Goeie vraag....waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 7 april 2004 15:08 schreef babette21 het volgende:
Volgens de vooruitzichten gaat Isabella zich nogal bezig houden met Charlie en Nick... wil ze Charlie terug of hoort dit ook ergens bij 't plannetje om Ludo 't leven zuur te maken (vanwege de link tussen Nick en Ludo) ?!? Wat denken jullie?!
Lieve Babette, Tuurlijk was dat een verkrachting. Maar dat wil niet zeggen dat Nick een VERKRACHTER is. Hij deed het onbewust. Hij was mega dronken. Het is niet zo dat hij constant meisjes aan het verkrachten is of zo. k zeg alleen dat hij geen verkrachter is. Ik hoop dat je dit begrijpt.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:07 schreef babette21 het volgende:
Goeie sfeer hangt hier de laatste dagen....
Het feit dat je iemand half uitkleed betekent nog niet dat je meteen wil sexen. Het feit dat iemand vervolgens ligt te schreeuwen, worstelen, huilen en weg probeert te komen bevestigt dit alleen maar... Wanneer mensen dit dan nog steeds NIET als verkrachting zien zegt iets over hún normen en waarden.... Negeren dus maar, oftwel: einde discussie...
Dit overigens niet alleen vanwege de sfeer op 't forum, maar ook om 'n beetje rekening te houden met de gevoelens van elkaar. Ik heb hier diverse opmerkingen zien staan die - mijn inziens en waarschijnlijk onbedoeld - kwetsend kunnen zijn... en dat kan niet de bedoeling van dit forum zijn... toch?!
En dan gaan we nu weer gezellig doen!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 14:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Hmm...ik had het kunnen weten![]()
.
Ja da's natuurlijk ook nog 'n optie.. ze is er gek genoeg voorquote:Op woensdag 7 april 2004 15:10 schreef BVO het volgende:
Hmm, of ze krijgt juist wat met Nick...
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Jij bent ook lief, zo goed?
Nick is ook niet leuk, maar ik vind het altijd leuk als er nieuwe liefdes ontstaanquote:Op woensdag 7 april 2004 15:13 schreef BVO het volgende:
[..].
Hoe kan je Nick nou leuk vinden?. Ik vind het een galbak eerste klas
.
Gisteren vond ik hem wel een beetje zielig hoor.
quote:Uitslag
Gefeliciteerd, je had alle vragen goed. Je bent een echte GTST-kenner.
Het is idd nogalquote:Op woensdag 7 april 2004 15:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nick is ook niet leuk, maar ik vind het altijd leuk als er nieuwe liefdes ontstaan![]()
Dat is ook de enige reden dat ik kijk ongeveer, de rest is niet veel aan![]()
Oh ja en het moet ook weer goed komen tussen Ray en Janine![]()
Nee, Ludo moet wegquote:Op woensdag 7 april 2004 15:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is idd nogal![]()
![]()
. Kijk het ook nog maar met een half oog.
Ludo en Janine moeten juist weer samen.
Ach ja, ik raak er aan gewend hequote:Op woensdag 7 april 2004 15:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, Ludo moet weg![]()
(oh oh nu zeg ik zeker weer iets heel verkeerds)
Ik begrijp je standpunt wel, maar je spreekt jezelf tegen. Het was verkrachting (zeg je zelf ook) dús was Nick - op dat moment - toch echt de verkrachter. En da's hartstikke fout (daar zijn we 't toch wel over eens?!) en dus strafbaar... Al is het maar eenmalig en doet hij het nooit meer... (één keer te veel, lijkt me overigens)quote:Op woensdag 7 april 2004 15:11 schreef Dizer het volgende:
Lieve Babette, Tuurlijk was dat een verkrachting. Maar dat wil niet zeggen dat Nick een VERKRACHTER is. Hij deed het onbewust. Hij was mega dronken. Het is niet zo dat hij constant meisjes aan het verkrachten is of zo. k zeg alleen dat hij geen verkrachter is. Ik hoop dat je dit begrijpt.
![]()
Bowien is leukerquote:Op woensdag 7 april 2004 15:21 schreef BVO het volgende:
Dians topic is alweer bijna vol.
Bowien wasquote:Op woensdag 7 april 2004 15:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bowien is leuker
Die eerste wist ik nog, die tweede had ik ook bijna fout...quote:Op woensdag 7 april 2004 15:24 schreef Dizer het volgende:
Het was Hedwig Harmsen die ooit met een beer thuis kwam. // ik had meneer harmsen
en
Stefano en Janine huurden Yolanda in om Ludo terug te pakken. Zij leek sprekend op de overleden Bowien. // ik had bowien
Ze schreeuwde anders duidelijk genoeg dat ze niet wilde. Als Nick een vent was geweest zou hij gewoon toegeven hebben dat hij in de fout was gegaan en niet (net als jij) de schuld in de schoenen van het slachtoffer proberen te schuiven.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mens, ga fietsen in Meerdijk of zo![]()
![]()
We hebben het over een soap, en ik denk dat elke domme idote 17jarige meid in werkelijkheid weet, zo een persoon als Nick die haar best te veel aandacht gaf, niet dronken naar boven zou brengen en dan nog eens boven op hem gaan zitten en uitkleden. Gjeez wat een dom wijf
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Beter dan dat gezeik dat er nu in zit.
Lieverd, ik ben het helemaal met je mee eens dat het hardstikke FOUT is!! Tuurlijk en zij had een aangifte moeten maken, want dan had ie misschien kunnen boeten. Want iemand die zo dronken is zichzelf niet kan beheersen is fout. Maar wat ik bedoel is dat je hem niet echt een verkrachter kan noemen. Het was niet zijn bedoeling. Normaal weet je natuulijk niet of ie het echt meent of niet, maar wij zijn in een soap en wij weten wat hij meent of niet. Ik weet dat ik een beetje mijzelf tegenspreek. Maar ik bedoel hij heeft verkracht maar is geen fulltime verkrachter of zo.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik begrijp je standpunt wel, maar je spreekt jezelf tegen. Het was verkrachting (zeg je zelf ook) dús was Nick - op dat moment - toch echt de verkrachter. En da's hartstikke fout (daar zijn we 't toch wel over eens?!) en dus strafbaar... Al is het maar eenmalig en doet hij het nooit meer... (één keer te veel, lijkt me overigens)
Verkrachting lijkt me trouwens het ergste wat je ongeveer mee kunt maken, dus al zou (lees: ZOU, want volgens mij kun je verkrachting niet uitlokken, zoals Janine zo mooi zei) Sjors het hebben uitgelokt, dan hoeft dat nog niet bevestigd te worden. Drama is al groot genoeg, lijkt me...![]()
sorry mensen, soms komt het hulpverlenertje weer in me naar boven. Ik zal er nu echt over ophouden...
Volgens mij heb je er nog nachtmerries van 's nachts, of niet?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:27 schreef akkefietje het volgende:
[..]
Ze schreeuwde anders duidelijk genoeg dat ze niet wilde. Als Nick een vent was geweest zou hij gewoon toegeven hebben dat hij in de fout was gegaan en niet (net als jij) de schuld in de schoenen van het slachtoffer proberen te schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |