En ik wil 1 miljoen!!!!quote:Op maandag 5 april 2004 20:54 schreef ruk het volgende:
nee ik wil geen nieuw plaatje
ik wil helemaal geen plaatje!!!!
mn avatar, wat doe je?!quote:Op maandag 5 april 2004 20:57 schreef Klonk het volgende:
Kooba je avatar is weg![]()
![]()
Andersom is nog veel leukerquote:Op maandag 5 april 2004 20:58 schreef thomastux het volgende:
het blijft een kust: een seieuze vraag omtoveren in een zinloostopic
Een kustquote:Op maandag 5 april 2004 20:58 schreef thomastux het volgende:
het blijft een kust: een seieuze vraag omtoveren in een zinloostopic
oei, volgens mij is hier iemand ligtgeraakt?quote:Op maandag 5 april 2004 20:59 schreef Roönaän het volgende:
JA GODVER. BEN JE NOU DOM OFZO![]()
![]()
![]()
en dat maakt jullie artiestenquote:Op maandag 5 april 2004 20:59 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Een kust??
Ja kom op zeg. Er is je inmiddels al zo'n 9 keer verteld dat het een bug is en dat je maar een ander icoon moet nemen. maar meneer de idioot dringt het maar niet door.quote:Op maandag 5 april 2004 20:59 schreef ruk het volgende:
ja jij hebt er tog geen verstand van
ik heb overal verstand van!quote:Op maandag 5 april 2004 21:00 schreef ruk het volgende:
dus kan iemand met egt verstand me messchien helpen ermee???
uhuh.. Global mods geloof je ook niet, dus moet je niet komen aankakken met zulke ongeinquote:Op maandag 5 april 2004 21:01 schreef ruk het volgende:
ja hij is lichgeraakt omdat hij er niet zo veel vestand van heeft
Ik ga even een topic openen of ik mijn username aan kan passenquote:Op maandag 5 april 2004 21:01 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Er is je inmiddels al zo'n 9 keer verteld dat het een bug is en dat je maar een ander icoon moet nemen. maar meneer de idioot dringt het maar niet door.
Hoe ingewikkeld is het nou![]()
Erg ingewikkeld voor hem dusquote:Op maandag 5 april 2004 21:01 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Er is je inmiddels al zo'n 9 keer verteld dat het een bug is en dat je maar een ander icoon moet nemen. maar meneer de idioot dringt het maar niet door.
Hoe ingewikkeld is het nou![]()
Ik ook, dubbele mayo s.v.p.quote:Op maandag 5 april 2004 20:57 schreef thomastux het volgende:
ik wil friet!
quote:Op maandag 5 april 2004 21:02 schreef ruk het volgende:
ja maar ik zie zat andere mense die ook geen plaatje hebben
dus het kan wel
het is dus geen bug
Ja hier ookquote:Op maandag 5 april 2004 20:57 schreef thomastux het volgende:
ik wil friet!
maak je niet druk joh, als zo'n zielepoot hier mee zit...quote:Op maandag 5 april 2004 21:02 schreef Roönaän het volgende:
[..]
uhuh.. Global mods geloof je ook niet, dus moet je niet komen aankakken met zulke ongein
DIE HADDEN ER NOG GEEN!!!quote:Op maandag 5 april 2004 21:02 schreef ruk het volgende:
ja maar ik zie zat andere mense die ook geen plaatje hebben
dus het kan wel
het is dus geen bug
Vraag het anders op IRCquote:Op maandag 5 april 2004 21:04 schreef ruk het volgende:
ja maar mailen duurt lang
daar heb ik dus egt geen zin in
quote:Op maandag 5 april 2004 21:02 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik ga even een topic openen of ik mijn username aan kan passen
Roonaan kan het uitleggen, ik ook, maar er zijn al tig topics langsgekomen met eenzelfde onderwerp, van/aldaarquote:Op maandag 5 april 2004 21:04 schreef ruk het volgende:
jah hoef je niet te zuchte
je kan ook gewoon iemand vragen die er egt vestand van heeft of die het uit kan leggen???
Zeg dan gewoon UTFSquote:Op maandag 5 april 2004 21:05 schreef kooba het volgende:
[..]
Roonaan kan het uitleggen, ik ook, maar er zijn al tig topics langsgekomen met eenzelfde onderwerp, van/aldaar
NIET!!!!quote:Op maandag 5 april 2004 21:07 schreef ruk het volgende:
dus kan iemand met egt vestand uitleggen hoe ik dat kruisje weg kan halen???
quote:Op maandag 5 april 2004 21:08 schreef Roönaän het volgende:
van de kansloze kutnewbies van de afgelopen week ben je toch met voorsprong de meest achterlijke
doe dan!quote:Op maandag 5 april 2004 21:08 schreef ruk het volgende:
het kan egt wel
quote:Op maandag 5 april 2004 21:11 schreef thomastux het volgende:
Kan ik mijn username veranderen?
=edit=
Die kwoot ging lekker zeg
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
Jij bent echt een lul. Het kan ALLEEN(!!!!!!) als je nog geen plaatje had, had je er al 1 dan heb je pech en zul je moeten wachten tot de devvers die bug eruit hebbenquote:Op maandag 5 april 2004 21:12 schreef ruk het volgende:
ja maar ronnaan heeft er tog geen vestand van???
want ik zie tog ook andere mensen met geen plaatje???
dus dan kan het ook bij mij
Ben je nou gewoon, of doe je domquote:Op maandag 5 april 2004 21:12 schreef ruk het volgende:
ja maar ronnaan heeft er tog geen vestand van???
want ik zie tog ook andere mensen met geen plaatje???
dus dan kan het ook bij mij
Wacht even ik doe het duidelijk:quote:Op maandag 5 april 2004 21:17 schreef Roönaän het volgende:
ER ZIJN MENSEN DIE NOG NOOIT EEN PLAATJE HEBBEN INGESTELD.
JE ZIET BIJ HEN DAN OOK GEEN KRUISJE
DAT IS IETS ANDERS DAN DAT JE EEN PLAATJE HAD EN DEZE VERWIJDERD HEBT.
ALS IN: NIET HETZELFDE, ANDERS, ONGELIJK, NOT EQUAL, OTHER SITUATION.
SJEES
okay, komtie:quote:Op maandag 5 april 2004 21:15 schreef ruk het volgende:
ja maar ik heb mijn plaatje net nog vewijdert
dus het kan wel
alleen zie ik dan het kruisje
en die moet ook nog even weg
net als bij die andere mensen die geen plaatje hebben
snap je het nou???
het is sowieso "eCHt niet" en daarnaast is het gewoon zo. sjonge jonge.quote:Op maandag 5 april 2004 21:17 schreef ruk het volgende:
egt nie
Mail ff een FA, verzoek om niet alleen je kruisje maar meteen je useraccount weg te flikkeren ofzo.quote:Op maandag 5 april 2004 21:19 schreef ruk het volgende:
ik heb mijn plaatje ook vewijderdt
dus ik had ook geen plaatje
en nu zie ik een kruisje
en sommege andere zien bij mij wel mijn plaatje
dus hoe krijg ik dat kruisje weg???
ff vet gemaaktquote:Op maandag 5 april 2004 21:20 schreef Klonk het volgende:
Ik verduidelijk het nog even:
ACHTERLIJK STUK VRETEN, ER IS JE AL TIG KEER GEZEGD DAT DAT NIET GAAT!!!!!!!
JE PLAATJE KAN JE WEL WEGHALEN, MAAR DAN BLIJF JE MET EEN KRUISJE ZITTEN.......DAT HEET EEN BUG.
MENSEN WAARBIJ JE GEEN PLAATJE ZIET DIE HADDEN NOG GEEN PLAATJE. ALS DIE WEL AL EEN PLAATJE HADDEN EN HET VERWIJDERDE NET ALS JOU DAN HADDEN ZE OOK EEN KRUISJE EN WAARSCHIJNLIJK NET ZO'N KUTTOPICS OPENDEN.
JE PLAATJE KAN JE WEL WEGHALEN, MAAR DAN BLIJF JE MET EEN KRUISJE ZITTEN.......DAT HEET EEN BUG.
MENSEN WAARBIJ JE GEEN PLAATJE ZIET DIE HADDEN NOG GEEN PLAATJE. ALS DIE WEL AL EEN PLAATJE HADDEN EN HET VERWIJDERDE NET ALS JOU DAN HADDEN ZE OOK EEN KRUISJE EN WAARSCHIJNLIJK NET ZO'N KUTTOPICS OPENDEN.
quote:Op maandag 5 april 2004 21:20 schreef kooba het volgende:
[..]
Mail ff een FA, verzoek om niet alleen je kruisje maar meteen je useraccount weg te flikkeren ofzo.
Leg het dan eens anders uit, want hoe je het uitlegt denkt iedereen in dit topic (op jou na) hetzelfdequote:Op maandag 5 april 2004 21:20 schreef ruk het volgende:
jullie snappen geloof ik neit wat ik boedoel
quote:Op maandag 5 april 2004 21:22 schreef thomastux het volgende:
ik dacht dat ze in de inrichting geen internet meer hadden...
[afbeelding]
Nee, niet meer nee, maar je had er 1.quote:Op maandag 5 april 2004 21:22 schreef ruk het volgende:
nou ik heb geen plaatje ingesteldt
en tog zie ik een kruisje
en ik vin dat kruisje egt lelijk
dus die wil ik weg hebben
quote:Op maandag 5 april 2004 21:25 schreef Roönaän het volgende:
O__OOO____O____OOO______OOO___OOOOO_____
O__O___O__O___O____O___O____O_____O________
O__OOO____O____OOO______OOO______O________
hoiquote:Op maandag 5 april 2004 21:24 schreef ruk het volgende:
dus ik wil dat iemand met vestand
6de keer: DAT GAAT NIET!!!!!!!quote:me kan uitleggen hoe ik dat kruisje weg kan halen
format c:quote:Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef ruk het volgende:
en in dat andere topic zijden ze dat het wel kon maar ik moest mijn profiel reseten
en dat is me niet gelukt
Weet je wat?quote:Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef ruk het volgende:
en in dat andere topic zijden ze dat het wel kon maar ik moest mijn profiel reseten
en dat is me niet gelukt
Welwaar lambal, dat zeg je net. En daarna verwijderd.quote:Op maandag 5 april 2004 21:28 schreef ruk het volgende:
ik ook niet
ik heb ook geen plaatje ingesteld
jawel, want je hebt hem verwijderd. dus je hebt er een gehad.quote:Op maandag 5 april 2004 21:28 schreef ruk het volgende:
ik ook niet
ik heb ook geen plaatje ingesteld
JA DOE DAT DAN GODVERDOMME EN VAL ONS ER NIET MEE LASTIG!quote:Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef ruk het volgende:
wel hoor
Ik mag hopen van niet, je hebt users die een aanwinst zijn voor het forum, je hebt gezellige users, baggeraars, newbies, klootzakken, kuthoeren, noem maar op, maar dit slaat allesquote:Op maandag 5 april 2004 21:30 schreef Roönaän het volgende:
is dit de nieuwe lading?
we hebben het toch lang volgehoudenquote:Op maandag 5 april 2004 21:36 schreef Klonk het volgende:
ja we zijn naar onz
Mission Accomplishedquote:Op maandag 5 april 2004 21:36 schreef Klonk het volgende:
ja we zijn naar onz
ja hallo, daarvoor zijn FB en ONZ niet bedoeld he ---> Relaties & Psychologiequote:Op maandag 5 april 2004 21:37 schreef ruk het volgende:
waarom snapt niemand me???
Nieuwe account maken zonder icoon? Dat is volgens mij de enige manier!quote:Op maandag 5 april 2004 21:37 schreef ruk het volgende:
neem aan dat dat een retorische vraag is?quote:Op maandag 5 april 2004 21:37 schreef ruk het volgende:
Je voelt je onbegrepenquote:Op maandag 5 april 2004 21:37 schreef ruk het volgende:
Een topic openen hoe het kan dat je je zo onbegrepen voeltquote:Op maandag 5 april 2004 21:38 schreef ruk het volgende:
wat moet ik daar doen dan???
ik voel agressie opkomen.quote:Op maandag 5 april 2004 21:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je voelt je onbegrepen![]()
hhhmmpfpffffquote:Op maandag 5 april 2004 21:39 schreef Lynx666 het volgende:
Moeten we nou een user met een kruisje als icoon serieus nemen?
Ik vind je huidige account anders best ruk.quote:Op maandag 5 april 2004 21:40 schreef ruk het volgende:
maar ik wil geen nieuwe account!!!
quote:Op maandag 5 april 2004 21:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vind je huidige account anders best ruk.
nee allicht niet, je bent 5 dagen voor mijn verjaardag geregged, dan zou ik ook geen nieuw account willenquote:Op maandag 5 april 2004 21:40 schreef ruk het volgende:
maar ik wil geen nieuwe account!!!
Je moet maar leren leven met je kruisje!quote:Op maandag 5 april 2004 21:43 schreef ruk het volgende:
wat heeft dat ermee te maken???
niks, voor verdere info verwijs ik je naar mijn vorige postquote:Op maandag 5 april 2004 21:43 schreef ruk het volgende:
wat heeft dat ermee te maken???
Hoe debiel ben je ?quote:Op maandag 5 april 2004 21:46 schreef ruk het volgende:
hoe debeol ben je??
je snapt er echt geen ruk van he?quote:Op maandag 5 april 2004 21:46 schreef ruk het volgende:
hoe debeol je??
STERFquote:Op maandag 5 april 2004 21:48 schreef ruk het volgende:
hoezo????
die, die, die my darling!quote:Op maandag 5 april 2004 21:48 schreef ruk het volgende:
hoezo????
Nou ja! Hoe durf je !quote:Op maandag 5 april 2004 21:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
STERF
Welk icoontje, hij heeft er toch helemaal geen?quote:Op maandag 5 april 2004 21:50 schreef Roönaän het volgende:
als je zo'n last hebt van je icoontje. waarom post je dan zo hier?
Mogen doodsverwensingen nog ?quote:Op maandag 5 april 2004 21:51 schreef xman het volgende:
[..]
Nou ja! Hoe durf je !
... je bent trage en pijnlijke dood vergeten erachter te zetten!![]()
Ja, dat wilde Jezus ook wel. Je kunt niet altijd krijgen wat je hebben wilt.quote:Op maandag 5 april 2004 21:51 schreef ruk het volgende:
omdat ik het kruisje weg wil hebben
mja.. denk dat je gewoon een hele tijd niet moet posten.. misschien gaat die vanzelf weg uit eenzaamheidquote:Op maandag 5 april 2004 21:51 schreef ruk het volgende:
omdat ik het kruisje weg wil hebben
Er zijn geloof ik speciale gevallen waar het wel door de vingers zal worden gezienquote:Op maandag 5 april 2004 21:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mogen doodsverwensingen nog ?
Hier heb ik graag ban voor overquote:Op maandag 5 april 2004 21:53 schreef xman het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik speciale gevallen waar het wel door de vingers zal worden gezien
quote:Op maandag 5 april 2004 21:58 schreef Roönaän het volgende:
ja fuck zeg. zoveel varianten op 1 woord heb ik nog nooit in een dag gezien
bronquote:Op maandag woensdag 17 december 2003 23:04 schreef Ruk het volgende
Ik heb sinds kort een nieuwe blauwe senseocrema apparaat in huis, hiervoor had ik een creme kleurige, en het valt me op dat die ouwe (met dezelfde pad-soort) een iets lekkerdere bakkie koffie zet dan die nieuwe. Er zit ook minder schuim op de koffie van de nieuwe.
Nu vraag ik me af, zijn meer mensen dit opgevallen?
Nee..........quote:Op maandag 5 april 2004 22:04 schreef Roönaän het volgende:
mja. leuk?
quote:Op maandag 5 april 2004 22:09 schreef thomastux het volgende:
ik ben solidair met ruk!
welke dan?quote:Op maandag 5 april 2004 22:12 schreef ruk het volgende:
komnen jullie alstjeblieft niet mijn nieuwe topic??
Ik heb gedronken, laat me met rustquote:Op maandag 5 april 2004 22:16 schreef Roönaän het volgende:
geen slotje!
domme blauwes.. krijg je ook met dit soort users :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |