abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:45:15 #151
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_18216779
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:44 schreef mcDavid het volgende:
gaat dit een reeks worden trouwens?
eeeh, lijkt je dat wel een goed plan ?
Doe relaxed weetje?!
pi_18216787
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:44 schreef yvonne het volgende:
Het topic zakt wat in
Jah. Deceptietopic.

Briefcase, onthul es een kloon?
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_18216793
quote:
Het topic zakt wat in
pomp het weer op met de luchtbedvulling van -eddow-
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:46:04 #154
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_18216806
quote:
Het topic zakt wat in
volgens mij begint jouw ADHD psychose wat terug te lopen
Doe relaxed weetje?!
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:46:36 #155
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_18216823
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:45 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Jah. Deceptietopic.

Briefcase, onthul es een kloon?
Ja. Kooba is een kloon van Vosss
Doe relaxed weetje?!
pi_18216831
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:46 schreef Briefcase het volgende:

[..]

volgens mij begint jouw ADHD psychose wat terug te lopen

ow sorry, offtopic
pi_18216838
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:46 schreef Briefcase het volgende:

[..]

Ja. Kooba is een kloon van Vosss
Die telt niet want dat vertelt hij zelf overal. .
Echte liefde!
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:47:27 #158
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_18216849
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:47 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Die telt niet want dat vertelt hij zelf overal. .
ik ben een kloon van jou
Doe relaxed weetje?!
pi_18216876
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:47 schreef Briefcase het volgende:

[..]

ik ben een kloon van jou
Dat weet ook iedereen al. .
Echte liefde!
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:49:12 #160
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_18216890
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:48 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Dat weet ook iedereen al. .
Nee want yvonne heeft dat net geregeld.
Doe relaxed weetje?!
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:50:29 #161
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_18216921
waar zit conflict, ? kan die niet ff hier baggeren ?
Doe relaxed weetje?!
pi_18216932
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:49 schreef Briefcase het volgende:

[..]

Nee want yvonne heeft dat net geregeld.
.
Echte liefde!
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:52:29 #163
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_18216985
ik denk dat ik maar eens nodig ergens anders wat belangrijks moet gaan doen. Denk ik.
Doe relaxed weetje?!
pi_18217002
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:47 schreef Briefcase het volgende:

[..]

ik ben een kloon van jou
jammer dat het icoontje van jou en inso allebei tegelijk op online staan
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:53:57 #165
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_18217025
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:53 schreef mcDavid het volgende:

[..]

jammer dat het [afbeelding] icoontje van jou en inso allebei tegelijk op online staan
dat komt door de bobobodingdat stromen.
Doe relaxed weetje?!
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:54:20 #166
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_18217040
Ik heb helemaal geen zin om dat jochie af te zeiken, ik wil weten welke kloon er verraden werdt.
pi_18217085
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:53 schreef Briefcase het volgende:

[..]

dat komt door de bobobodingdat stromen.
oow, gebruik je bobobodingdat stromen!!!
respect!
pi_18217099
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:50 schreef Briefcase het volgende:
waar zit conflict, ? kan die niet ff hier baggeren ?
Ja, laten we er een gedoogde relschopper bij halen.

Best wel zielig vind ik, dat jullie je leven besteden aan het afzeiken van mensen, omdat het leuk voor jullie is. Ik poog me binnen de door jullie opgelegde regels te bewegen, en daartussendoor een beetje van mijn eigen mening en denkbeelden door te laten schemeren. Dat heb ik al die tijd al gedaan, en de manier waarmee ik me profileer is niet schokwekkend anders dan anderen. Alleen omdat een mod ruzie een meningsverschil met me had, is Htt-Thalan ineens de legale afzeik/pispaal geworden.

Je zou me eens in het echt moeten kennen, buiten het feit dat ik mijn frustraties lekker op jullie botvier, omdat jullie toch insignificante anonieme zeiksnorren zijn die hele dagen niks anders doen, en dan zou je zien dat er ook iemand anders achter schuilt. Helaas beperkt jullie visie je tot het forum waar jullie dagelijks jullie "zijn" proberen aan te tonen, en zul je dus nooit echt weten wat leven is.

Dat is de visie die ik erop na hou als ik jullie reacties jegens mij lees, en dan ben ik blij dat ik ze me idd niet persoonlijk hoef aan te trekken. Want ik weet dat als ik een Inso of een Briefcase IRL zou kennen, ze me wel degelijk hoog aan zouden schrijven.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_18217139
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:56 schreef HTT-Thalan het volgende:
-knip-
mijn ogen!
al die lettertjes
pi_18217199
quote:

-blaat-
Het gaat hier niet om hoe je RL bent. Misschien ben je RL idd een haske toffe gozer, maar dat boeit me niet. Het gaat mij erom hoe jij als user op het forum bent. En jij ziet overal wazige complottheorieėn en kan alleen maar zeuren. En als jij eerst gaat blaten over dat wij geen leven hebben om in een adem te huilen dat we je RL moeten leren kennen, doet mij alleen maar in mijn broek zeiken van het lachen.

ONZ is niet jouw ding. Live with it. .
Echte liefde!
pi_18217200
quote:

[..]

Best wel zielig vind ik, dat jullie je leven besteden aan het afzeiken van mensen, omdat het leuk voor jullie is. Ik poog me binnen de door jullie opgelegde regels te bewegen, en daartussendoor een beetje van mijn eigen mening en denkbeelden door te laten schemeren. Dat heb ik al die tijd al gedaan, en de manier waarmee ik me profileer is niet schokwekkend anders dan anderen. Alleen omdat een mod ruzie een meningsverschil met me had, is Htt-Thalan ineens de legale afzeik/pispaal geworden.

Je zou me eens in het echt moeten kennen, buiten het feit dat ik mijn frustraties lekker op jullie botvier, omdat jullie toch insignificante anonieme zeiksnorren zijn die hele dagen niks anders doen, en dan zou je zien dat er ook iemand anders achter schuilt. Helaas beperkt jullie visie je tot het forum waar jullie dagelijks jullie "zijn" proberen aan te tonen, en zul je dus nooit echt weten wat leven is.

Dat is de visie die ik erop na hou als ik jullie reacties jegens mij lees, en dan ben ik blij dat ik ze me idd niet persoonlijk hoef aan te trekken. Want ik weet dat als ik een Inso of een Briefcase IRL zou kennen, ze me wel degelijk hoog aan zouden schrijven.
OMFG, Ga jij anders ff in R&P de depresieve janlul uit lopen hangen. JIJ ONGELOFELIJK HUILLIE!
Dit is ONZIN, wat je hier doet is onzin uitkramen "met elkaar lachen" en "elkaar uitlachen".
Als dat niet kan volgens jou stakke bezemsteel in je anushouding rot je toch lekker op man!
I am the Alpha and the Omega
pi_18217269
quote:

[..]

Conflict is alles behalve een relschopper.. Conflict is een topicverneuker, mega-baggeraar, kutuser, maar alles behalve een relschopper
quote:
Nee, je profileert je als zeikkneus en humorloos zieltje, dan is het wel heel leuk en makkelijk je voor lul te zetten natuurlijk, mensen die alles zo serieus nemen zitten namelijk heel snel op de kast, en dat maakt reacties als deze alleen maar leuker
quote:
Momenteel lijk jij de enige die je ontzettend laat meeslepen door internet, als je alles zo serieus neemt, denk ik serieus dat je de scheidslijn tussen internet en realiteit niet meer zo goed ziet.. En je botviert je frustraties op ons? Nou iedereen die ik ken doet dat op een andere manier, maar ieder zijn ding.
quote:
Je trekt het je blijkbaar heel persoonlijk aan, want anders zou je niet zo reageren kneusje.. Ik denk dat jou IRL leventje een saai pennenlikkersbestaan is, totaal zonder lol, plezier of genieten, en als je dan ook al op internet geen uitlaatklep heb, heb ik oprecht medelijden met je.
  dinsdag 6 april 2004 @ 13:04:57 #173
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18217287
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 13:01 schreef BossFight het volgende:

[..]

OMFG, Ga jij anders ff in R&P de depresieve janlul uit lopen hangen. JIJ ONGELOFELIJK HUILLIE!
Dit is ONZIN, wat je hier doet is onzin uitkramen "met elkaar lachen" en "elkaar uitlachen".
Als dat niet kan volgens jou stakke bezemsteel in je anushouding rot je toch lekker op man!
, mijn nieuwe held! !
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator dinsdag 6 april 2004 @ 13:06:11 #174
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_18217321
* pakt maar weer eens het ban-gok-topic erbij

[ Bericht 6% gewijzigd door UIO_AMS op 06-04-2004 13:07:34 (gokken ipv melden) ]
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_18217324
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 13:04 schreef jogy het volgende:

[..]

, mijn nieuwe held! !
aahhh das lief!
I am the Alpha and the Omega
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties