dus je hebt 1 x gehaald en daarna 2 x gezakt met 7 foutenquote:Op donderdag 22 april 2004 13:12 schreef BMWM3 het volgende:
13 Mei mag ik weer proberen voor mijn theorie examen![]()
2x achter elkaar al gezakt met 7 foutenEn helemaal lullig is dat je het overnieuw moet doen omdat mijn oude is verlopen
![]()
Ja en 66¤.. Stinkhonden bij het CBRquote:Op donderdag 22 april 2004 13:28 schreef bugeye het volgende:
[..]
dus je hebt 1 x gehaald en daarna 2 x gezakt met 7 fouten
das balen, scheelt beide 1 puntje
Had ik dat maar gedaan... achteraf gezien. Ik kon de vrachtauto niet voorbij, want er reed voor mij ook nog een auto.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom heb je dan niet gewoon gas gegeven, zodat je eerder, en voor de vrachtwagen uit kwam? Of anders wat minder gas gegeven zodat de vrachtwagen jou eerder voorbij was.. Als je te lang wacht pakken ze je, dat heb je nu ook weer gemerkt..
wat is er toch met dat afrijden de laatste tijd? Van heel veel mensen die zakken hoor ik dat ze zakken door het invoegen, waar nou net altijd een vrachtwagen erbij zitquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:30 schreef Lindaisa het volgende:
Shit voor de 2e keer gezakt vandaag, dit keer geen zenuwen, maar invoegen op de autosnelweg...
Ik kon nog niet invoegen, want er reed een vrachtauto naast me, daarachter heb ik ingevoegd, waardoor ik aan het einde van de invoegstrook kwam. Die invoegstrook ging over in een strook naar de parkeerplaats... volgens die examinator ontstond er een gevaarlijke situatie.
Nu maar 6-8 weekjes wachten op een nieuwe examen...
En vrachtwagens... die moeten maar niet rijden als ik wil invoegen tijdens mijn examen![]()
Of je leert gewoon invoegen zoals het hoortquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:57 schreef bugeye het volgende:
[..]
wat is er toch met dat afrijden de laatste tijd? Van heel veel mensen die zakken hoor ik dat ze zakken door het invoegen, waar nou net altijd een vrachtwagen erbij zit.
tjongejonge, ze zouden gewoon een aparte baan voor de vrachtwagens neer moeten pleuren!
Ik ook bij TTT, ik maakte een foutje met vooruitkijken (zag niet op tijd dat ik 2x moest invoegen) waardoor ik geen gelegenheid had om ruim op tijd naar links te kijken, toen kwam ik dus naast een vrachtwagen uit. Plankgas en nét voor de invoegstrook ophield voor die vrachtwagen uitgekomen. Examinator vond het positief dat ik het probleem goed had opgelost (maar hij merkte ook op dat ik het probleem zelf had veroorzaakt...). Nouja op dat stuk maak ik die fout dus niet meer.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom heb je dan niet gewoon gas gegeven, zodat je eerder, en voor de vrachtwagen uit kwam? Of anders wat minder gas gegeven zodat de vrachtwagen jou eerder voorbij was.. Als je te lang wacht pakken ze je, dat heb je nu ook weer gemerkt..
de drukte voor en naast jequote:Op vrijdag 23 april 2004 16:08 schreef ddx het volgende:
maar wat is er dan moeilijk aan invoegen ?
(tenzij er een of andere vago voor je gaat rijden met 60 ofzo)
gewoon auto uitkiezen waar je voor/achter gaat
en dan zelfde snelheid rijden en ertussen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:02 schreef Desolate het volgende:
Ik ben vandaag geslaagd en ben zo onwijs trots en blij.
Meteen maandagochtend om 9 uur bij het gemeentehuis m'n rijbewijs ophalen.
Veel suc6 voor diegene die nog moeten.
Haha, ja dat vond ik ook, maar ik ben al blij dat ik hem überhaupt op mag gaan halenquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
wel balen dat je tot maandag moet wachtenik vond t al irri dat ik met de fiets naar t gemeentehuis moest, en dan weer terug om mijn auto op de halen
(die had ik al 2 weken, oa een andere uitlaat gemonteerd toen
)
Moet je nou geslaagd zijn voor je theorie-examen om die tussentijdse toets te mogen doen?quote:Op donderdag 22 april 2004 09:39 schreef Bramiozo het volgende:
8 juni mn tussentijdse toets
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:33 schreef BMWM3 het volgende:
Stinkhonden bij het CBR![]()
yepquote:Op zondag 25 april 2004 01:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Moet je nou geslaagd zijn voor je theorie-examen om die tussentijdse toets te mogen doen?
Gefeliciteerd, eindelijk dat roze papiertje mogen halen hequote:Op vrijdag 23 april 2004 17:02 schreef Desolate het volgende:
Ik ben vandaag geslaagd en ben zo onwijs trots en blij.
Meteen maandagochtend om 9 uur bij het gemeentehuis m'n rijbewijs ophalen.
Veel suc6 voor diegene die nog moeten.
Of je eerst je theorie moet hebben voor je ttt bepaald de rijschool. Dat hoeft helemaal niet van het cbr....quote:Op zondag 25 april 2004 11:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
yep
Wel apart als je in een lesvrachtwagen 110 rijd terwijl grote vrachtwagens begrenst zijn op ca. 90 km per uur...quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Opritten waren leuk tijdens mijn lessen voor C, moest ik van m'n instructrice volop planken, op een gegeven moment voegde ik in met 110 =X
Ik doe examen in Berkel-Enschot (Tilburg). In principe moest ik wachten tot 7 juni, maar ik had met de zeer aardige dame van de rijschool afgesproken dat ze iedere dag keek of er examens uitvielen of vrijkwamen, en als dat was zou ze die gelijk voor mij reserveren, dus zodoendequote:Op maandag 26 april 2004 20:50 schreef WWtje het volgende:
Braun,
Welke omgeving/provincie woon jij???
Ik heb 16 april mijn tussen tijdse toets gedaan, en moet eind mei op voor examen.
Mijn instructeur heeft het over extreme drukte bij het CBR en zelfs over afrijden op zaterdag...![]()
Voor allen die op korte termijn op moeten: SUCCES!!!
Ik kon ook kiezen of eind mei een keer om 08:00 sochtends of eind juni om 14:00 smiddags. Nou ik wist het wel, lekker eind juni. Ik kan sochtends echt totaal niet rijden, en al helemaal niet slapen als ik de volgende morgen vroeg moet afrijden.quote:Op maandag 26 april 2004 21:32 schreef vio het volgende:
Ik moet morgen om 8 uur in Berkel-Enschot (Tilburg)..beetje te vroeg naar mijn idee.. maarja anders kon ik pas weer eind mei..
ik krijg er ook steeds meer spijt van dt ik voor 8 uur sochtends heb gekozen..quote:Op maandag 26 april 2004 21:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik kon ook kiezen of eind mei een keer om 08:00 sochtends of eind juni om 14:00 smiddags. Nou ik wist het wel, lekker eind juni. Ik kan sochtends echt totaal niet rijden, en al helemaal niet slapen als ik de volgende morgen vroeg moet afrijden.
Wat zal ik blij zijn als ik in 1x slaag zeg...
Ik wens je iig succes!!!quote:Op maandag 26 april 2004 21:45 schreef vio het volgende:
[..]
ik krijg er ook steeds meer spijt van dt ik voor 8 uur sochtends heb gekozen..![]()
Hoezo dat?? Gewoon op tijd er uit gaan, je zult ook nog wel een uurtje rijden voordat je op moet denk ik (ik wel toen). 8 uur is het redelijk druk, maar de examinator stuurt je heus niet expres de drukte in natuurlijk... Enne, die drukte vind ik juist altijd alleen maar fijn, lekker meestromen, je wordt niet snel verrast.quote:Op maandag 26 april 2004 21:45 schreef vio het volgende:
[..]
ik krijg er ook steeds meer spijt van dt ik voor 8 uur sochtends heb gekozen..![]()
lievvquote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef vio het volgende:
mn instructeur kent mn examninator vrij goed.. en als ik een twijfel geval ben dan slaag ik... (zei mn instructeur)![]()
dat is lievv van williedock..quote:Op maandag 26 april 2004 22:02 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
lievv
* vio wenst vio veel succes
quote:Op maandag 26 april 2004 22:03 schreef vio het volgende:
[..]
vio nou @ bed.. immers vroeg op moet..![]()
Tjah, das niet mijn schuld, maar m'n lesauto kon dat..quote:Op maandag 26 april 2004 21:06 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Wel apart als je in een lesvrachtwagen 110 rijd terwijl grote vrachtwagens begrenst zijn op ca. 90 km per uur...![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 21:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ze hadden het inderdaad over extreme drukte bij het CBR
[..]
inderdaad:quote:Op maandag 26 april 2004 20:50 schreef WWtje het volgende:
[..]
Mijn instructeur heeft het over extreme drukte bij het CBR en zelfs over afrijden op zaterdag...![]()
[..]
van wie heb je dát nou weer gehoord?!quote:Op maandag 26 april 2004 21:05 schreef Willy84 het volgende:
Of je eerst je theorie moet hebben voor je ttt bepaald de rijschool. Dat hoeft helemaal niet van het cbr....
Veel succes!quote:Op maandag 26 april 2004 21:32 schreef vio het volgende:
Ik moet morgen om 8 uur in Berkel-Enschot (Tilburg)..![]()
vioquote:Op maandag 26 april 2004 21:32 schreef vio het volgende:
Ik moet morgen om 8 uur in Berkel-Enschot (Tilburg)..beetje te vroeg naar mijn idee.. maarja anders kon ik pas weer eind mei..
Na hoeveel lessen heb jij (of je instructeur) die tussentijdse toets aangevraagd en na hoeveel weken kon je die tussentijdse toets afleggen?quote:Op maandag 26 april 2004 22:46 schreef exec het volgende:
Maarja tussentijdse toets ging goed en heb ik gehaald dus, het is afwachten donderdag
Morgen wel gewoon rijles en donderdag ook uurtje van tevoren voor de zekerheid.
Oops, ik klikte op het verkeerde knoppie...quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Na hoeveel lessen heb jij (of je instructeur) die tussentijdse toets aangevraagd en na hoeveel weken kon je die tussentijdse toets afleggen?
En na hoeveel lessen begon je met de bijzondere verrichtingen?
Ik krijg ineens zo'n vermoeden dat ik door de drukke vakantieperiode straks véél langer op m'n examen moet wachten waardoor ik genoodzaakt ben extra lessen te nemen (die toch al beschamend duur zijn)
Ik wil alles zo goed mogelijk plannen en niet voor (financiële) verrassingen komen te staan...
Superveel succes! Gaat helemaal goed komen toch?quote:Op dinsdag 27 april 2004 07:05 schreef vio het volgende:
ik moet over een klein uurtje...![]()
ik hbe vannacht gedroomd dat ik gedrogeerd werd en een kind had dood gereden.. :') dus dat komt helemaal goed..quote:Op dinsdag 27 april 2004 07:07 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Superveel succes! Gaat helemaal goed komen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |