Hoi,
ik ben (met 23 andere) leiding van het zomerkamp in Schoorl. Ik doe dit vrijwillig bij 'De Oorsprong'. We gaan dit jaar weer 140 kinderen ontvangen en begeleiden, waarvan wij (12 personen) de jongere groep (70) onder onze hoede nemen.
Het thema is
Geheim (Ik kan me namenlijk herrinderen dat er kinderen van de oudere groep op FOK zitten, ik kan dus niet té veel vertellen).. Aan mij is de taak: aankleding van het terein..
Het terein is midden in het duin, veel bomen met 2 grote open zand plekken waar de kinderen activiteiten kunnen doen.
1 Van de dingen die ik nu zoek is:
Een boot! Het liefst een houte bootje voor minimaal 4 personen, redelijk groot dus..
eisen
![]()
:
Hij hoeft niet te drijven! er mag zelfs een gat in zitten
Hij moet niet stikken van de scherpe randen, er gaan immers kinderen in die niet voorzichtig zijn met hun eigen lichaam ![]()
zelf een brandplek is geen probleem
We hoeven hem niet eens te houden
Wat wil ik er voor geven? In eerste instantie hoop ik van harte dat er iemand is die ons gewoon kan helpen. Het kamp wordt in het totaal door 24 vrijwilligers geleid en vanuit de oorsprong wordt er niet veel geld in gestoken, de prijs van de week kan ook niet duurder (insteek van vroeger: een kamp voor kinderen van de minder-rijke gezinnen) .
het laatste puntje: Vervoer, ik heb geen trailer oid.. Het zou natuurlijk super zijn als dit ook erbij kan zitten: vervoer!!
Zoals je in de eisen al las: we hoeven hem niet eens te houden.. 1 week is genoeg!! Dus als brengen en ophalen zou super zijn! Omgeving Alkmaar/Schoorl !!
Wie kan ons helpen?!