hoezo? Ik vind het gewoon een leuke auto, niet zo standaard!quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:31 schreef Visie het volgende:
ow jongen zit je in een midlife crisis!?
quote:Op maandag 5 april 2004 22:12 schreef TvB het volgende:
Je rijdt er echt mee voor lul
Die derde stoel heb je niet nodig want er wil toch niemand met je meerijden![]()
![]()
![]()
niet zo standaard nee....quote:Op donderdag 8 april 2004 20:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hoezo? Ik vind het gewoon een leuke auto, niet zo standaard!
Ik ben altijd heel nieuwsgierig wat mensen zelf rijden die roepen dat de auto lelijk is, mijn ervaring leert dat dat vaak mensen zijn die zelf in een of andere grijze muis rondrijden (golf, astra o.i.d.)quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:31 schreef marruuuk het volgende:
[..]
niet zo standaard nee....
gewoon 10x zo lelijk als andere autos...
hij zal vast fijn rijden en practisch zijn ja
maar dan nog
koop niet zo een gedrocht
Wat heeft dat er nu mee te maken? Alsof dat er een minder lelijke auto van maaktquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel nieuwsgierig wat mensen zelf rijden die roepen dat de auto lelijk is, mijn ervaring leert dat dat vaak mensen zijn die zelf in een of andere grijze muis rondrijden (golf, astra o.i.d.)
Dat kan aardig uiteenlopen, aangezien best veel mensen deze auto lelijk vinden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel nieuwsgierig wat mensen zelf rijden die roepen dat de auto lelijk is, mijn ervaring leert dat dat vaak mensen zijn die zelf in een of andere grijze muis rondrijden (golf, astra o.i.d.)
Niet veel, de auto is mooi of lelijk dat staat vast, maar vaak zijn het de mensen die zelf een gebrek aan smaak of durf vertonen en in een golf ofzo rondrijden, is wel grappigquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:58 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu mee te maken? Alsof dat er een minder lelijke auto van maakt
Sterker nog, hij heeft niet eens een tweede stoel nodig:quote:Op maandag 5 april 2004 22:12 schreef TvB het volgende:
Je rijdt er echt mee voor lul
Die derde stoel heb je niet nodig want er wil toch niemand met je meerijden![]()
![]()
![]()
hoezo?? hij ziet er leuk en apart uit, je kan er veel in vervoeren, rijdt fijn, is pittig met hele fijne dieselmotoren bijzonder praktisch met zn drie stoelen voorin en zeeen van ruimte.quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:01 schreef Blur het volgende:
Rij dan niks...
Ja maar jij zet hier een megane in hetzelfde rijtje als en multipla en dat kan natuurlijk niet. Er zijn genoeg auto's die niet burgerlijk en saai zijn, maar bij een multipla kan je die reacties verwachten.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:20 schreef Xtreem het volgende:
Wat ik niet snap he? Iedereen loopt te miepen dat VW Golf/ Astra etc zo burgelijk en saai zijn... Dan zijn er users die een duidelijk niet saaie (Megane, Mutipla etc) overwegen/kopen/leasen, zijn nog alle reacties kut.....
In het topic 'mijn nieuwe speeltje'oid gaat het om een megane... zelfde reactiesquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:43 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja maar jij zet hier een megane in hetzelfde rijtje als en multipla en dat kan natuurlijk niet. Er zijn genoeg auto's die niet burgerlijk en saai zijn, maar bij een multipla kan je die reacties verwachten.
wickedquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je hebt er ook heel veel leuke add ons voor te krijgen!
[afbeelding]
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het model dat binnenkort uitkomt is lang zo leuk niet meer..![]()
die nieuwe neus isquote:Op zondag 11 april 2004 11:49 schreef Eightball het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Vooropgesteld dat het een lelijke auto blijft, vind ik de nieuwe versie er aanmerkelijk beter uitzien.
Of ligt dit aan mij?
Nee, die koplampen zo net onder je voorruit, da's kicken..quote:Op zondag 11 april 2004 12:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die nieuwe neus is![]()
Dat zijn verstralers. Die mag je toch zelden aanquote:Op zondag 11 april 2004 12:13 schreef Eightball het volgende:
[..]
Nee, die koplampen zo net onder je voorruit, da's kicken..
Toe maar..quote:Op zondag 11 april 2004 12:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat zijn verstralers.
Groot licht zit daarquote:Op zondag 11 april 2004 12:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat zijn verstralers. Die mag je toch zelden aan
Verstralers ZIJN groot licht, lichtquote:Op zondag 11 april 2004 12:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Groot licht zit daar![]()
hij noemt me lichtquote:Op zondag 11 april 2004 16:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verstralers ZIJN groot licht, licht
-gewichtquote:Op zondag 11 april 2004 17:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij noemt me licht![]()
120 kg, schoon aan de haakquote:Op zondag 11 april 2004 17:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
-gewicht
Vandaar die drie stoelen voorin.quote:Op zondag 11 april 2004 17:09 schreef Klonk het volgende:
120 kg, schoon aan de haak![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 20:16 schreef Eightball het volgende:
[..]
Vandaar die drie stoelen voorin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |