quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Theoretische kennis van verkeersregels bedroevend slecht
Dat theorie examen is bewust belachelijk moeilijk gemaakt, logisch dat maar 23% slaagt...
quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:41 schreef NewLife het volgende:
Jeej eindelijk geslaagd voor mn theorieexamen. Eerste keer 10 fout, 2e keer 9 fout en dit keer 3 fout
.
Conclusie: Leren helpt....
Kuch, prutser. Als je nou meteen had geleerd, scheelt het je weer geld.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:41 schreef NewLife het volgende:
Jeej eindelijk geslaagd voor mn theorieexamen. Eerste keer 10 fout, 2e keer 9 fout en dit keer 3 fout
.
Conclusie: Leren helpt....
Ik weet hetquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kuch, prutser. Als je nou meteen had geleerd, scheelt het je weer geld.
Inderdaad, de fouten die m.i. gemaakt mogen worden zijn fouten door per ongeluk de verkeerde knop indrukken worden gemaakt. Het verkeer wordt levensgevaarlijk als men de regels niet kent.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
belachelijk moeilijk??
verkeersdeelnemers hebben gewoon de regels te kennen.....
Dat is dus echt onzin, ik heb in januari theorie-examen gedaan en dat vond ik toch wel moeilijker dan deze(was geslaagd met 2 fout).quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat theorie examen is bewust belachelijk moeilijk gemaakt, logisch dat maar 23% slaagt...
Niet mee eens. 2x niet geleerd; 10 en 9 fout. Keertje wel geleerd en geslaagd met 3 fout. Paar vrienden van me zijn ook gewoon in 1x geslaagd.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sinds de invoering van die irritante meerkeuzevragen is het theorie examen sowieso een stuk moeilijker geworden (dat maximum van 6 fout maakt ook weinig uit)
Als je in één keer slaagt dan is dat meestal een kwestie van geluk, door de pietepeuterige vraagstelling ga je ook sneller twijfelen en gokken
Ik denk dat Nederland één van de moeilijkste en duurste theorie-en praktijk examens ter wereld heeft...
Ok, je hebt "enigszins" gelijk...quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:57 schreef NewLife het volgende:
[..]
Niet mee eens. 2x niet geleerd; 10 en 9 fout. Keertje wel geleerd en geslaagd met 3 fout. Paar vrienden van me zijn ook gewoon in 1x geslaagd.
En die 'pieterpeuterige' vraagstelling valt ook wel mee, gewoon goed de vraag lezen en logisch antwoorden.
Hoevaak heb jij erover gedaan dan, met leren?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, je hebt "enigszins" gelijk... :')
Ik ben net begonnen, maar ik haal die theorie in 1 keer (over een maandje)quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:56 schreef NewLife het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij erover gedaan dan, met leren?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen (...)
haha goeiequote:Op dinsdag 13 april 2004 22:03 schreef danos het volgende:
morgen om 10.45 zit danos naast een examinator van het CBR, het is niet de vraag of danos het gaat halen maar of de examinator het einde van de dag zal halen
het kan heel makkelijk...hij laat mij slagen en ik laat hem leven toch geen slechte deal dacht ik zo
Ik heb gekozen voor een compact-opleiding; 30 uur les, een tussentijdse toets en het praktijk-examen voor 1300 euro...quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:09 schreef RichardQuest het volgende:
Meld hierwanneer je gaat beginnen met rijles >15 april 2004 wanneer je examen hebt >over ongeveer 4 maanden
Compact en dan 4 maanden?? Mn zus deed bij een normale rijschool met een standaardpakket 2x 1,5 uur per week les en met 40 uur slaagde ze in 3 maanden! (in 1x praktijk). Omdat ik het gigantisch druk had met sporten/school en mn theorie lang uitgesteld werd kan ik maar 1x per week lesssen helaasquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor een compact-opleiding; 30 uur les, een tussentijdse toets en het praktijk-examen voor 1300 euro...
ehm.. die site is niet van het CBR hoorquote:Op maandag 12 april 2004 11:17 schreef Tano_Stargazers het volgende:
kent iemand deze site: www..nl
Daar zouden beoordelingen van examinatoren staan (de site is van het cbr)
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm.. die site is niet van het CBR hoor
dan ben je nèt te laat..quote:Op woensdag 14 april 2004 11:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
pas als de auto gaat zeuren koppeling in en uit de versnelling halen..
roze velletje ga ik zo halenquote:Op woensdag 14 april 2004 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Way To Go Danos, meteen roze velletje gehaald? Congrats en Welcome to the road!
Klasse danosquote:Op woensdag 14 april 2004 11:44 schreef danos het volgende:
POWEERRRRRRRRRRRR Gehaald!!!!![]()
![]()
dank u!!quote:Op woensdag 14 april 2004 12:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klasse danos
Ik moet vrijdagmorgen op en heb er wel vertrouwen in. Ik ben alleen een beetje zenuwachtig geworden door van die verhalen van mensen die gezakt zijn terwijl ze een hele nette rit reden en geen ingrepen of andere grote fouten maakten. Ik krijg steeds meer het idee dat je examen écht perfect moet zijn en een enkele twijfeling is al zakken...
Dat is ook wat ik nodig hebquote:Op woensdag 14 april 2004 13:15 schreef heaven7 het volgende:
steeds beter gaat en dat ik steeds meer zelfvertrouwen krijg.
K heb iets meer dan 3 lessen gehadquote:Op woensdag 14 april 2004 14:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk, als je je niet zeker van jezelf voelt dat je dan niet moet gaan autorijden eigenlijk... vooralsnog voel ik me nog helemaal niet thuis achter het stuur maarja, na 3 lessen ben je ook nog niet bepaald klaar voor het examenIk hoop en ga er ookwel vanuit dat dat allemaal nog komt, iedere idioot kan tenslotte leren autorijden.
Jij dus ook NewLife
Heb ik ook nog steeds veel moeite mee, ik kan nooit goed inschatten of ik al bij de stoeprand ben en stuur altijd te vroeg of te laatquote:Op woensdag 14 april 2004 14:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Alleen achteruit fileparkeren gaat een beetje moeilijk.
Tnxquote:Op woensdag 14 april 2004 14:14 schreef heaven7 het volgende:
Nee, dat ken ik }:( Maar ik wil niet te snel opgeven, als ik het na 5 lessen nog niks vind bij hem ga ik naar een ander op zoek.. Succes iig straks
Ik heb net les 6 gehad en heb alle bijzondere verrichtingen (hellingproef, keren op de weg, achteruitruiden, bocht achteruit, achteruit fileparkeren, achteruit inparkeren) tenminste 2x gedaan. Snelweg vandaag voor het eerst gedaan. Dus best wel vrij snel.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:47 schreef heaven7 het volgende:
Na hoeveel lessen gaan/gingen jullie eigenlijk andere dingen doen dan rotondes, stoplichten, bochten nemen etc. oftewel, wat anders dan gewoon rijden. De snelweg enzo, achteruit rijden, parkeren, hellingroef e.d?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |