Graagm zijn we weer een poosje van je afquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:55 schreef Maud_Dib het volgende:
Mag hier ook een doodsverwensing richting Briefcase gaan?
Ach tief een teringeind op, sinds wanneer is doodverwensen in ONZ verboden?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Be my guest. Levert je alleen wel een ban op.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Graagm zijn we weer een poosje van je af
oeh een flame. Briefcase begint alvast een een willekeurige richting uit te rennen opdat hij hopeloos verdwaalt in het Anna Frank Plantsoenquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:58 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Beetje jammer, dan hou ik het er wel bij dat hij op moet zouten, klootzak! Briefcase that is.
het is niet verboden, het is alleen niet toegestaan.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ach tief een teringeind op, sinds wanneer is doodverwensen in ONZ verboden?
Tief zelf een teringeind op, er word m.i. iets teveel doodverwenst. En als iemand aan mij toestemming vraagt, krijgt hij/zij nee te horen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ach tief een teringeind op, sinds wanneer is doodverwensen in ONZ verboden?
We hebben PMSquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:02 schreef veldmuis het volgende:
Stomme mutsen hier!
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben PMS![]()
3e woord in je post is de oorzaak!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ok, dus Briefcase maakte bekend dat Knut een kloon heeft, noemde hier de naam van die kloon, en daarom gaan jullie hem afzeiken. Als dat bij een user gebeurt, maakt niemand daar een probleem van. En als Mod zijnde, maakt hij toch gewoon (weer) een nieuwe?
Rare gang van zaken.
Jeuj. Hebben we onze kruisridder HTT-Thalan ook weer.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ok, dus Briefcase maakte bekend dat Knut een kloon heeft, noemde hier de naam van die kloon, en daarom gaan jullie hem afzeiken. Als dat bij een user gebeurt, maakt niemand daar een probleem van. En als Mod zijnde, maakt hij toch gewoon (weer) een nieuwe?
Rare gang van zaken.
nee ik maak bekend dat iemand anders een koon heeft maar dat knut deze user de hemel in prijst.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Rare gang van zaken.
Is hij een soort calvobbes?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jeuj. Hebben we onze kruisridder HTT-Thalan ook weer.. Open er een topic over in FB.
ik vind dat je erg PMS'er doet veldmuis.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
3e woord in je post is de oorzaak!
maar dan in de domme uitvoering.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is hij een soort calvobbes?
yvonne heeft me aangestoken denk ik!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:09 schreef Briefcase het volgende:
[..]
ik vind dat je erg PMS'er doet veldmuis.
Zoiets jah.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is hij een soort calvobbes?
oeh, ik zou een kloon van Yvonne verradenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
yvonne heeft me aangestoken denk ik!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:09 schreef Briefcase het volgende:
[..]
ik vind dat je erg PMS'er doet veldmuis.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jeuj. Hebben we onze kruisridder HTT-Thalan ook weer.. Open er een topic over in FB.
Fok is een democratie en de users worden ernstig benadeeld.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik wordquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tief zelf een teringeind op, er word m.i. iets teveel doodverwenst. En als iemand aan mij toestemming vraagt, krijgt hij/zij nee te horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |