abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18459097
Een Opel, maar ik zal er aan moeten wennen
Ik heb geen zin om een andere rijschool te zoeken, dan maar even door de zure appel heen bijten en een paar stressvolle maandjes tegemoet gaan
Ik dacht vooraf dat ik wel goed kon rijden, maar vanmiddag had ik moeite met het (vooruit)kijken, de onvoorspelbaarheid van je medeweggebruikers, je snelheid in de gaten houden (30/50/100), eerst remmen en dan pas koppelen, stoplichten die steeds op oranje sprongen enz.
Het is toch wel zwaarder dan ik dacht...
  vrijdag 16 april 2004 @ 12:32:47 #202
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_18465508
Teringzooi vandaag gezakt... Perfecte rit gereden, ik dacht de buit is binnen. Begint ie te praten 'ik heb slecht nieuws voor je', dus ik dacht daar komt de bekende kut CBR grap, maar helaas hij meende het...

Anyway... ik wil zo snel mogelijk weer op examen maar wegens aankomende vakantie e.d. is de wachttijd volgens mijn rijschool zo'n 6 tot 8 weken, absurd lang dus. Heeft iemand enig idee hoe ik sneller een examen kan reserveren? Via het CBR misschien? Ik baal hier echt gruwelijk van.
pi_18465808
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:32 schreef BrauN het volgende:
Teringzooi vandaag gezakt... Perfecte rit gereden, ik dacht de buit is binnen. Begint ie te praten 'ik heb slecht nieuws voor je', dus ik dacht daar komt de bekende kut CBR grap, maar helaas hij meende het...

Anyway... ik wil zo snel mogelijk weer op examen maar wegens aankomende vakantie e.d. is de wachttijd volgens mijn rijschool zo'n 6 tot 8 weken, absurd lang dus. Heeft iemand enig idee hoe ik sneller een examen kan reserveren? Via het CBR misschien? Ik baal hier echt gruwelijk van.

Volgens mij kan het niet sneller, ik ga voor de 1e keer op en kan pas in begin juni dus... Maar waarop ben je gezakt dan?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 16 april 2004 @ 12:47:54 #204
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_18465915
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Volgens mij kan het niet sneller, ik ga voor de 1e keer op en kan pas in begin juni dus... Maar waarop ben je gezakt dan?
Op een industrieterrein lagen een aantal zijwegen rechts van me (gelijkwaardige) en hij vond dat ik daar te snel langs reed... Helaas.
  vrijdag 16 april 2004 @ 13:38:33 #205
89833 Grasmaaier.
Grasmaaier Hendrik Jan
pi_18467143
Hoe zit dat met RIS is dat nog wat
- Snij cilinder met 5 messen 38 cm, kogelgelagerd
- Ondermes verstelbaar
- Brede rubber banden
- Praktisch duwbaar
pi_18467244
Ik hoop dat ik wel op tijd kan afrijden... K heb al genoeg lessen gehad, maar k moet eerst nog 18 mei een tussentijdsetoets doen en zsm daarna het praktijkexamen.. Maar als ik dit zo hoor dan gaat dat wel ff duren . Vanaf half juni heb ik toetsen en gelijk daarna ga ik met vakantie (t/m half augustus).
pi_18467399
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 13:41 schreef NewLife het volgende:
Ik hoop dat ik wel op tijd kan afrijden... K heb al genoeg lessen gehad, maar k moet eerst nog 18 mei een tussentijdsetoets doen en zsm daarna het praktijkexamen.. Maar als ik dit zo hoor dan gaat dat wel ff duren . Vanaf half juni heb ik toetsen en gelijk daarna ga ik met vakantie (t/m half augustus).

Reken op 1 tot 1 1/2 maand
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_18467510
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 13:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Reken op 1 tot 1 1/2 maand
Gaat net lukken dan... . Wordt wel weer een stress periode zeg, moet ook maar school zien te halen dit jaar
  vrijdag 16 april 2004 @ 13:54:43 #209
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_18467541
Wie kent de Stichtse Rotonde in Amersfoort?

de meeste leerlingen zakken daar
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
  vrijdag 16 april 2004 @ 18:35:57 #210
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_18472975
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 13:38 schreef Grasmaaier. het volgende:
Hoe zit dat met RIS is dat nog wat
ja dat in stappen rij opleiding is dat nou duurder ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 16 april 2004 @ 18:52:11 #211
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_18473319
Ok vandaag gezakt, jammer maar ik wil zo snel mogelijk weer op. Via de rijschool zal dat minstens 6 weken duren... Te lang naar m'n zin. Nou heb ik contact gehad met http://www.spoedexamen.nl en die kunnen een plek reserveren voor over 2 weken, maar wel in een andere stad.

Het probleem is dat ik zelf een instructeur moet zoeken die nog een paar uurtjes met me rijdt en dan mee op examen gaat... Zouden jullie het doen? Afrijden in een stad waar je nooit komt maar enkel een paar uurtjes hebt gereden?
pi_18474712
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:52 schreef BrauN het volgende:

Het probleem is dat ik zelf een instructeur moet zoeken die nog een paar uurtjes met me rijdt en dan mee op examen gaat... Zouden jullie het doen? Afrijden in een stad waar je nooit komt maar enkel een paar uurtjes hebt gereden?
Ik zal dit zelf nooit doen, net wat je zelf zegt... afrijden in een stad waar je maar een paar uurtjes gereden hebt. En wat maken uiteindelijk die 6 weken uit?
En als je in een andere stad afrijdt... kost het je veel uurtjes les... je moet eerst naar die andere stad rijden, daar lessen en weer terug. En met 1x in een andere stad neem je vast geen genoegen.

Ik heb wel is gehoord van een spoedexamen bij het CBR, daar geld wel een toeslag voor, volgens mij is dat niet het zelfde als spoedexamens.nl
pi_18474831
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:47 schreef BrauN het volgende:

[..]

Op een industrieterrein lagen een aantal zijwegen rechts van me (gelijkwaardige) en hij vond dat ik daar te snel langs reed... Helaas.
Als dat je enige fout was dan vind ik het belachelijk dat een examinator je daar op laat zakken
Als de auto nou een paar keer afslaat, dan is het nog te begrijpen
Volgende keer beter...
pi_18476109
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:47 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Als dat je enige fout was dan vind ik het belachelijk dat een examinator je daar op laat zakken
Als de auto nou een paar keer afslaat, dan is het nog te begrijpen
Volgende keer beter...
Nou ja, als je te hard rijd bij zijwegen kunnen er ongelukken gebeuren. Als je motor afslaat bij een stop niet. Bovendien moet je na je examen toch aan een nieuwe koppeling wennen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18476480
Hoeveel zijn jullie ongeveer per maand kwijt aan rijlessen?
Over iets minder dan een jaar word ik 18 en wil natuurlijk wel mijn papiertje.
pi_18476582
Ik heb voor 1.500 euro een pakket van 36 uren...inclusief tussentijdse toets.

Het ligt er aan hoeveel je per week wil rijden, dan weet je hoeveel euro's je per maand kwijt bent. Gemiddeld is 2 of 3 uren per week.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18481451
Morgen 13.00 mag ik weer, 3e les...

Les 1: alleen sturen, gas en rem, ging best goed
Les 2: alles, dus ook schakelen en koppeling, damn dat viel tegen zeg... Ook het anticiperen vind ik lastig, maar dat komt vanzelf...

Verder dacht ik dat een duur pakket had, maar dat valt dus nog wel mee? Ik betaal ¤1285, dan heb ik:

- 32 praktijk lessen
- Tussentijdse toets, of 35 lessen en geen tussentijdse toets
- 10 Theorielessen a 1,5 uur
- Theorieboek
- Theorie examen
- Praktijkexamen
pi_18481582
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 00:08 schreef Res-q het volgende:
Les 2: alles, dus ook schakelen en koppeling, damn dat viel tegen zeg... Ook het anticiperen vind ik lastig, maar dat komt vanzelf...
Lastig?? Vonden meer mensen dit lastig de eerste les(sen)? Ik had al veel ervaring met tracotr rijden dus voor mij was het sturen/schakelen etc een eitje. (alleen ff wennen dat je de rem niet zover hoeft in te trappen ).
pi_18481635
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 00:16 schreef NewLife het volgende:

[..]

Lastig?? Vonden meer mensen dit lastig de eerste les(sen)? Ik had al veel ervaring met tracotr rijden dus voor mij was het sturen/schakelen etc een eitje. (alleen ff wennen dat je de rem niet zover hoeft in te trappen ).
Ja, op zich gaat t wel, maar je moet in eens zo veel tegelijk. Als alles goed gaat en er gebeuren geen onverwachte dingen is er niets aan t handje.. Komt er dan plots 1 van rechts dan ga ik hoog op de rem .. Verder had ik 0,0 rij-ervaring, dus dat scheelt ook wel..
pi_18481715
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 00:20 schreef Res-q het volgende:

[..]

Komt er dan plots 1 van rechts dan ga ik hoog op de rem ..
Als je ver voor het naderen van een kruispunt oid voor jezelf vaststeld wat de voorrangsregels zijn, aan wie je voorrang moet geven, etc en op tijd vaart minderd tot je zeker weet dat je niet hoeft te stoppen om verkeer voor te laten gaan voorkom je onnodig hard op de rem trappen...
pi_18482017
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 00:25 schreef NewLife het volgende:

[..]

Als je ver voor het naderen van een kruispunt oid voor jezelf vaststeld wat de voorrangsregels zijn, aan wie je voorrang moet geven, etc en op tijd vaart minderd tot je zeker weet dat je niet hoeft te stoppen om verkeer voor te laten gaan voorkom je onnodig hard op de rem trappen...

Ik ben de groene auto, rood tegenligger, geel geparkeerde auto's...
De rode auto kon ik niet zien, door de auto's.. de instructeur had m ook niet gezien.. Tsja, toen ik hem op eens zag ging ik hoog op de rem, schrikreactie.. Ik reed in 2, dus motor afgeslagen.. Tsja, kan gebeuren, volgende keer beter...

Oh, phear my paint skillz...
pi_18482057
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 00:42 schreef Res-q het volgende:

[..]

[afbeelding]
De rode auto kon ik niet zien, door de auto's.. de instructeur had m ook niet gezien.. Tsja, toen ik hem op eens zag ging ik hoog op de rem, schrikreactie.. Ik reed in 2, dus motor afgeslagen.. Tsja, kan gebeuren, volgende keer beter...

Mijn instructeur zal altijd net doen alsof hij m wel zag en zeggen dat het mijn fout was .. maja .
pi_18482084
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 00:44 schreef NewLife het volgende:

[..]

Mijn instructeur zal altijd net doen alsof hij m wel zag en zeggen dat het mijn fout was .. maja .
Lol, ja, als hij t had gezien had ie wel ingegrepen, we reden echt recht op elkaar af maja, zo was t ook opgelost
  zondag 18 april 2004 @ 15:25:45 #224
63890 bugeye
pi_18514975
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DaNang (0) - zondag 18 april 2004 @ 01:28

Ik weet niet zeker of dit topic wel in de juiste categorie staat nu, maargoed....

Ik ben binnekort 18 jaar, en dus wil ik lekker mijn rijbewijs gaan halen. Ik weet alleen niet welke rijschool ik moet gaan kiezen. Ik heb al op CBR gekeken voor verschillende slagingspercentages. Maar ik zou graag van jullie wat meer ervaringen met rijscholen te horen krijgen. Tips zijn ook altijd welkom, en als jullie een leuke aanbiedin weten dan ben ik ook geinteresseerd. Zelf zat ik nu te denken aan E&R rijopleidingen in Utrecht....

Alvast bedankjes....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
getypt door DaNang, NIET door bugeye
pi_18515049
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 00:42 schreef Res-q het volgende:

[..]

[afbeelding]

Kerl, rustig rijden moet je daar he
Groeten aan John.
pi_18518113
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 13:41 schreef NewLife het volgende:
Ik moet eerst nog 18 mei een tussentijdsetoets doen
Weet je misschien nog wanneer die tussentijdsetoets is aangevraagd?
Ik ben van plan om 'm na 15 lessen aan te vragen...
pi_18518993
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:09 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Maar ik kies voor een 30-urige compact-opleiding incl. tussentijdse toets en praktijk-examen voor 1300 euro...
quote:
Op donderdag 15 april 2004 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Vanmiddag dus gehad (ging redelijk) maar ik twijfel toch of ik daar wel verder wil gaan
De rem is erg gevoelig, als je heel lichtjes remt sta je al bijna stil en ik weet niet of ik daar aan gewend raak
Ik heb al een afspraak voor volgende week gemaakt maar als ik nou morgen afzeg omdat ik de auto niet lekker vind rijden, moet ik die 1e les dan wel betalen?
Kun jij nog wel onder die 30 urige opleiding uit?
Volgens mij moet jij namelijk niet alleen die ene les betalen, maar ook die andere 29 lessen indien je bij je plan van 30 lessen voor 1300 gebleven bent.
pi_18519169
quote:
Op zondag 18 april 2004 18:32 schreef frederik het volgende:

[..]

[..]

Kun jij nog wel onder die 30 urige opleiding uit?
Volgens mij moet jij namelijk niet alleen die ene les betalen, maar ook die andere 29 lessen indien je bij je plan van 30 lessen voor 1300 gebleven bent.
Ik ga voor die 30-urige compactopleiding, 23 uur was misschien net iets te weinig geweest om in 1 keer te slagen...
  zondag 18 april 2004 @ 19:33:33 #229
63890 bugeye
pi_18520370
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:17 schreef TheMax het volgende:
31 Mei 2001 begonnen.
3 Januari 2003 geslaagd.
Had in totaal 27 lessen gehad. Instructeur had weinig ingegrepen. Durf aantal niet te zeggen. Zolang geleden.

( waarvoor die lange tijd: had een geldprobleem dus kon een tijd niet lessen )
ik ben 3 januari 2003 ook geslaagd
pi_18521547
quote:
Op zondag 18 april 2004 19:33 schreef bugeye het volgende:

[..]

ik ben 3 januari 2003 ook geslaagd
Ik ben 2 januari 2003 voor de vrachtwagen geslaagd
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_18547407
Is een Eigen Verklaring (EV) eigenlijk nog wel verplicht en moet ik die sowieso wel betalen?
Ik moet namelijk 20 euro betalen voor die Eigen Verklaring maar ik vraag me af waarom dat niet gewoon gratis is...
pi_18547770
Die Eigen Verklaring is verplicht. En die kun je bij het gemeentehuis kopen. Misschien ook via de rijschool, maar ik kan me voorstellen dat ze dat geld terugwillen

Zo'n Eigen Verklaring moet je zelf naar waarheid invullen. Vragen fout beantwoorden is, voor zover ik kan nagaan, een misdrijf volgens Art 229 Wetboek van Strafrecht. Het CBR kan niet je medisch dossier inzien en moet dus op een andere manier vaststellen of je al dan niet medisch geschikt bent om in een auto te rijden.
pi_18548003
Ik mag morgen weer, gelieve alle bestuurders van Walcheren zich verslapen tot 9 uur, dank u.
pi_18548311
quote:
Op maandag 19 april 2004 22:00 schreef Light het volgende:
Die Eigen Verklaring is verplicht. En die kun je bij het gemeentehuis kopen. Misschien ook via de rijschool, maar ik kan me voorstellen dat ze dat geld terugwillen
Bedankt
Ik vraag nog wel even na hoe dat precies zit, 20 euro is toch 44 gulden...
  maandag 19 april 2004 @ 23:25:28 #235
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_18550301
quote:
Op maandag 19 april 2004 22:08 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik mag morgen weer, gelieve alle bestuurders van Walcheren zich verslapen tot 9 uur, dank u.
Weer? Voor de hoeveelste keer dan?
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:26:20 #236
55133 OrganicIron
while !asleep() sheep++;
pi_18555461
O M G

GEZAKT

Echt te stom voor woorden, bij de grote rotonde bij alkmaar was het echt super druk het duurde zo'n 5 minuten voor ik eindelijk voor aan stond... Door de 'druk' van het examen en omdat we al steeds stil hadden gestaan had ik zoiets van ik prak hem er het eerste de beste gaatje tussen... (*feel it comin'*) Ik zie dat een auto afslaat die de weg redelijk blokkeerd en er die moet wachten voor een fietser. Ik begin met oprijden om als ik halverwege de bocht ben ff een dotje gas bij te geven ... de auto die achter de afslaande auto stond wurmt zich door een gaatje. Ik zie nog steeds kans ... *WHEEENG* mijn dotje gas ging na de koppeling van de examinator
5 mins daarna ongeveer moest ik achteruit file parkeren, ik goed om me heen kijken ik zie een moeder met 2 kinderen aan komen ... maar was nog zo van de leg na de ingreep dat ik er gewoon niet op reageerde resultaat nog een extra 'beetje hulp' van meneer de examinator en voor hem was het plaatje compleet!

Oooooh ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan! Zo stom, je gaat toch niet 'prakken' tijdens je examen!!! WTF was i thinking!!

Nou is de 'planner' op het hoofdkantoor ook nog eens vrij, dus kan ook nog geen vervolg afspraak maken!! OH wat baal ik!

Je had de ogen van mijn instructeur moeten zien toen ik terug kwam en subtiel nee schudde ... damn man iedereen had mijn kansen hoog ingeschat!! En dan maak je zo'n fout!

doh doh doh!!

Nouja er komt een vervolg
pi_18555988
Hmmm, in één keer geslaagd

Al voordat we de auto uitstapten op het parkeerterrein van het CBR kreeg ik te horen dat het prima was gegaan en dat ik geslaagd was. CBR =

pi_18560499
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:58 schreef Skyscape het volgende:
Hmmm, in één keer geslaagd

Al voordat we de auto uitstapten op het parkeerterrein van het CBR kreeg ik te horen dat het prima was gegaan en dat ik geslaagd was. CBR =

Zo dan, dat is nieuw Gefeliciteerd!
pi_18563449
Vandaag weer ff 2 lesjes gehad en mocht nu ook voor het eerst schakelen Ging goed vond ikzelf, heb maar weinig mis geschakeld. Ondertussen ook nog even een ogentest gedaan en ik zag het kenteken duidelijk dus dat was goed , iets waarvan ik eerst dacht, dat ik dat niet zonder bril gaan zou redden.
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:31:04 #240
82412 markusha
i love ukrainian women
pi_18566268
Hoi,net gehoord dat ik op 28 mei om twee uur mijn vierde rijexamen zal hebben in spijkenisse.
hopelijk gaat het nu beter als de voorgaande drie maar mocht dat niet zo zijn dan ga ik het bnor examen doen.
nu heb ik van mijn dokter het middel propranolol gekregen die ik 2 uur van te voren moet innemen en dan schijn je rustig te worden wie heeft er ervaring met dit middel
groet
marco
da swidanja
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:53:29 #241
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_18566690
Als je bij 4 niet slaagt, wordt het sowieso een BNOR, of je het nou wel of niet wilt..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:59:32 #242
27074 Dezz
The Dog
pi_18566823
Nog een maand wachten dankzij het kut cbr ben nou al gewoon 2 maanden aan het wachten voordat ik voor de 1e keer op mag, abnormaal
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:23:30 #243
55133 OrganicIron
while !asleep() sheep++;
pi_18567397
quote:
Nog een maand wachten dankzij het kut cbr ben nou al gewoon 2 maanden aan het wachten voordat ik voor de 1e keer op mag, abnormaal
oioioi slechte berichten weer, ik hoop echt dat ik snel een 2e poging kan doen.
hoop morgen meer te horen!
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:13:24 #244
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_18568872
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 19:23 schreef OrganicIron het volgende:

[..]

oioioi slechte berichten weer, ik hoop echt dat ik snel een 2e poging kan doen.
hoop morgen meer te horen!
Ik heb vrijdag m'n herexamen aangevraagd, zelfde dag als waarop is was gezakt dus. Wachttijd is echter heel lang, wegens aankomende vakanties. Ik heb nu met mn rijschool afgesproken dat ze iedere dag even checken of er examens uitgevallen of vrij zijn, zodat ze mij er in kunnen zetten en ik eerder op kan.
  woensdag 21 april 2004 @ 11:18:18 #245
55133 OrganicIron
while !asleep() sheep++;
pi_18581026
quote:
Ik heb vrijdag m'n herexamen aangevraagd, zelfde dag als waarop is was gezakt dus. Wachttijd is echter heel lang, wegens aankomende vakanties. Ik heb nu met mn rijschool afgesproken dat ze iedere dag even checken of er examens uitgevallen of vrij zijn, zodat ze mij er in kunnen zetten en ik eerder op kan.
ja heb net gebeld, moet rekening houden met 4 tot 6 weken wachttijd
echt kut heb zo'n anwb spoedcursus gedaan (prima opleiding trouwens, zwaar maar wel goed) maar die zijn niet zo flexibel merk ik alweer! Begin per 1 mei bij een nieuwe werkgever, dus ik zit weer lekker in de knel... misschien toch maar afmaken bij een normale rijschool en vragen of ze me daar snel aan een examen kunnen helpen oid.
pi_18603295
8 juni mn tussentijdse toets en 8 juli mn rijexamen, ik ben benieuwd Vanmiddag weer een lesje.
  donderdag 22 april 2004 @ 10:29:53 #247
89234 Hardcore_Hooligan
{NL} Hardcore Hooligan {NL}
pi_18604086
Scoot bewijsje 22maart 2001 Op me verjaardag...2 fout

22 Maart 2003 1ste Rijles
6 Augustus 2003 Agereden en geslaagd
25 lessen
5 Augustus...Theorie !!!

Maar heb nu al EMA cursus....als ik die verneuk ben ik me bewijsje alweer kwijt!!!
  donderdag 22 april 2004 @ 11:04:54 #248
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_18604811
hoe gaat zo'n eertse autorijles eigenlijk? ga je eerst als passagier mee naar een afgelegen stuk weg en leer je daar rijden, of word je gelijk op de bestuurderstoel gezet?

Bij mijn eerste motorrijles werd ik gelijk op de motor gezet en de instructeur wenste me nog succes en zei: we gaan die kant op, ik rijd achter je aan...
Nou had ik al ervaring op een schakelbrommer dus dat motorrijden was niet te moeilijk, maar als ik bij mijn eerste autorijles ook gelijk moet rijden
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
pi_18604916
Vanochtend voor het eerst op de snelweg geweest Spannend hoor, het was nog erg druk ook.. en ik mocht echt wel 120 als ik dat wilde Maar het hoefte gelukkigniet Ben even niet harder dan 110 geweest, vond dat wel hard genoeg.

En super_honda, mijn eerste les gingen we eerst naar aan lange dijk waar het niet al te druk is en vanaf daar mocht ik pas achter het stuur ivm zenuwen en buren die graag kijken en gniffelen enzo

Maar bij je eerste rijles ga je gelijk rijden ja.. eerst rustig natuurlijk, maar ik reed op het einde toch al 80 in de 4e versnelling (dat vond ik ookwel pittig hoor) maar het verschilt enorm per rijschool.
pi_18607278
Ik reed na 5 min (eerste rijles dus) al op de drukste rotonde in de stad Met schakelen en alles.. gelukkig hielp de rijinstrudteur wel met de koppeling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')