komt door een brakke zender. die heb de rechten maar die vond een tijdje gelee voetbal belangrijker en het is nog steeds niet terug..quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:29 schreef Mumin-troll het volgende:
Snap niet dat ie niet in Nederland op de buis komt.
volgende week pas.quote:Op zondag 5 december 2004 12:49 schreef Mellone het volgende:
Negen was echt een goeie aflevering, zat dit keer toch best wel op het puntje van mijn stoel.
Heb idd al zitten zoeken naar afl 10 maar dat duurt dus nog ff
welke aflevering was dat?quote:Op zondag 19 december 2004 08:47 schreef Mumin-troll het volgende:
Aflevering van gister was ook weer een met een verrassend einde. Hier in Zweden.
Ik vind WAT een van de betere 'politie'-series van dit moment, maar 99 euro is een belachelijke prijs (voor welke serie dan ook).quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:44 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
IIk las vandaag een redelijk lovende recensie (4 op een schaal 5) van de DVD-box van seizoen 1 in het AD Magazine.
Wat vinden de echte fans ervan? Is het 99 euro waard?
Ik heb dus een stuk van sezoen 1 gezien, anders gaat ik hem maar kopen denk ikquote:Op zondag 20 maart 2005 07:35 schreef BlueCurl het volgende:
ze moeten het gewoon weder uitzenden! bah in amerika zijn ze al einde seizoen 3. wel dat ik alles al heb gezien hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |