Heb ik uitgesproken er problemen mee te hebben dan? Had ik dan niet allang een topic in FB geopend?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hele rare gang van zaken dat iedereen in dit topic (zelfs de arme benadeelde Briefcase) er geen problemen mee heeft en jij wel.
Met HTT-Thalan. Maar niet met Briefcase afzeiken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb er problemen mee
Beste HTT-dinges,quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Niet in een productieve manier. Het valt meer onder de categorie: Hart onder de riem steken.
Zelfkennis is oké,quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:31 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
incompetent.![]()
Jamaarikvindhetbestwelleukomafgezekentewordenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:31 schreef Insomaniac het volgende:
Ja hallo Briefcase!
HTT-Thalan neemt het voor je op en jij kan alleen maar huilen over je maandverbandje!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:31 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
blablabla sociaal blabla medeleven blabemoeienis blabla incompetent
Herstel, OPM en Burner2000quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:31 schreef jogy het volgende:
Gelukkig het tropische zuigvisje HTT-Thalan is ook weer terug
De lovebabie van OPM en Calvobbes.
Was iedereen maar zo sociaal ingesteld als jij.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:31 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Heb ik uitgesproken er problemen mee te hebben dan? Had ik dan niet allang een topic in FB geopend?
Blijkbaar zijn users niet zo sociaal ingesteld als ik opgevoed ben, medeleven word als bemoeienis ervaren en hulp als belediging, je zou immers afgeschilderd kunnen worden als incompetent.![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfkennis is oké,
leuk topic Briefcase
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:32 schreef yvonne het volgende:
leuk topic Briefcase
ik stem voor optie 2quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:31 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Beste HTT-dinges,
Je hebt in het afgelopen half uur geprobeerd je mening duidelijk te maken. Die is blijkbaar niet gewenst want er wordt niet echt serieus op in gegaan.
Nu kun je twee dingen doen, door gaan, wat resulteerd in je leven lang underdog blijven of achter de bank gaan liggen en je gevoelens met een huisstofmijt delen.
Oe, nog beter, en een vleugje, beta-1986 erbij voor de smaakquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Herstel, OPM en Burner2000
Echte PMSquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:31 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Nu kun je twee dingen doen, door gaan, wat resulteerd in je leven lang underdog blijven of achter de bank gaan liggen en je gevoelens met een huisstofmijt delen.
blijkbaar is pis plezant.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:35 schreef Stranger het volgende:
Wat een [[
heeft iemand nog wat chocolade liggen. Ik krijg zo'n zin.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echte PMS![]()
je geval staat stilquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:43 schreef Insomaniac het volgende:.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |