Niet rekening gehouden natuurlijk met incapabele personen die niet eens een wekkerradio kunnen bedienenquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:43 schreef jogy het volgende:
[..]Consequent
![]()
Zijn die verzorgers wel een beetje aardig voor je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:46 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Niet rekening gehouden natuurlijk met incapabele personen die niet eens een wekkerradio kunnen bedienen
Jij hebt al een glansrijke carriere als mislukte mod achter de rug en hebt nog alle kans om verder door te groeien in de organisatie he. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Zijn die verzorgers wel een beetje aardig voor je?
Nee daar ben je vast te intelligent voor.........quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:02 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Jij hebt al een glansrijke carriere als mislukte mod achter de rug en hebt nog alle kans om verder door te groeien in de organisatie he. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Zou ik een kans maken denk je? Wees eens eerlijk, zit er een kansje in dat ik me ook nog eens trots mag voelen?
Is dat mogelijk danquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:09 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee daar ben je vast te intelligent voor.........![]()
Misschien in jou hoofd?quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:10 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Is dat mogelijk dan
Ik heb helemaal niks achter de rug joh, ik zit nog midden in m'n glansrijke carriere als mislukte modquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:02 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Jij hebt al een glansrijke carriere als mislukte mod achter de rug
Talent jongen, ik vaar puur op talent, en persoonlijkheid, en ik heb dezelfde kin als yvonnequote:en hebt nog alle kans om verder door te groeien in de organisatie he. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Na een penisverlenging misschien?quote:Zou ik een kans maken denk je? Wees eens eerlijk, zit er een kansje in dat ik me ook nog eens trots mag voelen?
Ik hoop dat het je voorspoedig blijft gaan en dat je langzaam gestaag maar stabiel mag groeien in je functie. Want hoe hoger je komt, des te harder kun je vallen en dat wens ik je natuurlijk niet toe.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks achter de rug joh, ik zit nog midden in m'n glansrijke carriere als mislukte mod.
Zou ik voldoende talent hebben denk je? Zijn mijn capaciteiten toereikend?quote:[..]
Talent jongen, ik vaar puur op talent, en persoonljikheid, en ik heb dezelfde kin als yvonne.
Ik ben niet zo'n inlik en omhoogneuk typetje. Zijn nu mijn kansen verkeken?quote:[..]
Na een penisverlenging misschien?
Knullie, de kans is er nooit geweest.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:20 schreef apophis4u het volgende:
Ik ben niet zo'n inlik en omhoogneuk typetje. Zijn nu mijn kansen verkeken?
*Mee eens isquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:25 schreef Insomaniac het volgende:
jogy is tof..
Natuurljik niet, net zoals ik jou niet toewens dat je een keer per ongeluk door de bliksem wordt geraakt, 12 keer achter elkaar dan, dat zou zonde zijn :').quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:20 schreef apophis4u het volgende:
Ik hoop dat het je voorspoedig blijft gaan en dat je langzaam gestaag maar stabiel mag groeien in je functie. Want hoe hoger je komt, des te harder kun je vallen en dat wens ik je natuurlijk niet toe.
Ik weet het niet, kan jij makkeljik loslaten, verder gaan met leven en dat soort dingen?quote:Zou ik voldoende talent hebben denk je? Zijn mijn capaciteiten toereikend?
Ookal had je penis ter grootte van een afgerukte babyarm en was je chronisch geil op de rooie kleur had je nog geen kans gehad, denk ikquote:Ik ben niet zo'n inlik en omhoogneuk typetje. Zijn nu mijn kansen verkeken?
Ik heb dan gelukkig een dikke huid met hele hoge weerstand, dus dat zou wel goed komen en tevens bruikbaar zijn in het harde moderatorschapquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Natuurljik niet, net zoals ik jou niet toewens dat je een keer per ongeluk door de bliksem wordt geraakt, 12 keer achter elkaar dan, dat zou zonde zijn :').
Hmmmm, ik zou er idd wel veel voor moeten opofferen. Hoe ben jij daarmee omgegaan? Dat je geen leven meer overhoudt?quote:[..]
Ik weet het niet, kan jij makkeljik loslaten, verder gaan met leven en dat soort dingen?
ah.. wacht...
Je moet je natuurlijk niet tijdens ongesteldheidsperioden omhoog neuken hequote:[..]
Ookal had je penis ter grootte van een afgerukte babyarm en was je chronisch geil op de rooie kleur had je nog geen kans gehad, denk ik.
mijn eerste opzet was eigenlijk veel leuker. Maar jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:11 schreef Insomaniac het volgende:
Goed topic Briefcase!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:01 schreef Briefcase het volgende:
[..]
EXTEEEEEEEEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was toch maar 48 uur ? ik heb je gemistquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:02 schreef Extend het volgende:
[..]![]()
BRIEFCAAAAAAAAAAAAAAASE
![]()
![]()
(was 2,5 week geband)
WAAAAT???quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:58 schreef Briefcase het volgende:
[..]
als ik zeg dat Balkenende raar haar heeft, verraad ik toch ook niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |