Ik heb het mogen aanschouwen jaquote:Op maandag 5 april 2004 18:36 schreef tong80 het volgende:
Zie je het plaatje mitt ? Het is gelukt.
Zou mooi zijn, niks tegen Lobont of Stekelenburg, maar een jaartje Flapie zou nog mooi zijnquote:Op maandag 5 april 2004 18:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik heb het mogen aanschouwen ja
en heel stiekem hoop ik dat Lobont vertrekt en van der Sar terugkomt
een 1-of-ander feyenoordquote:Op maandag 5 april 2004 18:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie komt er nog zondag?
Wel zwaaien hequote:Op maandag 5 april 2004 18:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie komt er nog zondag?
quote:Op maandag 5 april 2004 18:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie komt er nog zondag?
Das de Goden verzoekenquote:Op maandag 5 april 2004 19:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Zullen we een mini-meet houden in Rotterdam!
Zo staat het beterquote:Op maandag 5 april 2004 19:17 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Das de Godenzonen verzoeken
Jij durft.quote:Op maandag 5 april 2004 21:47 schreef Sloggi het volgende:
Zondag verliest Ajax
Litmanen is altijd geblesseerd. de Boer heeft ooit één noemenswaardige blessure gehad.quote:Op maandag 5 april 2004 22:03 schreef Chadi het volgende:
nou ik vind dat net zoiets als Jari litmanen terug halen. Niks tegen die spelers maar hun waarde op dit moment voor Ajax zou niks zijn
Je weet niet wat je zegt.quote:Op maandag 5 april 2004 22:49 schreef Mar10Segovia het volgende:
Hij is niet welkom en over z'n top heen
Ik vind hem beter dan Grygera of ESQD maar om er nog 1 bij te nemen die zwaar op de begroting gaat drukken en die kwa snelheid wat we bij Ajax achterin missen weinig toe zal voegen vind ik iets te veel. Opbiouwend zal hij wel wat meer kunnen leveren en misschien meer ruimte creeren voor Heitinga zodat die opbouwend wat meer mee kan doen. Nu wordt hij door de clubs vooral gedekt en laat men ESQD het liefst aan de bal komen, bij de boer moet je dat niet doen want die legt hem over 40 meter bij iemand perfect neer. Als ze die twee kunnen verkopen aan een club dan is hij welkom en zeker een verbetering op die 2 en kan hij sommige jongens aardig op weg helpen bij hun ontwikkeling.quote:Op maandag 5 april 2004 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt.
Je lult iedereen achterna. Wanneer heb je de laatste wedstrijd van Glasgow gezien ?
Dat vind ik wel sympathiek jaquote:Op maandag 5 april 2004 21:59 schreef tong80 het volgende:
We kopen liever derderangs spelers van Roda JC of hardlopende spelers met een Belgisch paspoort.
glasgow is ook wel wat lager dan italie spanje of englandquote:Op maandag 5 april 2004 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je lult iedereen achterna. Wanneer heb je de laatste wedstrijd van Glasgow gezien ?
Zijn er ook ex Ajacieden waar PSV GEEN interesse in heeft??quote:PSV interesse in Van der Sar
Uitgegeven: 5 april 2004 22:43
Laatst gewijzigd: 5 april 2004 22:46
DEN HAAG - PSV toont belangstelling voor Edwin van der Sar, de doelman van het Engelse Fulham. Dat heeft Rob Jansen, de zaakwaarnemer van de international, maandagavond bevestigd.
"Het is nog prematuur. Edwin is op de hoogte van de interesse van PSV. We moeten de voor- en nadelen nog tegen elkaar afwegen. Er is nog niets beslist", zei Jansen.
PSV zoekt een opvolger voor Ronald Waterreus, die na dit seizoen vrijwillig uit Eindhoven vertrekt. Het lucratieve contract van Van der Sar bij Fulham loopt nog een jaar door. "Mocht Edwin daadwerkelijk naar PSV willen, moet er dus ook een afkoopsom op tafel komen", aldus Jansen.
Litmanenquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er ook ex Ajacieden waar PSV GEEN interesse in heeft??
Als ie fit was geweest vast wel.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:38 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Litmanen![]()
Ja hoor, maar als je je als team wil versterken moet je niet kijken naar de vorige clubs van een speler, maar of ze voldoende kwaliteiten hebben. Als Sar naar Eindhoven wil komen vind ik het prima want hij is een prima keeper. Lerby en Koeman hebben het elftal destijds ook sterker gemaakt en daar is het je als club om te doen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er ook ex Ajacieden waar PSV GEEN interesse in heeft??
Ja ik kan me goed vinden in de uitlatingen van Koeman. Litmanen heeft veel aan Ajax te danken. Ajax heeft op zijn beurt ook weer veel aan Litmanen te danken. Maar Ajax heeft toch wat meer respect getoond aan Litmanen dan visa versa. Het is jammer dat het zo gaat aflopen. Maar dat is alleen Litmanen te verwijten schat ik zo in.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ie fit was geweest vast wel..
Toch trouwens wel jammer dat het nu zo gaat met Jari, maar ik kan me de boosheid van Koeman wel indenken.
Hopen dat het toch nog een beetje een stijlvol afscheid zal worden.....
Wel zouden we klagen als er steeds veel PSV namen binnen Ajax zouden circuleren. Ik als PSVer zou werkelijk over mn nek gaan als er zoveel spelers van de concurrent welkom zouden zijn. Maar goed PSV is dan ook een kut club dat het alleen maar moet hebben van spelers kopen. Gewoon sneu.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar als je je als team wil versterken moet je niet kijken naar de vorige clubs van een speler, maar of ze voldoende kwaliteiten hebben. Als Sar naar Eindhoven wil komen vind ik het prima want hij is een prima keeper. Lerby en Koeman hebben het elftal destijds ook sterker gemaakt en daar is het je als club om te doen.
Als ajax Robben had kunnen overnemen zouden er weinig mensen aan amsterdamse zijde klagen vermoed ik, puur omdat het een speler is die je eltal beter maakt.
Nou, het laat de kwaliteit weer eens zien van de opleidingen van de topclubsquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daar heb je wel gelijk in natuurlijk, maar het is wel opvallend van de laatste tijd dat zo'n beetje elke Ajacied die nu bij zijn club weg wil/kan/mag/moet in de belangstelling staat van psv.
Het was ook schertsend bedoeld hoor.
Over wie hebben we het nu allemaal?quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daar heb je wel gelijk in natuurlijk, maar het is wel opvallend van de laatste tijd dat zo'n beetje elke Ajacied die nu bij zijn club weg wil/kan/mag/moet in de belangstelling staat van psv.
Het was ook schertsend bedoeld hoor.
Ach als Ajacieden naar Feyenoord zouden gaan heb ik daar een minder groot probleem mee. Het blijven immers de twee enige echte clubs in Nederland. Van de top 3 dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:59 schreef RedGuy het volgende:
PSV wil wel heel graag de schaal weer terug halen volgend seizoen, Ajax wordt dit seizoen kampioen dus halen ze maar ajacieden.
Wel slim natuurlijk.
Ik denk dat Feyenoord maar een contact moet nemen met Nordin Wooter en Aaron Winter..
Betekend dat 48% het wel zou zien zitten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Over wie hebben we het nu allemaal?
Sar, die is welkom, zeker bij de fans
Mandy, uit een poll bleek dat 52% hem absoluut niet wilde zien
Van Basten, die is alleen gepolst en daar is verder niet mee gesproken.
Het valt dus allemaal wel mee. PSV handelt op dezelfde wijze als beide clubs uit Milan en Real Madrid. Als een speler je elftal beter maakt en je kan hem halen, doe het, zonder naar de achtergrond te kijken. Dsa is juist verre van zielig, dat is een voorbeeld van realisme.
Speed had het erover, ik had alleen geen zin om dubbel te quotenquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Jij begint over zielig, ik had het alleen over opvallend hoor.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:02 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ach als Ajacieden naar Feyenoord zouden gaan heb ik daar een minder groot probleem mee. Het blijven immers de twee enige echte clubs in Nederland. Van de top 3 dan natuurlijk.
Ach komt goed. De dinsdag is ook altijd mijn slechtste dag van de week.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Je bent niet echt in vorm zo op de vroeg ochtend
Volgend jaar niet meer. Dan zal het met beide een stuk beter gaan.quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind hem beter dan Grygera of ESQD
Als je met die mentaliteit prijzen kan pakken dan heb ik er totaal geen problemen mee. Mandy hoef ik dus niet, maar Van Persie en Sar zijn goede versterkingen. Het is nogal conservatief om mensen op hun fouten uit het verleden te wijzen, als ze nu bij de goede club spelen maakt het voor mij niet uit.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:46 schreef Ajaxno1 het volgende:
Bij Ajax en Feyenoord zijn geen spelers van rivalen welkom (onder normale omstandigheden) maar PSV is een grote hoer die het alleen maar met Ex-Ajacieden kan.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:46 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik hoop dat Van der Sar niet zo dom is om daar die boerenkutclub te gaan
Alloewel club........
Bij Ajax en Feyenoord zijn geen spelers van rivalen welkom (onder normale omstandigheden) maar PSV is een grote hoer die het alleen maar met Ex-Ajacieden kan.
En jah nu is Edwin ineens wel goed, nu PSV hem wil wel.
Hypocriet kut publiek.
sorry TM
Juist jij zou toch mijn tong-smiley gezien moeten hebben??quote:Op maandag 5 april 2004 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk dat je meer richting de helft van de vraagprijs moet gaan denken. Ajax gaat Zlatan echt niet voor 15 miljoen laten gaan.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:42 schreef Sloggi het volgende:
Hmmz Maxwell ben ik dan met je eens, maar voor 15 miljoen zal Zlatan ook wel weg mogen denk ik.
Man Van der Sar moest toch van 75% van het PSV publiek opdonderen uit Oranje, Van der Sar was toch niks.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]![]()
of ooit gezegd is dat ie slecht is
en hij neemt zelf de beslissing om ergens te spelen niet ajax
Dat vindt jij misschien. Zal mij idd erg verbazen als ie voor minder dan 20m weggaat.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:29 schreef Sloggi het volgende:
Zou wel absurd zijn want zo goed is 'ie niet
ook een bron ervanquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:42 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Man Van der Sar moest toch van 75% van het PSV publiek opdonderen uit Oranje, Van der Sar was toch niks.
Maar goed je kan wel weer zien dat die hele club PSV niks voorstelt, en die jeugdopleiding al helemaal niet.
Mij ook want het bestuur van Ajax heeft totaal geen realiteitszinquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:26 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Dat vindt jij misschien. Zal mij idd erg verbazen als ie voor minder dan 20m weggaat.
Heeft die niet ooit bij Ajax in de jeugdopleiding gezetenquote:Op woensdag 7 april 2004 01:24 schreef F1Bas het volgende:
6/4/2004 - Speler uit Estland op stage bij Ajax
Feyenoord wel, met 15 miljoen euro voor van Persiequote:Op woensdag 7 april 2004 09:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mij ook want het bestuur van Ajax heeft totaal geen realiteitszin
Ja, wij hebben dat niet nodig.. De Ajaxschool behoort al jaren tot de beste van de wereld,quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ook een bron ervan![]()
talent aantrekken is PSV weer beter in![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 01:24 schreef F1Bas het volgende:
De 18-jarige Ragnar Klavan (foto)
Dat zou dom zijn, Ajax heeft die clausule er niet voor niets in laten zetten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:42 schreef Sloggi het volgende:
Hmmz Maxwell ben ik dan met je eens, maar voor 15 miljoen zal Zlatan ook wel weg mogen denk ik.
Nee maar met andere worden, ze kunnen wel vragen wat ze willen.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:50 schreef Sloggi het volgende:
45 miljoen krijgen ze er toch nooit voor
Er zit een verschil in wat hij waard is en wat Ajax eventueel voor hem kan krijgen.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:57 schreef Sloggi het volgende:
Neu want 20 is 'ie ook niet waard
Jah, dhr R. Pires zei het afgelopen week nog op Eurosport.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ook een bron ervan![]()
talent aantrekken is PSV weer beter in![]()
Wel wat meer idd,quote:Op woensdag 7 april 2004 15:57 schreef Sloggi het volgende:
Neu want 20 is 'ie ook niet waard
Zoals MM al zei, die clausules bouwen ze niet voor Jan Lul in,quote:Op woensdag 7 april 2004 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ajax moet maar eens hard gaan zijn. Wil men Ajax weer eens leegkopen? Prima. Maar dan wel voor heel erg veel geld.
Als er geen clausule in staat hoeven ze 'm toch ook niet voor 20 te laten gaanquote:Op woensdag 7 april 2004 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zoals MM al zei, die clausules bouwen ze niet voor Jan Lul in,.
Nee, het is eerder een stok achter de deur,quote:Op woensdag 7 april 2004 17:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als er geen clausule in staat hoeven ze 'm toch ook niet voor 20 te laten gaan
Waarvoor?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, het is eerder een stok achter de deur,.
Met zo'n clausule achter de hand kan je altijd terugvallen op het arhument "Wees blij dat je hem voor 20 Miljoen kan halen, eigenlijk zou hij 45 miljoen moeten kosten, dus we doen jullie al een plezier". Met dit contract hebben ze het dus wel slim aangepaktquote:Op woensdag 7 april 2004 19:22 schreef Sloggi het volgende:
Waarvoor?
en betekend ook dat alles wat ze lager bieden geweigerd mag worden...quote:Op woensdag 7 april 2004 19:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Met zo'n clausule achter de hand kan je altijd terugvallen op het arhument "Wees blij dat je hem voor 20 Miljoen kan halen, eigenlijk zou hij 45 miljoen moeten kosten, dus we doen jullie al een plezier". Met dit contract hebben ze het dus wel slim aangepakt
Jezus, jij bent nog dommer dan Loek he?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:50 schreef Sloggi het volgende:
Beetje zwak argument zou dat zijn
Mogen ze ook zonder clausule.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
en betekend ook dat alles wat ze lager bieden geweigerd mag worden...
Helemaal nietquote:Op woensdag 7 april 2004 20:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, jij bent nog dommer dan Loek he?.
45 milj vooor een spits die gemideld maar 15 a 20 doelpunten in de Micky mouse competitie scoord..quote:Op woensdag 7 april 2004 :
45 miljoen Zlatan ibramofiets:)
Je loopt zo'n 5 jaar achterquote:Op donderdag 8 april 2004 00:00 schreef Chadi het volgende:
Als ze geld kunnen vangen voor die gast waarom niet he. 25 miljoen vind ik wel een leuk bedrag voor Zlatan.
zegt meneer met in een CL wedstrijd met maar 2 door ajaks opgeleide spelers in de basi squote:Op dinsdag 6 april 2004 21:42 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Maar goed je kan wel weer zien dat die hele club PSV niks voorstelt, en die jeugdopleiding al helemaal niet.
2 ? Dat is 200 procent meer dan bij PSV.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:24 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
zegt meneer met in een CL wedstrijd met maar 2 door ajaks opgeleide spelers in de basi s![]()
Hoeveel ajaks spelers staan/stonden de afgelopen 3 seizoenen bij PSV onder contract.... Noem ze eens op knul...quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:46 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik
Henk de Wit. Sjaak van Dinderen en maarten blijvoelt.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:30 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Hoeveel ajaks spelers staan/stonden de afgelopen 3 seizoenen bij PSV onder contract.... Noem ze eens op knul...![]()
Ik geloof twee, Ooijer en Lamey.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:30 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Hoeveel ajaks spelers staan/stonden de afgelopen 3 seizoenen bij PSV onder contract.... Noem ze eens op knul...![]()
Volgens mijn bron is het nog steeds zo dat Ajax de intentie heeft om hem te halen. Er moeten wel 1 of 2 spelers verkocht worden maar dat gaat sowieso gebeuren. Ik ga er nog steeds vanuit dat hij het Ajax-shirt draagt komend seizoen.quote:Op donderdag 8 april 2004 02:01 schreef F1Bas het volgende:
enne Speed, hoe staat het ervoor met de transfer van van Persie naar Ajax
Internationaal heeft hij al van zich laten horen en daar gaat het om. Tijdens Europese wedstrijden en tijdens internationale confrontaties scoort hij met regelmaat.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:20 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
45 milj vooor een spits die gemideld maar 15 a 20 doelpunten in de Micky mouse competitie scoord..
welke suffe club gaat dat geld voor hem betalenDream on.....
![]()
![]()
Hoe lang sta je ingeschreven? Want met het huidige team en komende successenquote:Op donderdag 8 april 2004 11:05 schreef Martinezzz het volgende:
Niet geschoten... is altijd mis!...
Wie heeft, of kent iemand die seizoenskaarten Ajax heeft, en deze voor het komende seizoen gaat opzeggen? Ik zou ze graag op mijn naam laten zetten. (bij voorkeur 4, maar 2 zou ook cool zijn) Volgens de supportersvereniging gaat het dit jaar waarschijnlijk weer niet lukken voor ons. Alleen voor de duurste plekken.., student...
Verwacht geen reacties van mensen die me hieraan kunnen helpen (wel reacties à la "dream on"), maar je weer maar nooit hè
Bedankt
Bedankt voor de info!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Succes![]()
Nouquote:Op donderdag 8 april 2004 17:44 schreef methodmich het volgende:
Geen onaardig doelpuntengemiddelde in zowel de competitie als de CL.
Tijdens de CL wedstrijden was hij meestal erg sterk, en dat ziet men (goal tegen Celta,quote:Op donderdag 8 april 2004 17:41 schreef RedGuy het volgende:
Wat heeft Zlatan nu echt gepresteerd dat hij zoveel geld moet kosten?
Dat vraag ik me echt af, want ik vind het nog steeds maar een matige spits. Technisch een goede speler, maar een matige spits.
Ik vind het anders best tegenvallen wat betreft het scoren van Zlatan, alleen vorig seizoen in de CL heeft hij er veel in geschoten.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:50 schreef methodmich het volgende:
Hij scoort in de competitie procentueel gezien meer dan Buffel en Kuijt hoor...
Feyenoord heeft 2 centrale spitsen, Ajax 1. Scheelt ook.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:50 schreef methodmich het volgende:
Hij scoort in de competitie procentueel gezien meer dan Buffel en Kuijt hoor...
Scheelt geen drol natuurlijk. En Ajax speelt regelmatig ook met 2 spitsen.quote:Op donderdag 8 april 2004 18:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 2 centrale spitsen, Ajax 1. Scheelt ook.
Dat is het zekerquote:Op donderdag 8 april 2004 18:46 schreef F1Bas het volgende:
Moet idd frustrerend zijn voor de feyenoorders zijn dat onze spelers wel veel geld opleveren
Dus een handvol goals in de CL, en je bent 40 + waard?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tijdens de CL wedstrijden was hij meestal erg sterk, en dat ziet men (goal tegen Celta,. ). Hij is jong en supergetalenteerd, dat zien scouts ook..
Dan blijft ie toch lekker in Amsterdamquote:Op donderdag 8 april 2004 23:17 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Dus een handvol goals in de CL, en je bent 40 + waard?Ik geloof er geen zak van, geen enkele club zal 30 + betalen dit seizoen voor hem...
Amsterdamse arogantie![]()
![]()
Ja, prezies.... das alleen maar fijn voor PSV/FEY, altijd fijn te weten als je weet dat de tegenstander een spits heeft die er maar 15 a 20 per seizoen in de MM scoord.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan blijft ie toch lekker in Amsterdam
Yup, maar op Real na zijn er geen ploegen meer die 30 miljoen voor een speler neerleggen. 22.5 lijkt me het maximum en daar zou iedereen tevreden mee moeten zijnquote:Op donderdag 8 april 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Zlatan is in zijn leeftijdsgroep één van de beste spitsen in de wereld.
Is ook een mooi bedrag maar het geld is leuk maar koop er maar weer een goeie vervanger voor...quote:Op donderdag 8 april 2004 23:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Yup, maar op Real na zijn er geen ploegen meer die 30 miljoen voor een speler neerleggen. 22.5 lijkt me het maximum en daar zou iedereen tevreden mee moeten zijn
Wat kopen ?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Is ook een mooi bedrag maar het geld is leuk maar koop er maar weer een goeie vervanger voor...
Ryan Babel misschien, of beter gezegdquote:Op donderdag 8 april 2004 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat kopen ?
Dederangs grieken en Belgen hebben we genoeg.
Er is vast weer een groot talent waar we van gaan opkijken.
Misschien is Salpiggidis wat voor Ajax,quote:Op donderdag 8 april 2004 23:39 schreef tong80 het volgende:
grieken
Hoe eerder hoe beter!quote:Op donderdag 8 april 2004 23:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Ryan Babel misschien, of beter gezegd
[methodmichmode on]
RYAN BABEL
[methodmichmode off]
aub niet zeg...brrrquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe eerder hoe beter!
Maar desondanks hoop ik nog steeds op een glorieuze terugkeer van Achmed Hossam.
quote:GUN JARI EEN WAARDIG AFSCHEID
Opeens was hij weer even in het nieuws. Niet dat iemand als Jari Litmanen heel snel vergeten zal worden, maar toch. We hadden dit seizoen nog maar weinig van hem vernomen. Eigenlijk is dat al zo sinds zijn terugkeer naar Ajax. Inmiddels kan je al niet meer stellen dat Litmanen in de herfst van zijn carrière is aanbeland, nee, het is al diep en diep winter.
Jari Litmanen, de man met de kristallen spieren. Held van Finland. Hoe goed Jari daadwerkelijk was is niet duidelijk te omschrijven. Ajax-adepten zullen vinden dat hij in zijn beste tijd tot de absolute top behoorde, anderen zullen terecht opmerken dat Jari slechts bij Ajax schitterde. Dit gebeurde weliswaar in een periode waarin Ajax Europa kortstondig domineerde, maar is toch te weinig om tot de wereldtop geschaard te mogen worden.
Het begon destijds allemaal zo mooi. Dennis Bergkamp vertrok bij Ajax en Jari Litmanen en Dan Petersen moesten uitmaken wie zijn opvolger werd. De fijnbesnaarde technicus Petersen was de gedoodverfde favoriet in die tweestrijd, maar de Deense stylist – die al werd vergeleken met Laudrup – verloor de concurrentieslag glansrijk van de onbekende Fin. Litmanen speelde een belangrijke rol in het door Louis van Gaal zo zorgvuldig samengestelde elftal dat de vaderlandse en Europese top zou gaan bestormen. Als verbindingsman tussen het middenveld en de aanval was Litmanen de hersens van Ajax. Zijn grootste kwaliteiten waren zijn fantastische spelinzicht en zijn vermogen om belangrijke en fraaie treffers te maken. Tevens was hij een teamspeler pur sang, die altijd oog had voor het belang van het elftal. Bovenal was hij ook een fantastisch mens. Hij werd in die jaren een echte Ajacied en publiekslieveling, ook al doordat hij liever tussen de harde kern stond als hij zelf niet kon meedoen dan in de dure businessvakken te gaan zitten.
Na een aantal mooie seizoenen, met vele titels en natuurlijk de winst in de Champions League, zocht Jari naar nog meer erkenning. Hij wilde niet de boeken in gaan als de ster die alleen in Amsterdam kon stralen en toog transfervrij naar Barcelona. Het werd echter niet wat Jari gehoopt had. Blessures gooiden roet in het eten, zoals die toch al de rode draad in zijn loopbaan vormen. Bij Ajax had hij ook al vaak geblesseerd moeten toekijken, in Spanje werd het nog erger. Zijn jeugdliefde Liverpool trok en Jari ging. In Engeland werd het ook geen succes, hoewel de fans van Liverpool hem bijzonder konden waarderen. Blessures en manager Houllier waren de redenen dat Jari niet kon slagen.
In de zomer van 2002 keerde Jari terug op het oude nest. Hij begreep dat hij toch al gezien zou worden als iemand die slechts bij Ajax top was en dus wilde hij het in Amsterdam nog maar eens gaan laten zien. Hoewel er twijfels waren over zijn fysieke gesteldheid, was de publieke opinie overwegend positief. Ronald Koeman wilde Jari ook gebruiken als iemand die de jonge Amsterdamse selectie moest sturen in de topduels, met name de Champions League. Litmanen deed dat ook geregeld, als hij niet geblesseerd was. Hij scoorde in de Kuip, in San Siro en tegen AS Roma. Ajax verlengde zijn contract dan ook met een jaar.
Dit seizoen is Jari eigenlijk nauwelijks fit geweest en als hij al meedeed, kon hij niet echt overtuigen. Zijn sturende rol voor de jonkies was ook niet echt duidelijk waarneembaar en dus was het niet verbazend dat de eerste keer dat Jari recent weer in het nieuws kwam, het bericht betrof dat hij geen nieuw contract kreeg. Het spel ging in de Champions League vaak langs hem heen en hij bleef nog redelijk op de been op basis van zijn spelinzicht en ervaring. Jari zal het zelf ook beseffen: op dit niveau is het echt over.
Het tweede nieuwsbericht omtrent de Fin was wel verrassend. Koeman was kwaad dat Jari een interland had afgewerkt en bij Ajax geblesseerd was. Dit is vanuit het standpunt van een trainer goed te begrijpen, Ajax betaalt immers zijn salaris. In Finland is Litmanen echter de held van de natie, dus zal hij niet snel beslissen niet mee te spelen. Ik denk niet dat Jari boos zal opstappen, dat ligt niet in zijn aard en hij is er te veel Ajacied voor. Ik ben wel bang dat Koeman hem nu niet vaak meer zal gebruiken. Dat zou wel een drama zijn.
Ajax wordt binnenkort kampioen. Het mooiste scenario zou zijn om Jari de laatste 30 minuten van de kampioenswedstrijd mee te laten doen en hem daarna de schaal in ontvangst te laten nemen. Na de laatste thuiswedstrijd moet Jari dan een ovationeel applaus en een geweldig afscheid op het veld krijgen, net als toen hij destijds naar Barcelona ging. Op die manier kan het Ajax-publiek waardig afscheid nemen van een clubicoon, misschien wel één der laatste echte Ajacieden. Jari in tranen, het publiek in tranen, misschien kan zelfs Koeman een traantje wegpinken. Als Jari dan ’s avonds voor de laatste keer het parkeerdek van de Arena afrijdt, zal de wind voor de laatste keer fluisteren: “Litmanen, o o, Litmanen, o o”. Jari zal dan omkijken, slikken, gas geven en het zal goed zijn.
Er komt een betere op de FPquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:00 schreef mitt het volgende:
jammer van je column mm..
Voor Ajax of Litmanen maakt het verder weinig uit nu..
zolang het niet over jari gaat is het beterquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Er komt een betere op de FP
Hij kan naar 4 GGD clubs. Die jongen maakt toch naam. Zal door het taxiverhaal komen, denk ik.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
TAXI!
Als ie maar niet naar Den Bosch komt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij kan naar 4 GGD clubs. Die jongen maakt toch naam. Zal door het taxiverhaal komen, denk ik.
Nee, hij is zelf opgestapt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Litmanen is op de straat gezet door ajax!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Misschien moet jij de berichten even goed lezen en pas dan je conclusie trekken?quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:44 schreef FrankyMcG het volgende:
ofquote:Op verzoek van Jari Litmanen heeft Ajax besloten mee te werken aan een onmiddellijke beëindiging van zijn contract. Hierdoor zal Litmanen, in plaats van de oorspronkelijke datum 30 juni 2004, Ajax per direct verlaten.
Ik bedoel maar...quote:Jari Litmanen komt dit seizoen niet meer in actie voor Ajax. De Fin vertrekt op eigen verzoek per direct bij de club die hij negen seizoenen diende. Van een scheiding met hard feelings is volgens Ajax geen sprake.
Jariquote:van ajax website
Ajax en Jari Litmanen per direct uit elkaar
Amsterdam, 9 april 2004
Op verzoek van Jari Litmanen heeft Ajax besloten mee te werken aan een onmiddellijke beëindiging van zijn contract. Hierdoor zal Litmanen, in plaats van de oorspronkelijke datum 30 juni 2004, Ajax per direct verlaten.
Uit respect voor de 33-jarige aanvaller geeft Ajax Litmanen hiermee de gelegenheid elders te kijken hoe hij zijn voetbaltoekomst in zal vullen. Een samenwerking tussen Jari Litmanen en Ajax in een andere functie bij de club behoort in de toekomst zeker tot de mogelijkheden.
Ajax zal samen met de Fin bekijken hoe Litmanen op passende wijze afscheid zal nemen van de supporters.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Heerlijk om te zien hoe al die mensjes happen zodra er negatief over die omhooggevallen Fin wordt gepraat!
Een dergelijke reactie is heel normaal als mensen op hun fouten worden gewezen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Heerlijk om te zien hoe al die mensjes happen zodra er negatief over die omhooggevallen Fin wordt gepraat!
jaloers????quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Leer Engelsquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:02 schreef Kupoi het volgende:
[..]
jaloers????JARI 4-EVER IN OUR HAERTS !!!!!!
![]()
In mei.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:10 schreef The_Hives het volgende:
Jammer dat hij voor het einde van het seizoen weg gaat.
Heeft waarschijnlijk te maken met het begin van de Finse competitie![]()
(weet iemand wanneer dat is?)
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:19 schreef NordKaos het volgende:
[..]
WIE?![]()
![]()
Doe maar niet neequote:Op vrijdag 9 april 2004 14:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oud speler van Feyenoord die nog steeds de harten van vele Feyenoorders sneller doet kloppen, tsja...
Leer jij ff een ECHTE voetbalclub aan te moedigen..quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Leer Engels
dat wordt dus een maandje meetrainen, zodat hij meteen met aan het begin van de competitie mee kan doen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In mei.
heartquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:31 schreef Kupoi het volgende:
[..]
Spel het ff voor me dan als je het zo goed weet !!!!![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
*vote voor standbeeld
Inderdaad. Er was een beter einde verdiend. Maar Jari blijft een held, ongeacht watquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:25 schreef Eightball het volgende:
Jammer dat het zo gaat. Hard feelings of niet.
Geblesseerd.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:01 schreef BMWM3 het volgende:
Waar is Sonck? Ik hoor niets meer van hem :/
als koeman dat idd heeft gezegd dan is dat niet echt slim van hem geweest.. Jari heeft genoeg ingeleverd voor zijn terugkomst bij ajax dus een beetje flexibel hadden ze wel mogen wezen..quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:25 schreef Eightball het volgende:
Jammer dat het zo gaat. Hard feelings of niet.
Ik vond Koeman nou ook niet erg netjes over Jari in het Parool:
"Tja, we zijn geen filantropische instelling" en meer van dat soort teksten.
ach Ajax en Koeman tonen heus wel genoeg respect. Zij weten tevens ook hoe de supporters over Litmanen denken.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:03 schreef Kupoi het volgende:
[..]
als koeman dat idd heeft gezegd dan is dat niet echt slim van hem geweest.. Jari heeft genoeg ingeleverd voor zijn terugkomst bij ajax dus een beetje flexibel hadden ze wel mogen wezen..
En als hij dan zegt dat Litmanen geen nieuw spelerscontract krijgt omdat Ajax geen filantropische instelling is, dan heeft hij groot gelijk. Als ze dat wel zouden doen, maar eind volgend seizoen besluit Litmanen dat hij nog een jaar wil voetballen, moet Ajax hem dan evengoed een nieuw contract geven? Zo kan je wel bezig blijven.quote:Uiteraard moest de trainer ook vragen beantwoorden over het plotselinge vetrek van Jari Litmanen. ,,Donderdagmiddag werd ik hierover ingelicht'', aldus Koeman. ,,Jari heeft het verzoek neergelegd bij de club en we hebben mee willen werken. Hij wil de komende periode op een andere manier invullen dan hoe hij dat hier zou kunnen doen. Jari gaat trainen in Finland en hij wil interlands spelen. Daarna gaat hij beslissen waar hij volgend jaar gaat voetballen.''
Koeman heeft niet geprobeerd de Fin op andere gedachten te brengen, maar zei het wel te betreuren dat er op deze wijze een einde komt aan de actieve loopbaan van Litmanen bij Ajax. ,,Dit is geen leuk einde. Ik wilde hem nog een goed afscheid bezorgen en hem nog wat laten spelen. Litmanen heeft zoveel betekend voor Ajax. Helaas was hij de laatste twee seizoenen teveel geblesseerd. Maar het is een geweldige jongen, altijd correct en positief. Hij heeft echter te weinig kunnen voetballen.''
Ja maar toch niet zo lang?quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:03 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Geblesseerd.
nog 2 wekenquote:Op vrijdag 9 april 2004 18:49 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja maar toch niet zo lang?![]()
Bron = AT5?quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
Sonck mag weg bij een interessant bod.
in deze kwestie vind ik dat ajax hevig tekort is geschoten... volgens mij is die voor rond de 9 miljoen euro aangetrokken en dan zou hij nu evt. weer verkocht worden... lijkt me sterk dat er 9 miljoen of meer ontvangen voor zal worden aangezien sonck niet echt veel heeft gespeeld of verkeerd werd verbruikt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
Sonck mag weg bij een interessant bod.
Met de nadruk op konquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:01 schreef methodmich het volgende:
Jari is onze Kiprich. En hij kon wel voetballen.
is ie voor 4,5 miljoen aangetrokken??? dacht dat het er 9 waren maar ja..... kleine bijeenkomstigheidquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
9 miljoen? De helft.
vind ik ook... maar zoals method al zegt... koeman zal toch wel geweten hebben dat hij sonck niet als diepe spits zou gebruiken aangezien zlatan daar speelt... je weet dat sonck geen rechtsbuiten is...quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:20 schreef Sloggi het volgende:
Ik zou het een beetje (lees: heel erg) triest vinden als Sonck weg wordt gedaan. Hij heeft geen enkele kans gekregen van Koeman
Ja, inderdaad. Die jongen was gewoon gedoemd te mislukken in dit systeem. Miskleun van jewelste dat de hoge heren hem als een nummer 9 in een 4-3-3 zagen. Hij speelde verdomme de pannen van het dak in een 4-4-2 bij Genk. Geef die jongen dan ook eens een kans in zo'n systeem. En er zijn zat wedstrijden geweest waar dat gekund had.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Hij had nooit gekocht moeten worden, achteraf. Als Ronald toch al wist dat ie 4-3-3 ging spelen.
Dank je voor de waarschuwing,weet ik iig dat ik niet NL 2 moet aanzettenquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen op nederland 2 tijdens Studio Sport een reportage over Zlatan Ibrahimovic.![]()
Kan het me niet voorstellen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Jammer dat je niet hebt gekeken, ik vond het een leuke reportage.
Ik heb jammer genoeg alleen het laatste stukje gezien.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Jammer dat je niet hebt gekeken, ik vond het een leuke reportage.
Idd.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:39 schreef mitt het volgende:
Leuke reportage met Zlatan.
Lekker normaal, erg leuk.
Ik heb maar 10 sec. gezien, dus waarom deed 'ie 't dan niet?quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb jammer genoeg alleen het laatste stukje gezien.
En om ff op de discussie terug te komen: hij kon Nederlands praten![]()
De vraag werd gesteld of hij Nederlands kon. Toen antwoorde hij in een paar Nederlandse zinnen. Toen de journalist vroeg waarom ze dan het interview niet in het Nederlands deden, antwoorde hij dat hij vond dat hij te langzaam Nederlands praatte.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb maar 10 sec. gezien, dus waarom deed 'ie 't dan niet?
Nee, jij zei dat 'ie bang was verkeerd begrepen te wordenquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:34 schreef methodmich het volgende:
Als je goed gelezen had, heb ik dat destijds al gemeld.
Het punten verschil is 10 punten t.o.v. PSV. (mits PSV vandaag wint van Groningen)quote:18/04/2004 14:30 Ajax-RBC Roosendaal
25/04/2004 14:30 NEC-Ajax
02/05/2004 12:30 FC Zwolle-Ajax
09/05/2004 14:30 Ajax-NAC
16/05/2004 14:30 Willem II-Ajax
In 45 minuten is Drent geen 1 keer door de lucht aangespeeld.quote:Op zondag 11 april 2004 15:15 schreef methodmich het volgende:
Die punten staan nog open van vorig jaar.
Heel irritant inderdaad. Maarja, da's de prijs van topclub zijn.quote:Op zondag 11 april 2004 15:14 schreef Chadi het volgende:
Tyfus clubs sloven zich altijd erg uit tegen Ajax en nu zie ik groningen die voetbalt daar alsof het seizoen al afgelopen is.
Ach Groningen moest nog een rekening vereffenen met PSV voor het puntje dat Groningen cadeau kreeg vorig seizoen waardoor ze in de HCE konden blijven.quote:Op zondag 11 april 2004 15:14 schreef Chadi het volgende:
Tyfus clubs sloven zich altijd erg uit tegen Ajax en nu zie ik groningen die voetbalt daar alsof het seizoen al afgelopen is.
haha, rightquote:Op zondag 11 april 2004 16:55 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ach Groningen moest nog een rekening vereffenen met PSV voor het puntje dat Groningen cadeau kreeg vorig seizoen waardoor ze in de HCE konden blijven.
En toch wel leuk dat wij als laatste gaan lachen.quote:Op zondag 11 april 2004 17:07 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
haha, right![]()
toch wel leuk dat ajax moeite heeft met de groene vorige week. En dat ze tegen PSV kansloos zijn![]()
Wijk maar van het onderwerp af, geeft nixquote:Op zondag 11 april 2004 17:54 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
En toch wel leuk dat wij als laatste gaan lachen.
Wat een onzin zeg, als je zo'n trap krijgt ga je verhaal halen.quote:Op zondag 11 april 2004 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder vind ik dat vd Vaart rood had moeten krijgen, klein irritant opvliegend mannetje
Het is jammer dat zijn knieeën niet kapot waren naar die heerlijke overtreding van Kuyt.quote:Op zondag 11 april 2004 19:57 schreef Leshy het volgende:
Van der Vaart heeft wat temperament, dat mag ik wel. Zolang hij niet direct Kuyt tegen het gras hoekt, is er niks mis mee
wij lachen straks over jullie heen met de uefa cupquote:Op zondag 11 april 2004 17:54 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
En toch wel leuk dat wij als laatste gaan lachen.
of ze moeten ineens PSV kuren gaan krijgen
Heerlijk die rancune,quote:Op zondag 11 april 2004 20:00 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Het is jammer dat zijn knieeën niet kapot waren naar die heerlijke overtreding van Kuyt.
En Wesley Sneijder is ook een kanker indiaan.
Over vertekend beeld gesproken. Wat heeft VDV in godesnaam lopen doen dat rood verdiende? Verhaal halen bij iemand die net z'n knieeën onder z'n lijf vandaan schopte? Schande iddquote:Op zondag 11 april 2004 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had Ajax vandaag liever zien winnenMaar 1 - 1 is ook wel ok. Verder vind ik dat vd Vaart rood had moeten krijgen, klein irritant opvliegend mannetje
Dat Kuyt hem onderuit haalt is ook niet nodig, maar gewoon geel. Dan hoeft vd Vaart dar niet achteraan te gaan.
Het kan me niks schelen, als er maar flink wordt geschopt.quote:Op zondag 11 april 2004 20:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heerlijk die rancune,.
Voelt zeker niet goed he om voetballend voor lul gezet te worden door een paar broekies uit Amsterdam.
De manier waarop is lachwekkend. Niet alleen die uitglijder die hij maaktequote:Op zondag 11 april 2004 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, als je zo'n trap krijgt ga je verhaal halen.
Er hadden veel meer joden kapot geschopt moeten worden, viel me een beetje tegen.quote:Op zondag 11 april 2004 20:14 schreef jpzegthallo het volgende:
vd Vaart deed imho inderdaag een beetje zielig.
Wel lekker onderuitgeschopt btw![]()
![]()
Wat keeper zei,quote:Op zondag 11 april 2004 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De manier waarop is lachwekkend. Niet alleen die uitglijder die hij maakte, maar de manier waarop ie zo boos keek
![]()
Anyway, verhaal halen, ok, maar hij begint meteen te duwen en te slaan.
Geniet ervan zolang het kan, volgend jaar Feyenoord weer kampioen.quote:Op zondag 11 april 2004 20:18 schreef superjoden het volgende:
Wat een kutzooi... VdV aardig wat kansen die er zeker in hadden gemogen.... Feyenoord had heel de wedstrijd niks te vertellen op de laatste 5 minuten na... die loser van een Kuyt die gewoon rood verdient aangezien het geen eens een poging was om de bal te spelen.... maar ja in r'dam hebben ze hun jaarlijkse hoogtepuntje weer gehad en nog even en de titel is binnen![]()
It's worse than we thought.quote:Op zondag 11 april 2004 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
duwen en te slaan.
Het Legioen is met pensioen was passender geweest inderdaad.quote:Op zondag 11 april 2004 20:22 schreef RedGuy het volgende:
Het meest trieste van de middag: Ajax Supporters die Ajax Publiek zingen naar de Feyenoord supporters.
Ik vond het wel grappig eigenlijk, altijd zo'n grote bek over het publiek in de ArenA, maar het was bijzonder stil in de Kuip. Niet vreemd natuurlijk als je op eigen veld zo te kijk wordt gezet,quote:Op zondag 11 april 2004 20:22 schreef RedGuy het volgende:
Het meest trieste van de middag: Ajax Supporters die Ajax Publiek zingen naar de Feyenoord supporters.
Bijzonder stil? Welke wedstrijd heb je gezien?quote:Op zondag 11 april 2004 20:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig eigenlijk, altijd zo'n grote bek over het publiek in de ArenA, maar het was bijzonder stil in de Kuip. Niet vreemd natuurlijk als je op eigen veld zo te kijk wordt gezet,.
quote:Op zondag 11 april 2004 20:26 schreef keeper het volgende:
Wat ik me afvraag als ik zo de reacties van van N_R en T_M hier lees: ben je nou psv-supporter vanwege je aangeboren minderwaardigheidscomplex, of werkt het andersom?
Right,quote:Op zondag 11 april 2004 20:36 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Bijzonder stil? Welke wedstrijd heb je gezien?
Het is enkele momenten stil geweest, maar voor de rest is de hele wedstrijd geschreeuwd en gezongen door Noord.
flikker toch ff een end op johquote:Op zondag 11 april 2004 20:26 schreef keeper het volgende:
Wat ik me afvraag als ik zo de reacties van van N_R en T_M hier lees: ben je nou psv-supporter vanwege je aangeboren minderwaardigheidscomplex, of werkt het andersom?
quote:Op zondag 11 april 2004 20:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
flikker toch ff een end op joh
Iedere vorm van kritiek op ajax is automatisch calimero gedrag want ajax is heilig en groter dan de rest. Daar mag neerbuigend over gedaan worden want jullie zijn immers ajax. Het is allemaal zo triest hoe kortzichtig er gereageerd wordt op kritiek.
Het is een veilige manier van discussie voeren, je gooit het op een minderwaardigheidscomplex van een ander, want aan jezelf kan het niet liggen, jij bent ajax
Zie je nou dat je het wel snapt?quote:Op zondag 11 april 2004 20:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Iedere vorm van kritiek op ajax is automatisch calimero gedrag want ajax is heilig en groter dan de rest. Daar mag neerbuigend over gedaan worden want jullie zijn immers ajax.
want aan jezelf kan het niet liggen, jij bent ajax
Huidige kakkerlakken ploeg is geen schopploeg meer zoals 10 jaar geleden rememberquote:Op zondag 11 april 2004 20:15 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Er hadden veel meer joden kapot geschopt moeten worden, viel me een beetje tegen..
Ja, maar ik ben een gefrustreerde boer met een minderwaardigheidscomplex, dus ik verzet me er tegenquote:Op zondag 11 april 2004 20:50 schreef Eightball het volgende:
Zie je nou dat je het wel snapt?
Precies, straks gaan ze nog voetballen.quote:Op zondag 11 april 2004 20:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Huidige kakkerlakken ploeg is geen schopploeg meer zoals 10 jaar geleden remember
quote:Op zondag 11 april 2004 20:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
flikker toch ff een end op joh
Nee dat betekent dat PSV tegen zwakke ploegen wel presteert maar als het erop aankomt niet thuis geeft.quote:Op zondag 11 april 2004 21:26 schreef RijstNatie het volgende:
Volgens mij heeft PSV nog steeds de beste ploeg van NL. Meeste goals gemaakt en de minste goals tegen, wat dus betekend dat PSV de beste verdediging en aanvallende ploeg heeft
Jij was toch ook voor psv?quote:Op zondag 11 april 2004 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dat betekent dat PSV tegen zwakke ploegen wel presteert maar als het erop aankomt niet thuis geeft.
PSV was gewoon te afwisselend dit seizoen, meer constantheid en ze waren gewoon kampioen geworden.quote:Op zondag 11 april 2004 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dat betekent dat PSV tegen zwakke ploegen wel presteert maar als het erop aankomt niet thuis geeft.
quote:Op zondag 11 april 2004 21:30 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Jij was toch ook voor psv?
Ja, maar ben nu voor Ajax.quote:Op zondag 11 april 2004 21:30 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Jij was toch ook voor psv?
Successupporter!quote:Op zondag 11 april 2004 21:36 schreef tong80 het volgende:
Ja, maar ben nu voor Ajax.
quote:Op zondag 11 april 2004 21:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
PSV was gewoon te afwisselend dit seizoen, meer constantheid en ze waren gewoon kampioen geworden.
Kan er niks aan doen. Ajax speelt dit seizoen gewoon het beste voetbal.quote:Op zondag 11 april 2004 21:38 schreef Eightball het volgende:
[..]
Successupporter!
1. Kuijt had geel moeten krijgen, klaar.quote:Op zondag 11 april 2004 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, als je zo'n trap krijgt ga je verhaal halen.
Ik achteraf ookquote:Op zondag 11 april 2004 21:47 schreef boeiend007 het volgende:
ik had stiekem gehoopt op alle 2 rood.. zou goed zijn voor psv
![]()
![]()
Het was een doodschop.quote:Op zondag 11 april 2004 21:50 schreef Sloggi het volgende:
Voor de overtreding van Kuijt had zeker geen rood gegeven moeten worden.
Voor de reacties van enkele spelers helaas wel
Als van der Vaart niet zo achterlijk had gedaan had Kuijt gewoon rood gekregen.quote:Op zondag 11 april 2004 21:50 schreef Sloggi het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2004 21:50 schreef Sloggi het volgende:
Dus met één been iemand onderuit halen is geen doodschop ?quote:Op zondag 11 april 2004 21:54 schreef Sloggi het volgende:
Een doodschop is twee gestrekte benen op de enkelsDit was een lompe overtreding, niets meer, niets minder.
Beetje objectiever tong!
Daar houden ze wel van bij Feyenoord.quote:Op zondag 11 april 2004 21:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van achter
SCH is voor Heerenveen hoor.quote:Op zondag 11 april 2004 21:56 schreef echt het volgende:
[..]
Daar houden ze wel van bij Feyenoord.![]()
Let op, vraagt ie straks wie dat is.quote:Op zondag 11 april 2004 21:56 schreef tong80 het volgende:
Zal Marcel Peeper niet met je eens zijn.
Dat kan het zijn, maar in dit geval was het er toch echt geen.quote:Op zondag 11 april 2004 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus met één been iemand onderuit halen is geen doodschop ?
Alleen lomp? Vergeet grof, hard en 'op de man' niet... Hij ging duidelijk niet voor de bal...quote:Op zondag 11 april 2004 21:54 schreef Sloggi het volgende:
Een doodschop is twee gestrekte benen op de enkelsDit was een lompe overtreding, niets meer, niets minder.
Dus rood,quote:Op zondag 11 april 2004 21:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van achter, zonder oog voor de bal.
Wie is datquote:Op zondag 11 april 2004 21:57 schreef Eightball het volgende:
[..]
Let op, vraagt ie straks wie dat is.
Houden we je aanquote:Op zondag 11 april 2004 21:57 schreef Sloggi het volgende:
We komen er zo toch niet uit, we wachten af wat de experts er vanavond van zeggen en dan mag één van ons zijn excuses aanbieden
Doe dat vooralquote:Op zondag 11 april 2004 22:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Houden we je aan
Heb ik iets gemist ?quote:Op zondag 11 april 2004 23:30 schreef Sloggi het volgende:
Tong waar blijven je excuses?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |