nee, niet in Nederland... wel in belgie en states en alles. Ik hoop wel dat ze het echt eens gaan uitzenden wat het is een erg goede serie... zeker als je de kijkcijfers bekijkt van de CSI reeks...quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:38 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb de eerste afleveringen gezien ja, maar wordt het weer uitgezonden dan?
cool waar hebbie dat gevonden op de sbs6 site wat ik heb het niet kunnen vinden... of heb je een mailtje gestuurd?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:09 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Van de website van SBS6:
"Wanneer is de serie 'Without a Trace' weer te zien?
Nieuwe afleveringen van Without a Tace zijn voorlopig uitgesteld. Het is nog niet bekend wanneer dit programma precies terugkomt."
Ik vind 't trouwens een goeie serie. Alleen SBS maakte er weer een rootzooitje van door eerst 3 weken achter elkaar uit te zenden (wel niet echt op de vermelde tijden, maar toch...) en dan soms 2/3 weken weer wat anders uit te zenden. Uiteindelijk hebben ze volgens mij 11 van de 24 afleveringen uitgezonden van seizoen 1.
lucky you! welke aflevering van welk seizoen ben je daaro?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:58 schreef Mumin-troll het volgende:
Hier in Zweden is ie nog wel op de buis
oew die heb ik ook pas gezien. haha ik heb wel moeten lachen om danny in die aflevering! waa in zweden woon je ergens?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:54 schreef Mumin-troll het volgende:
Afgelopen zaterdag deel 20 van de 23 gezien,de aflevering waarin de boxer verdwijnt. Maarja ....ook hier gaat het voetbal voor (baal) dus ik weet niet wanner de volgende aflevering wordt uitgezonden.
ik ben daar op vakantie geweest in Arvikaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:50 schreef Mumin-troll het volgende:
In Arvika,en dat ligt in Värmland, ongeveer 75 km van de noorse grens ter hoogte van Oslo. Kun je de serie al op dvd krijgen in NL?
haha ik zou zeggen ga naar de csi topics... daar zie je wel of ik wel of geen fan ben... ennuh mijn handtekening is ook een tipquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:23 schreef Mumin-troll het volgende:
Ja glaskogen is heel mooi, vooral in de winter. Heb je gekampeert in Arvika? Kan ook niets vinden of de serie op dvd is, wel jammer, ben je ook fan van CSI?
Gaafquote:Op maandag 13 september 2004 10:34 schreef Jeskooty het volgende:
Geen idee, Ik hoop snel. Ik heb de dvd ook uit Amerika laten komen! Kheb alle resterende afleveringen zitten kijken die in Nederland nog niet op de buis is geweest!
Dat is mooi, ga ik hem gelijk ook bestellenquote:Op maandag 13 september 2004 16:17 schreef Jeskooty het volgende:
Er zitten engelse subs bij!!!
Jah@ het moet gewoon terugkomen op de nl buis! argh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:44 schreef Mellone het volgende:zo scharrel ik het niet op... ik doe iets anders niet nader te noemen iets illegaals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voor info sswager apenstaartje gmail punt com
Heb je er al meer gezien? en en en en?quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:18 schreef Mellone het volgende:
heb net 3/01 gezien en die vond ik echt heel vet. Ben nu "even" seizoen 3 aan het downloaden en heb echt al zin inde volgende aflevering
Er viel helaas weinig te kijken door dat gekut van SBS toen. Ik hoop dat het snel weer op tv komt, zonder onderbrekingen!quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:08 schreef BlueCurl het volgende:
kijkt nou echt niemand deze fantastische serie?
indd.ze zijn al met seizoen 3 begonnen! Echt jammer want het is zo'n masterlijke serie!quote:Op maandag 29 november 2004 11:22 schreef Juweel het volgende:
[..]
Er viel helaas weinig te kijken door dat gekut van SBS toen. Ik hoop dat het snel weer op tv komt, zonder onderbrekingen!
seizoen 1 en 2 zijn best makkelijk te vinden hoor!quote:Op maandag 29 november 2004 13:37 schreef Mellone het volgende:
nou ben inmiddels bij afl 8 van seizoen drie en begin toch wel een beetje verslaafd te worden hoor. Zeker die dubbel aflevering vond ik echt geweldig. Sam was zo goed in die aflevering. Ben nu helemaal fan van haarVerder zijn de characters goed op elkaar afgestemd en de verhaallijnen zeer spannend. Alleen erg jammer dat seizoen een bijna niet te vinden is maar opzich maakt het niet zo veel uit. Zit er nu toch behoorlijk goed in.
Ja dat is aflevering 8 maar opzich was het goed te volgen zonder dat ik de andere aflevering had gezien. Wel grappig om te zien hoe Jack zijn haar eerst zatquote:Op maandag 29 november 2004 13:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
seizoen 1 en 2 zijn best makkelijk te vinden hoor!
maar blij dat je hooked ben
ennuuh afl 8 of 9 is een vervolg op een aflevering van seizoen 2! anders is de fun er vanaf bij die seizoen 2 aflevering. beide heten doppelganger...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe ff mailen naar het adres achter mijn msn in mijn profiel!quote:Op maandag 29 november 2004 15:18 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Without A Trace is echt een topserie!![]()
Lang leve het "Amerikaanse-TV-kijken-vanuit-je-bureaustoel"! Als iemand me kan vertellen waar ik seizoen 1 en 2 vandaan kan halen (bij mijn gebruikelijke bronnen is 't niet te krijgen), mogen ze van mij SBS6 afschaffen! Ik ben vooral benieuwd naar de voorgeschiedenis van Sam (
) en Jack...
quote:Op maandag 29 november 2004 15:45 schreef Mellone het volgende:
[..]
Ja dat is aflevering 8 maar opzich was het goed te volgen zonder dat ik de andere aflevering had gezien. Wel grappig om te zien hoe Jack zijn haar eerst zat
en seizoen 1 en 2 zijn alleen via p2p te krijgen en dat gaat me te langzaam dus ik hou het wel bij seizoen 3.Seizoenen 1 & 2 zijn masterlijk je mist echt serieus wat (WaT ook)!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee. kzal het ff vragen aan een belg. komt snel antwoord... hoop ik...quote:Op maandag 29 november 2004 16:36 schreef MociN het volgende:
Nee heb ik nog nooit gezien. Komt ie nog steeds op belgië, dan ga ik het maar eens een keertje proberen.
dat had je al eerder in dit topic verteldquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:23 schreef Mumin-troll het volgende:
Ja die serie volg ik ook hier in Zweden. Is echt goed
![]()
oew das seizoen 2 alquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:11 schreef Mumin-troll het volgende:
Ben gewoon een grote fan. Afgelopen zaterdag deel 16 van de 24. Meisje word weer gevonden na 4 jaar.
komt door een brakke zender. die heb de rechten maar die vond een tijdje gelee voetbal belangrijker en het is nog steeds niet terug..quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:29 schreef Mumin-troll het volgende:
Snap niet dat ie niet in Nederland op de buis komt.
volgende week pas.quote:Op zondag 5 december 2004 12:49 schreef Mellone het volgende:
Negen was echt een goeie aflevering, zat dit keer toch best wel op het puntje van mijn stoel.
Heb idd al zitten zoeken naar afl 10 maar dat duurt dus nog ff
welke aflevering was dat?quote:Op zondag 19 december 2004 08:47 schreef Mumin-troll het volgende:
Aflevering van gister was ook weer een met een verrassend einde. Hier in Zweden.
Ik vind WAT een van de betere 'politie'-series van dit moment, maar 99 euro is een belachelijke prijs (voor welke serie dan ook).quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:44 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
IIk las vandaag een redelijk lovende recensie (4 op een schaal 5) van de DVD-box van seizoen 1 in het AD Magazine.
Wat vinden de echte fans ervan? Is het 99 euro waard?
Ik heb dus een stuk van sezoen 1 gezien, anders gaat ik hem maar kopen denk ikquote:Op zondag 20 maart 2005 07:35 schreef BlueCurl het volgende:
ze moeten het gewoon weder uitzenden! bah in amerika zijn ze al einde seizoen 3. wel dat ik alles al heb gezien hoor
een sociaal leven heb ik nog nooit gehad geloof ikquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:26 schreef rembrand20 het volgende:
Ja dat snap ik ook niet helemaal, maar misschien wordt het ook allemaal al we teveel, zit nu al 3 dagen per week achter de buis om CSI helemaal te volgen, maar ja without a trace kan er voor mij zeker ook nog wel bij !!! Dan maar geen sociaal leven mee
op een internetwinkel heb ik mijn dvd box gehaald en daar veeeeeeel minder voor betaald als hier in nederland... kweet niet of je het kent --> play.comquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:18 schreef rembrand20 het volgende:
Hahaha, ik zit nog steeds te wachten op CSI:LA, zeg maar dat ik elke avond een andere spin off van CSI kan kijken
Nope nog niet gekocht... Wel naar gekeken maar ik vin ze nogal duur zeg maar
Maar ja denk toch dat ik ze wel ga bestellen...
He ik zag een fotootje staan van CSS. Speel je het veel ?
Wow 20 eurotjes minder, nog steeds een hoop geld maar wel besteldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
op een internetwinkel heb ik mijn dvd box gehaald en daar veeeeeeel minder voor betaald als hier in nederland... kweet niet of je het kent --> play.com
niet meer... anderhalf jaar gelede (v1.5) speelde ik het regelmatig... nu ben ik overgestapt op SimCity4 als ik tijd hebmaar heb het eigenlijk express niet geinstallt omdat ik moet afstuderen en niet moet gamen
CSI LA en dan hebben we nog drie dagen over
tof. laat ff weten als je hem binnen hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:17 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
Wow 20 eurotjes minder, nog steeds een hoop geld maar wel besteld
Jammer dat je geen source meer speelt, had graag een de_dustje met je gespeeld![]()
Maar ja het is maar goed dat er niet meer spin offs zijn anders komt er van studeren ook niets meer![]()
CBSquote:Op woensdag 6 april 2005 16:49 schreef rembrand20 het volgende:
Met al die afleveringen van CSI en Without a trece blijft er geen tijd meer over !!!
Vanaf welke zender bekijk je ze dan in Amerika ???
in belgie word WaT btw ook uitgezinden. daar komt aankomende woensdag afl. 2.01quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:31 schreef rembrand20 het volgende:
Ik was er al achter, maar thx voor de info, nu alleen nog bekijken hoe ik die ga ontvangen
Kanaal 2 dacht ik dat het kwam.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:14 schreef rembrand20 het volgende:
He dit is helemaal top, volgens mij dan ik wel de Belgische zenders ontvangen...
uhuh want je had seizoen 1 toch helemaal gezien? want daar gaat nu precies seizoen 2 beginnen aankomende woensdagquote:Op zondag 10 april 2005 02:25 schreef rembrand20 het volgende:
Thx, gaat hem maar ff opzoeken, dan kan ik WaT ook verder kijken
in belgie komen csi:ny en csi:mia een par dagen eerder dan in nederland op vt4. die kun je ook nog kijkenquote:Op zondag 10 april 2005 02:34 schreef rembrand20 het volgende:
Seizoen 1 heb ik bijna helemaal gezien, moet nog 1 dvd geloof ik ( Ik weet dat het slecht is maar het is een gebrek aan tijd)
Maar zondag CSI:NY maandag CSI:LV dinsdag CSI:Miami woensdag WaT
Ik hou echt geen sociaal leven meer over
inderdaagquote:Op zondag 10 april 2005 03:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
in belgie komen csi:ny en csi:mia een par dagen eerder dan in nederland op vt4. die kun je ook nog kijkenen dan de herhalingen op zaterdag
wees blij dat je WaT op de buis hebtquote:Op zondag 10 april 2005 15:40 schreef Jump het volgende:
[..]
opgelet: vanaf volgende week, is WaT pas achter de film
veel te laat dus
haha je kan ook ff stiekem bij iemand in belgie naar binnen gaan ff zijnkabel splitten en dan lang kabeltje naar eigen huis leggenquote:Op maandag 11 april 2005 00:26 schreef rembrand20 het volgende:
Ja zo kun je het ook bekijken, kun je het iig nog opnemen ( en daarna de banden aan mij geven)
ze moeten gewoon seizoen 2 ff op dvd uitbrengen. dat zou nog beter zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:22 schreef rembrand20 het volgende:
Jemig dat gaat dan wel een heeeeeeeeeeeeeeeel lang kabeltje worden
Denk dat opnemen toch makkelijker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |