Ik snap Nijntje taal niet, mag het ook in Jip en Janneke taal?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik zal pro-be-ren nijn-tje taal te spre-ken voor je.
Ik ver-lang van jou het-zelf-de nor-ma-le ge-drag dat jij van u-sers ver-wacht.
Dus kappen met bitchen, je lokt het af en toe echt zelf uit. Helaas heb jij als mod het laatste woord, dat weet je goed, en je gebruikt het goed. God wat moet jij hier 's avonds lekker op klaarkomen als je alleen thee zit te drinken op het sinaasappelkistje in het gehuurde woninkje van je kenau-tante.
Kunnen mannen (zonder baarmoeder) ook PMS hebben ?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij blij
Jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:20 schreef Briefcase het volgende:
[..]
jaaaaa hoera. Een legale pispaal
Inso is dit pedagogisch verantwoord ?
Jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:25 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Kunnen mannen (zonder baarmoeder) ook PMS hebben ?![]()
nee. mannen met baarmoeder welquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:25 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Kunnen mannen (zonder baarmoeder) ook PMS hebben ?![]()
ik stel voor dat we hem gaan aanbidden.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik snap Nijntje taal niet, mag het ook in Jip en Janneke taal?
Ik moet wel zeggen, dat ik je wel heel er stoer vind. Jij durft tenminste te zeggen waar het op staat, ik zou dat niet durven.
psygiater*-sponsor-topicquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja
Ik hielp hem helemaal niet, ik gaf mijn mening, zie slotzin: Rare gang van zaken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga zo door..
En ik heb designstoelen, geen sinaasappelkistje. EN mijn huis is gewoon van mij. En mijn vriend..
Dan zal ik het nu voor jou uitleggen;
we heb-ben eerder al ge-con-clu-deerd dat jij On-zin niet be-grijpt. Brief-case kan heel goed voor zich-zelf spre-ken en doet dat ook. Daar heeft hij jouw ge-huil niet voor no-dig. Dus scheer je weg uit dit to-pic.
Snappie?.
Ik krijg die libresse niet erinquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja![]()
hej sht, ik heb net een klas met 2e klas vmbokoters lopen uitleggen hoe t in elkaar steekt daaronder. daar gaat mn geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja![]()
Och die 2 die er nog zitten daar doen aardig hun best....quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:26 schreef Stranger het volgende:
Yvonne? Kun je die htt-thalan geen mod-plekje geven, nu zwaaibaai weg is, is het zo leeg..
hoe weet ik nu of ik er één heb ?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:25 schreef blublub het volgende:
[..]
nee. mannen met baarmoeder wel
Zeg, bij PMS heb je geen Libresse nodig hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:27 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Ik krijg die libresse niet erin![]()
is zeggen dat je het met iemand eens bent niet de definitie van iemand helpen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik hielp hem helemaal niet, ik gaf mijn mening, zie slotzin: Rare gang van zaken.
Wishful thinking.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:26 schreef Stranger het volgende:
Yvonne? Kun je die htt-thalan geen mod-plekje geven, nu zwaaibaai weg is, is het zo leeg..
Hele rare gang van zaken dat iedereen in dit topic (zelfs de arme benadeelde Briefcase) er geen problemen mee heeft en jij wel.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik hielp hem helemaal niet, ik gaf mijn mening, zie slotzin: Rare gang van zaken.
Ja, we hoeven je mening helemaal nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wat moet ik doen ? Wat moet ik doen ? Wat moet ik doen ? Wat moet ik doen ?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, bij PMS heb je geen Libresse nodig hoor
Niet in een productieve manier. Het valt meer onder de categorie: Hart onder de riem steken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is zeggen dat je het met iemand eens bent niet de definitie van iemand helpen?
Kijk, dat is pas duidelijke taal!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, we hoeven je mening helemaal niet
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
Al denk ik wel een positieve kant te kunnen toevoegen aan FoK!, ik zal een stuk minder bannen, sluiten en afzeiken dan sommige andere mods ....
Ik heb er problemen meequote:Op dinsdag 6 april 2004 12:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hele rare gang van zaken dat iedereen in dit topic (zelfs de arme benadeelde Briefcase) er geen problemen mee heeft en jij wel.
euh, de snelste manier om daar achter te komen is je buik opensnijden met een (niet al te) scherp mesquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:28 schreef Briefcase het volgende:
[..]
hoe weet ik nu of ik er één heb ?
angstig wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |