Koelquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:56 schreef Day-v het volgende:
smilies enzo
zie ik dat goed.....!! wat doet deze op FOK!quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:00 schreef Svensational het volgende:![]()
Nou, die vind hem dus duidelijk de leukste smiley hequote:Op zaterdag 10 april 2004 18:29 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zie ik dat goed.....!! wat doet deze op FOK!
Fijn dat je hem zo groot wilde makenquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:39 schreef SynXteR het volgende:
(...)
Haha, ik vin deze tof:quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:00 schreef Svensational het volgende:
De 29 varianten op de static-smiley:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zoals al diverse malen eerder verteld: * O * , maar dan zonder de spaties ->quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:42 schreef FokCrash het volgende:
[..]
Haha, ik vin deze tof:![]()
Maarre die feestelijke dinkies zijn ook leuk, alleen zie ik nooit waar je die kan aanklikken.....
Maar tpch zou 't handig zijn als ze in 't smileyoverzicht zouden staanquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:55 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Zoals al diverse malen eerder verteld: * O * , maar dan zonder de spaties ->
Duh, maar een beetje fokker kent die dingen uit zijn/haar hoofd.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar tpch zou 't handig zijn als ze in 't smileyoverzicht zouden staan
Ja ik ken de meeste volgens mij ook wel,quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Duh, maar een beetje fokker kent die dingen uit zijn/haar hoofd.![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja ik ken de meeste volgens mij ook wel,![]()
![]()
![]()
Of zijn er nog meer smileys met snelcodes (die dus neit in het overzicht staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |