Gewoon een ijsje in dr mik duwen, dan is ze wel even rustig.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:12 schreef Briefcase het volgende:
heeft iemand van Ritalin voor Yvonne ?
Nee, bij breuls!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:13 schreef Stranger het volgende:
Of moet je gewoon goed ingelikt zijn bij yvonne?
Als jij verlangt dat ik me normaal gedraag op dit forum, zou ik je aanraden te beginnen met jezelf. Want je bevordert niet echt de onderlinge verstandhouding, zeg maar.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jeuj. Hebben we onze kruisridder HTT-Thalan ook weer.. Open er een topic over in FB.
ik wist (weet) het nog niet!quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Klonen verraaien is niet leuk, ook al weet iedereen het.
ja gelukkig wil iedereen een verstandhouding met jouquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:14 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als jij verlangt dat ik me normaal gedraag op dit forum, zou ik je aanraden te beginnen met jezelf. Want je bevordert niet echt de onderlinge verstandhouding, zeg maar.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:14 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als jij verlangt dat ik me normaal gedraag op dit forum, zou ik je aanraden te beginnen met jezelf. Want je bevordert niet echt de onderlinge verstandhouding, zeg maar.
Type-o shmypoquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik word
jij wordt
hij/zij/er wordt
Vandaar mijn reactie.quote:Maar okay, mensen die toestemming vragen zijn sowieso dom en voor dat soort mensen moet je eigenlijk nog een beetje respect hebben omdat het hun ondanks hun geestelijke handicap alsnog is gelukt te registreren op fok.
Wij zijn vóór creatieve, originele doodverwensingen, maar tegen random sterf roepen.quote:En er wordt wel veel doodverwenst, maar als iemand het origineel doet, en niet op de afgezaagde baggeruser manier, dan mag het toch nog wel gewoon?
Of moet je gewoon goed ingelikt zijn bij yvonne?
Ik heb tieten dus ik snap je niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:14 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
jij hebt tieten ? Ach so. Er wordt al wat duidelijk.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb tieten dus ik snap je niet..
Je hebt jezelf wel bewezen. Je bent echt dommer als calvobbes. Het kan dus wel!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het is toch zo, ik gedraag me normaal, loop niet te baggeren en al, plaats gewoon mijn reactie in een mening, en daar hebben we Inso weer, met haar ik-schop-je-tegen-je-schenen-want-dat-vind-ik-leuk-mentaliteit.
anders tief je ff een eind op met je geblaat. Hier heb je een schaap.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het is toch zo, ik gedraag me normaal, loop niet te baggeren en al, plaats gewoon mijn reactie in een mening, en daar hebben we Inso weer, met haar ik-schop-je-tegen-je-schenen-want-dat-vind-ik-leuk-mentaliteit.
Ga weg dan?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:14 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nee, je bent een kneus en vanaf NU de pispaal van Onzinquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik zal pro-be-ren nijn-tje taal te spre-ken voor je.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Het is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
jaaaaa hoera. Een legale pispaalquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, je bent een kneus en vanaf NU de pispaal van Onzin
Hej, welkom op FOK!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dus kappen met bitchen, je lokt het af en toe echt zelf uit.
tsss, dat zou je willen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
FOTO'S!!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij blijquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:20 schreef Briefcase het volgende:
[..]
jaaaaa hoera. Een legale pispaal
Ik ben blij dat de newbies door de jaren heen hetzelfde blijvenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
-knip-
Ga zo door.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik zal pro-be-ren nijn-tje taal te spre-ken voor je.
Ik ver-lang van jou het-zelf-de nor-ma-le ge-drag dat jij van u-sers ver-wacht.
Dus kappen met bitchen, je lokt het af en toe echt zelf uit. Helaas heb jij als mod het laatste woord, dat weet je goed, en je gebruikt het goed. God wat moet jij hier 's avonds lekker op klaarkomen als je alleen thee zit te drinken op het sinaasappelkistje in het gehuurde woninkje van je kenau-tante.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de newbies door de jaren heen hetzelfde blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |