Wat? geen maag meerquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:20 schreef dimage het volgende:
hmm tot 1 maand geleden ging een stukje vlees er met genoegen in . maar heb een maagoperatie gehad ( die is dus weg ) en mag daardoor geen vleesproducten meer.. maar kan nog steeds kwijlen bij het zien van een heerlijke bieflap
er gaat idd niks boven een biefstuk..quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:20 schreef Knoekie het volgende:
Biefstuk![]()
Ja maar ja maar in de OP wordt gevraagd: "of zijn hier ook vegatariërs (sic)".quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:19 schreef shmoopy het volgende:
Dit wordt geen, en ik herhaal GEEN wel of niet vegetarisch-topic.
Hier gaat het over welk vlees je lekker vindt, vegetariers hebben hier een eigen topic.
Dawast.
Ik weet wat ik eet vanavondquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:33 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
er gaat idd niks boven een biefstuk..
maar dan wel een biefstuk die precies goed is.. niet te lang, niet te kort gebraden.. precies genoeg kruiden...
heeeeeeeerlijk gewoon ..
Ik ook! Boerenkoolquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:43 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik weet wat ik eet vanavond![]()
En dan in shoarmavormquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:55 schreef MariekeP het volgende:
Hoewel ik vegetarier ben, zou ik erg graag een keer mensenvlees willen uitproberen. Ik ben wel benieuwd hoe dat smaakt.
De grootste vijand van een SLECHTE kok.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:15 schreef Chillmeister het volgende:
ik snap ook niet hoe je in hemelsnaam vegetarier kan zijn. De grootste vijand van de Kok een vegetarier. BBQ heb er nu al zin in!
Shit, ik verwachte een goed recepie van je Pietquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
En ondergetekende is een ook een hele slechte kok
Probeer mijn gehakt ballen 'nsquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, ik verwachte een goed recepie van je Piet![]()
*troost*quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, ik verwachte een goed recepie van je Piet![]()
Spareribs vind ik dus echt niets aan, dat is echt vlees eten om het lompe consumeren. Ik houd best van vlees maar dan toch met mate.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:29 schreef Chillmeister het volgende:
vegetariers moeten eens spare ribs eten. lekker je vlees van die botten afscheuren!
quote:Op woensdag 7 april 2004 01:39 schreef Tijn het volgende:
Kheb niet echt een favoriet soort vlees. Zolang het maar dik is en niet op m'n bord past is het goed.
dan heb jij nooit echte lekkere spareribs gehad. lekkere spareribs zijn gewoon lekker, Soms gebruik ik ook weleens vork en mes ipv handen en tanden. voor mij gaat het niet om het lompe consumerenquote:Op donderdag 8 april 2004 11:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Spareribs vind ik dus echt niets aan, dat is echt vlees eten om het lompe consumeren. Ik houd best van vlees maar dan toch met mate.
Klopt maar het trekt me dan ook echt totaal nietquote:Op donderdag 8 april 2004 14:20 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
dan heb jij nooit echte lekkere spareribs gehad. lekkere spareribs zijn gewoon lekker, Soms gebruik ik ook weleens vork en mes ipv handen en tanden. voor mij gaat het niet om het lompe consumeren
lees gangreen van Jef Geraerds. daar staat in beschreven hoe mensenvlees smaakt in de congo.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:55 schreef MariekeP het volgende:
Hoewel ik vegetarier ben, zou ik erg graag een keer mensenvlees willen uitproberen. Ik ben wel benieuwd hoe dat smaakt.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:20 schreef Knoekie het volgende:
Biefstuk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |