Thanks, Balders.quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:37 schreef Baldrick het volgende:
Op verzoek van sooty:
Eric Cantona zoals gezien bij Voetbal Insite vanavond:
http://www.xs4all.nl/~chrisvw/cantona.mov
Hij had zo door kunnen gaan als de hoofdrolspeler in The Passion of Christ.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:21 schreef Doc het volgende:
Wat was er zo bijzonder met Cantona in dat filmpje?
Nee, Le Roi, God speelt met nummer 7 bij Celticquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:42 schreef zjroentje het volgende:
God.
Dalglishquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:08 schreef ErikT het volgende:Nummer 7
Shevchenko, Raul, Pires, Cantona...
Voor mij dus 1 van de redenen waarom ik zo'n hekel aan die club hebquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:21 schreef Doc het volgende:
Een van de weinige SCUM spelers waar ik wel sympathie voor opkan brengen.
Van der Meyde, Soetaersquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:08 schreef ErikT het volgende:Nummer 7
Shevchenko, Raul, Pires, Cantona...
Le Roi is dan ook maar koning en geen Godquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:55 schreef DIGGER het volgende:
Nee, Le Roi, God speelt met nummer 7 bij Celtic
quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:37 schreef Baldrick het volgende:
Op verzoek van sooty:
Eric Cantona zoals gezien bij Voetbal Insite vanavond:
http://www.xs4all.nl/~chrisvw/cantona.mov
Iedereen vergeet Beckhamquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Van der Meyde, Soetaers
Dat zegt DIGGER ook niet. Hij zegt alleen dat Cantona de bijnaam "Le Roi" had. God speelt bij The Citizen trouwensquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:00 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Le Roi is dan ook maar koning en geen God
Fowler van ManCityquote:Op woensdag 7 april 2004 10:22 schreef DIGGER het volgende:
Who elso
quote:Op woensdag 7 april 2004 10:11 schreef Doc het volgende:
Dat zegt DIGGER ook niet. Hij zegt alleen dat Cantona de bijnaam "Le Roi" had. God speelt bij The Citizen trouwens(ik weet niet welke speler bij Celtic die bijnaam heeft; Larson?)
Dan moet je ook die sneeuw uit je oren halen!quote:Op woensdag 7 april 2004 10:40 schreef Frenkie het volgende:
[..]oops verkeerd geinterpreteerd. sorry
Ik ben al weer een week thuisquote:Op woensdag 7 april 2004 10:51 schreef DIGGER het volgende:
[off-topic]Hoe is het eigenlijk daaro, seizoen zeker bijna ten einde? En hoeveel blonde Heidi's heb je al aan het jodelen gekregen?[/off-topic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |