als het echt zo'n aso is als hier wordt geschetst dan zal hij dat toch van iemand moeten hebben en hebben zijn ouders hem kennelijk niet gecorrigeerd.quote:zo groot is die kans denk ik niet dat het zijn ouders weinig kan schelen. dat die jongen agressief is hoeft nog direct te betekenen dat hij uit een kutgezin komt. ik denk dat het de gemiddelde ouder juist wel kan schelen.
Nou, hij zit nog op die school dus of hij gaat niet vaker opzichtig de fout in of de schoolleiding doet er niets aan. Iets anders kan ik er niet van maken. Geloof mij nou maar dat je dit soort probleempjes op veel scholen lekker zelf kan oplossen.quote:schoolleiding is ook bullshit, hoe vaak ik wel niet om minder erge onderlinge conflicten bij de rector of een conrector heb gezeten. daarnaast hebben deze mensen over het algemeen wel een beeld van hun leerlingen, dus al ie nog niet bekend stond als iemand met losse handjes zal het nu wellicht wel zo zijn. als ie echt zo agressief is als de TS ons wil doen geloven dan zal ie zeker vaker de fout ingaan. en geloof mij nou maar als ik zeg dat scholen daar absoluut op letten. hij zal misschien niet direct van school gestuurd worden (hangt af van wat zijn voorverleden is) maar je helpt hem aan een reputatie PLUS de schoolleiding kan erop toezien dat de TS veilig naar school kan.
Yep, dus de politie valt sowieso al af.quote:politie moet ik je idd misschien wel gelijk in geven, die zijn uiterst laks wat dit soort dingen betreft.
[..]
Ik los graag problemen op. Mijn eerste reactie was overigens er eentje in de trant van "er ontbreekt wat aan dit verhaal" en die gedachte heb ik nog steeds wel. Zoals het nu beschreven staat is het niet gebeurt, daar ben ik van overtuigd. Er is meer aan de hand.quote:ja weer: hoe had je hoor en wederhoor voor je gezien?daarnaast was je eerste reactie er één in de trant van: kom we slaan die gozer op zijn bek
wie denk je in eerste instantie trouwens wel niet dat je bent als je je hier in wilt mengen, je kent zowel de TS als de "boosdoener" niet, er zijn zoveel mensen in d'r omgevind die d'r beter van dienst kunnen zijn
[..]
Ik wacht op hun mailtjes.quote:idd
[..]
ik wacht een mailtje af
Cherry, aangezien liefje16 nog geen vlaggetje heeft opgestoken van 'het is hier foutgegaan', staat de school nergens. Ze kunnen Herman oppakken met de beschuldiging 'heej, we hebben gehoord dat jij een meisje in mekaar gemept hebt'. En dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nou, hij zit nog op die school dus of hij gaat niet vaker opzichtig de fout in of de schoolleiding doet er niets aan. Iets anders kan ik er niet van maken. Geloof mij nou maar dat je dit soort probleempjes op veel scholen lekker zelf kan oplossen.
Best een goed idee van je moet ik zeggen al is het natuurlijk heel erg triest als 16-jarige meisje voortaan met een bodyguard naar school moeten omdat Herman zijn handjes niet thuis kan houden. Oost-Vlaanderen is goed 1,5 uur van hier overigens...quote:Op donderdag 8 april 2004 10:09 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Cherry, aangezien liefje16 nog geen vlaggetje heeft opgestoken van 'het is hier foutgegaan', staat de school nergens. Ze kunnen Herman oppakken met de beschuldiging 'heej, we hebben gehoord dat jij een meisje in mekaar gemept hebt'. En dan?
'Dat heb ik niet gedaan.'
Einde verhaal.
Overigens Cherry, woon je in de buurt van Oost-Vlaanderen ofzo? En als ik in de 'knokploeg' deelneem zal ik me niet inlaten met Herman; ik zal me eerder gedragen als een bodyguard, net als die andere vriend van haar.
Zo schuif je de problemen alleen maar voor je uit. Dat schiet echt niet op.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:44 schreef Liefje16 het volgende:
Ik vind het heel lief dat jullie willen helpen, maar ik wil gewoon niet het nog erger maken dan het al is. Ik heb morgen toch vrij tot volgende week woensdag, dus ik ga vandaag ook niet meer naar school. Misschien durf ik volgende week wel weer....
Correctie: nep-gouden kettingquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hmmz
zet die vieze Herman uit je hoofd, snel
en zoek voortaan een betere jongen uit.
t liefst zonder zilveren ketting
Ik zou hem maar uit je hoofd zetten want je verdient beter als deze neanderthaler.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:54 schreef Liefje16 het volgende:
Het klinkt natuurlijk stom, maar ik wil hem eigenlijk nog wel terug. Ik hou namenlijk van hem....
Ben ik het niet mee eens. Het kan best, alleen moet je er tegen vechten. Meiden die door loverboys zijn vernederd, mishandeld en in de prostitutie zijn gedreven houden van ook nog van die jongen.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:57 schreef Copycat het volgende:
Hoe kun je nu in hemelsnaam van iemand houden die je voor kankerhoer uitscheldt, je blijkbaar bedriegt, je slaat en tegen iedereen loopt te verkondigen dat ie je naar de hel gáát slaan???
Geloof niet dat je het principe van 'houden van' goed begrijpt.
Inderdaad...quote:Op donderdag 8 april 2004 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Het kan best, alleen moet je er tegen vechten. Meiden die door loverboys zijn vernederd, mishandeld en in de prostitutie zijn gedreven houden van ook nog van die jongen.
Tja, da's een hele discussie vanaf welke leeftijd je op volwassen wijze van iemand kan houden. In elk geval heeft ze gevoelens voor die goof en wil ze met hem verder. Dat komt vaker voor, maar een goed plan vind ik het niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:01 schreef Copycat het volgende:
Dat is imo dan geen houden van, maar je afhankelijk voelen van.
Daarnaast TS is 15... niet echt een leeftijd waarop je op een volwassen wijze van iemand kan houden, denk ik.
Ik denk dat de TS diep van binnen ook wel weet dat het beter is te kappen met die goof. Maar het zal wel iets van onzekerheid zijn dat ze bang is dat ze niemand anders kan krijgen of dat hij in het begin zo lief was....quote:Op donderdag 8 april 2004 16:04 schreef Copycat het volgende:
Nee, dat het geen goed plan is, daar zijn we het denk ik allemaal (behalve TS, helaas) wel over eens.
Ben daarom heel benieuwd welke positieve kanten Herman heeft?
Juist. Maar er zijn karrevrachten mensen zo naief om te denken dat die persoon die hij was nog wel terugkeert.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:11 schreef Angeles het volgende:
Ze mist de persoon die ze dacht dat hij was, ergens kan ik me dat ook wel voorstellen. Maar die persoon is weg, bestaat niet meer, hij is iemand anders dan ze dacht.
Kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Het is ook heel raar als iemand die gisteren nog oerlief was vandaag opeens in een klootzak verandert. Accepteer dat maar eens... soms veranderen dingen sneller dan je van binnen kunt bijhouden.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Juist. Maar er zijn karrevrachten mensen zo naief om te denken dat die persoon die hij was nog wel terugkeert.
Met haar neus op de vuisten...quote:Op donderdag 8 april 2004 16:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helaas kan het zelfs zo zijn dat ze nog een behoorlijk aantal keren met haar neus op de feiten moet worden gedrukt.
Ja, helaas wel. Zoals degene boven je ook al zegt 'ervaring is vaak de beste leermeester'. Best triest, maar zo werkt het vaak wel. Mensen blijven vaak maar naïef hopen dat de oude (opgesmukte) versie van hun partner weder zal keren.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met haar neus op de vuisten...
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:29 schreef deepthroat het volgende:
dit is nu een duidelijk geval waar de Fok!-knokploeg in actie moet komen, wat een eikel!!!
Verdienen?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Blablabla hele topic niet gelezen. Maar als je hem daadwerkelijk terug wilt, dan verdien je het ook om in elkander gerost te worden. Een keer geslagen worden is de schuld van je jongen. De tweede keer laat je je slaat.
waar moet ik me melden?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:47 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Die gast verdient het om een paar klappen te krijgen, maar dat lijkt me niet een goede oplossing op dit moment. TS krijgt er dan misschien alleen maar meer problemen door. Wel moet die klootzak zien dat de TS er eventueel niet alleen voor staat.
*heeft zich wel aangemeld voor de knokploeg
Ik kots op zon instelling, als je het zo leuk vind om je op zo'n manier te bemoeien met iets, dat je zelfs je camera telefoontje mee wilt nemen om het te filmen, waarom ga je dan niet gewoon lekker in je eentje.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:34 schreef AvaloneLabel het volgende:
Ok... sommige mensen hier zitten te zeiken dat die FOK ! knokploeg toch alleen maar praat en niks doet... Ikop die mensen... Tijd om er dus weleens wat aan te doen... Maar dan moet het wel terecht zijn. Anders doe ik niet mee. Wanneer gaan we naar Vlaanderen ? Ik neem mn camera mee !
![]()
Bij mij. Er zijn al 2 aanmeldingen dus het wordt tijd voor actie ipv praatjes!quote:Op donderdag 8 april 2004 17:40 schreef SirWacko het volgende:
[..]
waar moet ik me melden?
Minimaal 2 man/vrouw... Eentje om te knokken, eentje om te filmen.... kan moeilijk camera vast houden en met andere hand slaan...quote:Op donderdag 8 april 2004 22:44 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Ik kots op zon instelling, als je het zo leuk vind om je op zo'n manier te bemoeien met iets, dat je zelfs je camera telefoontje mee wilt nemen om het te filmen, waarom ga je dan niet gewoon lekker in je eentje.
Of durf je dat dan weer niet?
Camera telefoontje ? Waar lees je dat ? Ik bedoel dat ik foto's maak zodat we bewijs hebben voor de mietjes zoals jou die niet meegaan...quote:Op donderdag 8 april 2004 22:44 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Ik kots op zon instelling, als je het zo leuk vind om je op zo'n manier te bemoeien met iets, dat je zelfs je camera telefoontje mee wilt nemen om het te filmen, waarom ga je dan niet gewoon lekker in je eentje.
Of durf je dat dan weer niet?
Eens dudequote:Op donderdag 8 april 2004 23:32 schreef Sinnerman het volgende:
mensen waar gaat dit over. Kwaad met erger vergelden helpt echt niet. Dat TS nog steeds van die shithead 'houdt', daar snap ik echt totaal niets van. Hij heeft: haar bedrogen, haar geslagen, haar uitgescholden en gedreigd. Zo niet meer. Wat maakt die jongen nou in hemelsnaam zo speciaal dan TS? Als het echt zo'n bijzonder kereltje was had ie dat niet gedaan en had hij ook wel gezien hoe waardevol jij bent, je kan echt wel wat beters krijgen dan dat tuig!!
Overwin je angsten en probeer m zo snel mogelijk uit je hoofd te zetten, hoe moeilijk dat ook is. Dat is althans mijn advies. Ik denk niet dat het nu nog iets kan worden tussen jullie, en ik hoop ook van niet.
Je gaat toch geen meisjes slaan...
*heeft er geen woorden meer voor
Ja meid maar dat is geen excuus om iemand te slaan.Je moet het natuurlijk zelf weten maar het voorspelt niet veel goeds als die knul nu al begint te slaan na 2 maanden. Gewoon proberen hem te vergeten zou ik zeggen, wees blij dat je van hem af bent.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:56 schreef Liefje16 het volgende:
NIets help. Mooi zo dat je hem kwijt bent.. Iemand die jouw slaat is het jou nie waard.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:49 schreef Liefje16 het volgende:
Allemaal wakker worden geachte leden van de wannabe knokploeg. Dit is de laatste post van TS.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:54 schreef Liefje16 het volgende:
Het klinkt natuurlijk stom, maar ik wil hem eigenlijk nog wel terug. Ik hou namenlijk van hem....
Ik neem aan dat we voor de gek gehouden worden hieroquote:Op donderdag 8 april 2004 15:54 schreef Liefje16 het volgende:
Dus een lelijkerd moet maar bij zo'n eikel blijven?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:25 schreef Henk1056 het volgende:
Dus opdonderen met die gast. geen probleem voor jou om wat nieuws te krijgen, want jij bent echt wel lekker
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:51 schreef Murray het volgende:
[..]
Wees blij dat je hem kwijt bent...
Mee eens !quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:18 schreef qizl het volgende:
[..]
Allemaal wakker worden geachte leden van de wannabe knokploeg. Dit is de laatste post van TS.
Blijkbaar wil ze die actie niet!!!
Voor wie doe je het dan ? voor jullie eigen ego ? Niet dat die Herman het niet verdiend. Maar nogmaals dit is
a) een erg eenzijdig verhaal van een kant belicht.
b) Geweld is ok als het nuttig is. Ik zou nu eerst de andere mogelijkheden proberen en daarna verder kijken.
c) Blijf kijken waarom je het doet. Is dit voor liefje of voor jezelf?
Nee een knokploeg nu is volslagen zinloos behalve om het ego van een aantal pubers hier te boosten.![]()
Voor de duidelijkheid Herman verdiend klop als alles klopt wat hier gezegd wordt en als het iets zou oplossen. Ik heb aan beide voorwaarden zo mijn twijfels.
* BeF_Aviko stelt zich beschikbaar aan als 'captain' van de groep.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:09 schreef BeF_Aviko het volgende:
Als ik in de 'knokploeg' deelneem zal ik me niet inlaten met Herman; ik zal me eerder gedragen als een bodyguard, net als die andere vriend van haar.
Dat kan zeker een gezellig dagje worden!quote:Op donderdag 8 april 2004 23:24 schreef AvaloneLabel het volgende:
[..]
Camera telefoontje ? Waar lees je dat ? Ik bedoel dat ik foto's maak zodat we bewijs hebben voor de mietjes zoals jou die niet meegaan...![]()
ps: Kan nog gezellig dagje worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |