Die Zlatan van jullie schiet ze er idd allemaal inquote:Op maandag 5 april 2004 16:10 schreef BZ het volgende:
[..]
Lurling mist de grootse kansen nog.
Meneer de internet hoolie.quote:Op maandag 5 april 2004 16:30 schreef altface het volgende:
[..]
Ik vind JHK persoonlijk toch wel leuker....................HAMAS!!!![]()
wat is hier internethoolieachtig aan dan ? of mag ik dit in het stadion soms niet roepen ONEEquote:Op maandag 5 april 2004 16:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Meneer de internet hoolie.
Doe gewoon normaal man.
kijk dit bedoel ik met 'versukkeld legioen'quote:Op maandag 5 april 2004 16:35 schreef Sloggi het volgende:
Kan altface geen stadionverbod krijgen wegens beledigende spreekkoren
Grow upquote:Op maandag 5 april 2004 16:37 schreef altface het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik met 'versukkeld legioen'![]()
Dat ik niet graag discrimineer c.q. beledig wil niet zeggen dat ik een mietje benquote:Op maandag 5 april 2004 16:37 schreef altface het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik met 'versukkeld legioen'![]()
Tis maar wat je beledigen vind. Ik hoor toch liever een beetje provecerende dingen dan "Tis stil aan de overkant" of "ik heb een potje met vet".quote:Op maandag 5 april 2004 16:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat ik niet graag discrimineer c.q. beledig wil niet zeggen dat ik een mietje ben
Waar schrijf schrijf ik van welquote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef altface het volgende:
[..]
dat hele jodengeroep heeft niks met discriminatie te maken![]()
Ben ik met je eens, maar wat heeft het voor nut om hier van die kansloze bijdragen te formuleren. Ik weet niet waarom jij je doorgaans aanmeld voor een forum, ik in ieder geval niet om me alleen maar op zo'n nutteloze manier te uiten.quote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef altface het volgende:
[..]
Hamas vind ik te ver gaanquote:Op maandag 5 april 2004 16:42 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Tis maar wat je beledigen vind. Ik hoor toch liever een beetje provecerende dingen dan "Tis stil aan de overkant" of "ik heb een potje met vet".
Ik vind dat zinnetje wat er na komt, toch wel wat verder gaanquote:Op maandag 5 april 2004 16:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hamas vind ik te ver gaan
Inderdaad, misschien kan golfer even een schoonmaakactie houden....quote:Op maandag 5 april 2004 16:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het niveau stijgt alweer
trieste spreekkoren horen niet thuis in een stadion, laat staan op een openbaar forum
nee zulke dingen horen bij domme jongetjes die thuis door de vrouw geslagen worden en zonder anderen te kleineren allang zelfmoord hadden gepleegd.quote:Op maandag 5 april 2004 16:45 schreef altface het volgende:
[..]
zulk soort dingen horen gewoon bij het voetbal...
Jij moet nog veel lerenquote:Op maandag 5 april 2004 16:45 schreef altface het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op maandag 5 april 2004 16:46 schreef altface het volgende:
[..]
ach wat jammer krijg ik dan een ban ofzo om dat ik me niet als een schapensupporter gedraag ofzo![]()
Nee, gras hoort bij het voetbal.quote:Op maandag 5 april 2004 16:45 schreef altface het volgende:
[..]
Dus daarom kan je het gewoon hier plaatsen? Strak planquote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef altface het volgende:
ik ga al 17 jaar mee met Feijenoord en dit is altijd al zo geweest maar je mag best in het stadion naar mij toekomen om me les te geven hoord Vak W 4..quote:Op maandag 5 april 2004 16:46 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren
Never too old to learnquote:Op maandag 5 april 2004 16:48 schreef altface het volgende:
[..]
ik ga al 17 jaar mee met Feijenoord en dit is altijd al zo geweest maar je mag best in het stadion naar mij toekomen om me les te geven hoord Vak W 4..
Op de FP had ik wel dingen kunnen verwijderenquote:Op maandag 5 april 2004 16:45 schreef Sloggi het volgende:
golfert wil niet komen
Schapen zijn volgens mij degene die alles nadoen => dat zielige geroep........ Kom op als je even nadenkt (zal hoogst waarschijnlijk lastig zijn) dan zie je toch ook wel in dat het niet normaal is?quote:Op maandag 5 april 2004 16:46 schreef altface het volgende:
[..]
ach wat jammer krijg ik dan een ban ofzo om dat ik me niet als een schapensupporter gedraag ofzo![]()
brain deadquote:Op maandag 5 april 2004 16:45 schreef altface het volgende:
[..]
Mooi zo, ik heb wel het idee dat je een snelle leerling bentquote:Op maandag 5 april 2004 16:48 schreef altface het volgende:
[..]
ik ga al 17 jaar mee met Feijenoord en dit is altijd al zo geweest maar je mag best in het stadion naar mij toekomen om me les te geven hoord Vak W 4..
O ja.... je vind kanker te vergaan, maar Hamas niet? Kom opquote:Op maandag 5 april 2004 16:49 schreef Ruud_Gullit het volgende:
'v. gaal waar is je vrouw' () ofzo. Maar ik kots toch meer op Nederlands elftal-publiek dan op iemand die Hamas roept.
Waarom heb je je eigenlijk aangemeld bij dit forumquote:Op maandag 5 april 2004 16:51 schreef altface het volgende:
[..]
sta bij een groepje f3r mischien kunnen die jou wat bij leren![]()
![]()
Blablabla met je kanis in de koeienvla.quote:Op maandag 5 april 2004 16:48 schreef altface het volgende:
[..]
Mag het dan nu alsjeblieft weer over voetbal?quote:Op maandag 5 april 2004 16:51 schreef altface het volgende:
[..]
![]()
Stoer! Ik dacht dat die mongolen niet eens geld voor internet hadden?quote:Op maandag 5 april 2004 16:51 schreef altface het volgende:
[..]
![]()
Eensch isquote:Op maandag 5 april 2004 16:52 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Mag het dan nu alsjeblieft weer over voetbal?![]()
Ik denk dat het 1-2 wordt!![]()
Volgens mij is 't Loekquote:Op maandag 5 april 2004 16:52 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Waarom heb je je eigenlijk aangemeld bij dit forum![]()
Hamas (zonder dat zinnetje erachter aan) is niet persoonlijk, en is gewoon een reactie op Ajax-supporters die 'joden joden joden' roepen.quote:Op maandag 5 april 2004 16:52 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
O ja.... je vind kanker te vergaan, maar Hamas niet? Kom op{
quote:Op maandag 5 april 2004 16:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij is 't Loek![]()
neuzen, wel op blijven letten op school he!quote:Op maandag 5 april 2004 16:54 schreef altface het volgende:
[..]
maar neusen zijn ook dom...![]()
...want zelf kun je het niet?quote:Op maandag 5 april 2004 16:51 schreef altface het volgende:
![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 16:54 schreef altface het volgende:
[..]
maar neusen zijn ook dom...![]()
Dus jij schreeuwt Hamas en dan hou je braaf je mond?quote:Op maandag 5 april 2004 16:54 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Hamas (zonder dat zinnetje erachter aan) is niet persoonlijk, en is gewoon een reactie op Ajax-supporters die 'joden joden joden' roepen.
Ach dit was ook al zo`n lekkere zinquote:Op maandag 5 april 2004 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
neuzen, wel op blijven letten op school he!
quote:ik ga al 17 jaar mee met Feijenoord en dit is altijd al zo geweest maar je mag best in het stadion naar mij toekomen om me les te geven hoord Vak W 4..
Ik schreeuw geen hamas (alleen op dit forum als geintje), maar ik zit ook niet oneindig te zeuren op supporters die wat feller zijn dan van die types die je bij Oranje ziet.quote:Op maandag 5 april 2004 16:56 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dus jij schreeuwt Hamas en dan hou je braaf je mond?
Jij hebt blijkbaar niet alleen een schrijfgebrekquote:Op maandag 5 april 2004 16:58 schreef altface het volgende:
[..]
Dit vind ik nou stoer !! iemand oafzeiken om dat hij een schrijfgebrek heb !
Ik ookquote:Op maandag 5 april 2004 16:58 schreef altface het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg wispelturig? Weet je wel wat je doet of ben je het zo weer vergeten? Selectief geheugen?quote:Op maandag 5 april 2004 16:58 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Ik schreeuw geen hamas (alleen op dit forum als geintje), maar ik zit ook niet oneindig te zeuren op supporters die wat feller zijn dan van die types die je bij Oranje ziet.
Ik ben dan wel tevrede, met een paar eigen goals, dus 0-0 zou het niet wordequote:Op maandag 5 april 2004 16:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Maar ontopic, een saaie 0-0 met veel kaarten en blessures in een stortbui met windkracht 10 ofzo, dat zou wel mooi zijn
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op maandag 5 april 2004 16:58 schreef altface het volgende:
Ajax moet vooral zichzelf helpen...quote:Op maandag 5 april 2004 17:09 schreef Speed1971 het volgende:
Tis best wel weer een dilemma. Wint Ajax dan helpt het eigenlijk PSV, dat is om van te kotsen natuurlijk. Maar verliezen van Feyenooit is nooit leuk. Maar PSV helpen ook niet.
Wil gewoon koste wat het kost winnen zondag...quote:Op maandag 5 april 2004 17:09 schreef Speed1971 het volgende:
Tis best wel weer een dilemma. Wint Ajax dan helpt het eigenlijk PSV, dat is om van te kotsen natuurlijk. Maar verliezen van Feyenooit is nooit leuk. Maar PSV helpen ook niet.
Je bedoelt dat je het in je eentje niet aandurft?quote:Op maandag 5 april 2004 16:51 schreef altface het volgende:
[..]
![]()
Ik snap je punt niet helemaal......quote:Op maandag 5 april 2004 17:11 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Met winnen van ons hoeven jullie PSV niet persé te helpen hoor. Als die gewoon blijven winnen maken jullie het ze hoogstens wat lastiger.
Joden Hakken Kakkerlakken?quote:Op maandag 5 april 2004 16:44 schreef altface het volgende:
[..]
JHK![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 17:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Joden Hakken Kakkerlakken?
Of is het nog lamer?
Nee, ik bracht het ook verkeerd volgens mijquote:Op maandag 5 april 2004 17:12 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal......
-edit-
La maar........kut joint
Inkoppertje van het niveau Heitingaquote:Op maandag 5 april 2004 17:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax wordt kampioen.
Ik kon het niet beter verwoorden, FrankyMcGquote:Op maandag 5 april 2004 17:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Godverdomme! Het bloed begint weer lekker te koken bij de gedachten om zondag weer 1.600 van die gore tyfuslijers uit amsterdam in de Kuip te zien. Vanaf dat de eerste parasiet het uitvak in komt lopen!
Heerlijk! Een ware adrenaline-kick die haat die ik op dat moment voel! Hopelijk barst de Kuip weer eens als vanouds uit zijn voegen bij het zien van de eeuwige aartsvijand!
Ik heb zin in zondag, hopelijk is het resultaat er ook naar!
COME ON FEYENOORD!
De Messen zijn Geslepen!
Ik heb alleen z'n suffe opmerking over Picornie gewist ...quote:Op maandag 5 april 2004 17:43 schreef Cart_man het volgende:
Beetje makkelijk om tegen altface te zeggen dat hij zijn grote bek moet houden en dan met een nog grotere bek op komen zetten.
Er is eerst wel geprobeerd 'normaal' op hem te reageren hoor, maar ja... Sommige mensen snappen gewoon niet hoe ze zich op een forum moeten gedragen.quote:Op maandag 5 april 2004 17:43 schreef Cart_man het volgende:
Beetje makkelijk om tegen altface te zeggen dat hij zijn grote bek moet houden en dan met een nog grotere bek op komen zetten.
dat dat nog goed gaat tussen julliequote:Op maandag 5 april 2004 18:02 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Er is eerst wel geprobeerd 'normaal' op hem te reageren hoor, maar ja... Sommige mensen snappen gewoon niet hoe ze zich op een forum moeten gedragen.
On topic: Ik heb er zin in! Ik ben voor Ajax, m'n vriendje voor Feijenoord (grrr, gister deed hij -speciaal voor mij- z'n Feijenoordshirt aan), dat wordt gezellig!![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 18:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat dat nog goed gaat tussen jullie![]()
Zondag wordt ze:quote:Op maandag 5 april 2004 18:06 schreef pascalheister het volgende:
dat dat nog goed gaat tussen jullie![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 18:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zondag wordt ze:
a. Hard genomen
b. Bond en blauw geslagen
Afhankelijk van de uitslag!
quote:Op maandag 5 april 2004 18:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zondag wordt ze:
a. Hard genomen
b. Bond en blauw geslagen
Afhankelijk van de uitslag!
Dat gevoel is geheel wederzijds vriend.quote:Op maandag 5 april 2004 17:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Godverdomme! Het bloed begint weer lekker te koken bij de gedachten om zondag weer 1.600 van die gore tyfuslijers uit amsterdam in de Kuip te zien. Vanaf dat de eerste parasiet het uitvak in komt lopen!
Heerlijk! Een ware adrenaline-kick die haat die ik op dat moment voel! Hopelijk barst de Kuip weer eens als vanouds uit zijn voegen bij het zien van de eeuwige aartsvijand!
Ik heb zin in zondag, hopelijk is het resultaat er ook naar!
COME ON FEYENOORD!
De Messen zijn Geslepen!
quote:Op maandag 5 april 2004 18:24 schreef SoA-Holic het volgende:
Dat gevoel is geheel wederzijds vriend.
* Eilanden hard uit dit forum trappend!quote:Op maandag 5 april 2004 18:38 schreef Eilanden het volgende:
Utreg!!!!!!!!
Ooops verkeerde topic
Wacht maar af over twee wekenquote:Op maandag 5 april 2004 18:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
* Eilanden hard uit dit forum trappend!
Daar hoop ik idd ook opquote:Op maandag 5 april 2004 18:24 schreef SoA-Holic het volgende:
40.000 kakkerlakjes die weer vanouds getrakteerd worden op een nederlaag van ons Aller Ajax.
Zijn er nog anderen dan?quote:Op maandag 5 april 2004 18:43 schreef pascalheister het volgende:
stoer en nu de rest![]()
![]()
Ajax wint van Feyenoordquote:Op maandag 5 april 2004 19:55 schreef VoodooChild het volgende:
Wat een vreselijke wedstrijd gaat dit worden. Winnen of verliezen...ik zal er zeker dubbele gevoelens aan over gaan houden, want ik gun zowel Feyenoord als PSV die CL plaats eigenlijk niet![]()
Idd!Helemaal mee eens!quote:Op maandag 5 april 2004 18:24 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat gevoel is geheel wederzijds vriend.
40.000 kakkerlakjes die weer vanouds getrakteerd worden op een nederlaag van ons Aller Ajax.
Wat is dat altijd een heerlijk gevoel.
Hetzelfde gevoel toen Rafael na 4 minuten op een weergaloze manier de 1-0 erin rostte in de thuiswedstrijd dit seizoen.
Het blijft bij jullie alleen bij haat, wij vieren de haat jegens jullie!
Valt er weinig te spammenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:41 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ow, wat ga ik dit forum volspammen na de wedstrijd, en me suf genieten als Ajax verliest
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:25 schreef dealahz het volgende:
Ajax gaat met 1-4 winnen.
2x Zlatan 1 x v/d vaart
1x Buffel
1x Mitea
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
hou het nou maar op een bloedeloze 0-0, dan is PSV tevreden
Ik denk dat in de uitvakken ook het nodige vuurwerk te aanschouwen is!quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:29 schreef BZ het volgende:
Zondag zal er van beide kanten vuurwerk zijn.
Bij de jongentjes uit Dordrecht-Noord op de tribunes
Bij de Godenzonen uit Amsterdam op het veld.
Ik neem aan dat Tony wil dat Feyenoord verliest, hij zal zelf wel weten dat ze toch geen kampioen meer worden maar 2de wel.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:27 schreef BZ het volgende:
[..]
hou het nou maar op een bloedeloze 0-0, dan is PSV tevreden
Waar hebben we het over?quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:38 schreef BZ het volgende:
Is dat echt waar dan van die lawinepijlen??
Ik hoop iedere week op een nederlaag van beide ploegen. 0-0 is de enige uitslag waar ik happy mee ben en het liefst met blessures en schorsingen. De 2e plaats wil ik halen zonder hulp van ajax of feyenoord.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:40 schreef F1Bas het volgende:
Ik neem aan dat Tony wil dat Feyenoord verliest, hij zal zelf wel weten dat ze toch geen kampioen meer worden maar 2de wel.
Het schijnt dat de "helden" van Dordrecht-Noord iets met lawinepijlen wil doen aankomende zondag. Wat weet ik ook niet precies.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:42 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Waar hebben we het over?
Geef eens wat meer info man...
I just love the smell of fresh napalm in the mornin'
Tussen jou ogen schieten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:36 schreef BZ het volgende:
[..]
Het schijnt dat de "helden" van Dordrecht-Noord iets met lawinepijlen wil doen aankomende zondag. Wat weet ik ook niet precies.
ja, want daar gaat voetbal over, de andere supporter doodmaken...quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Tussen jou ogen schieten.
Moet je toch redelijk goed kunnen mikkenquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Tussen jou ogen schieten.
Moet BZ niet met een stomme vraag over laminiepijlen komen. Als zo'n actie überhaupt al plaats zou vinden komt het zeker niet op internet te staan.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want daar gaat voetbal over, de andere supporter doodmaken....
Er zijn geen domme vragen, alleen domme vragersquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Moet BZ niet met een stomme vraag over laminiepijlen komen. Als zo'n actie überhaupt al plaats zou vinden komt het zeker niet op internet te staan.
Domme vragen en vragers bestaan niet, alleen domme antwoorden.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen, alleen domme vragers
Ik ook van jou hoorquote:Op woensdag 7 april 2004 09:16 schreef Man_Made_God het volgende:
Wordt het nou godverdomme niet eens tijd dat hier een aantal mensen een opvoedingscursus krijgen, en een aantal reacties even wordt weggehaald?
Die reļntegratiecursussen zijn bijna meer voor de Nederlanders, dan voor de buitenlanders heb ik het idee. En dan vooral voor de Feyenoord-supporters in dit topic. Tsjongejonge zeg
Is er nergens een trein waar jij voor moet gaan liggen?quote:Op woensdag 7 april 2004 09:16 schreef Man_Made_God het volgende:
Wordt het nou godverdomme niet eens tijd dat hier een aantal mensen een opvoedingscursus krijgen, en een aantal reacties even wordt weggehaald?
Die reļntegratiecursussen zijn bijna meer voor de Nederlanders, dan voor de buitenlanders heb ik het idee. En dan vooral voor de Feyenoord-supporters in dit topic. Tsjongejonge zeg
Zelfs zonder die avatar had ik kunnen weten dat jij een Feyenoord-supporter bent.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is er nergens een trein waar jij voor moet gaan liggen?
quote:Op woensdag 7 april 2004 09:37 schreef Man_Made_God het volgende:
Zelfs zonder die avatar had ik kunnen weten dat jij een Feyenoord-supporter bent.
ongelooflijk dat kwetsende spreekkoren hier worden verheerlijkt. Maar dat vind jij dus blijkbaar heel normaal, afgaande op je ietwat kinderachtige reactie.
Altijd maar weer die dialoog uit de weg gaan, zonde.
quote:als ik teveel moeilijke woorden gebruik moet je het zeggen
Je kan gewoon Joden zeggen hoorquote:Op woensdag 7 april 2004 09:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
neuzen
Ach gossie...quote:Op woensdag 7 april 2004 09:16 schreef Man_Made_God het volgende:
Arme stakker....quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:17 schreef Cart_man het volgende:
Nou een jood goed pijn doen mag wel van mij hoor. Desnoods met een paar vingers minder....
Hup lawinepijlen schieten dus, spijkerbom erachteraan en een feest dat het wordt.
Tot wanneer wil je die successen terugvoeren dan? Ik geloof dat Feyenoord het laatste Nederlandse team is geweest met internationaal succes...quote:Op woensdag 7 april 2004 11:34 schreef BZ het volgende:
"We hate you more than you hate us."
En wat wil je hiermee zeggen??
Dat de Feyenoordsupporters toegeven dat ze jaloers zijn op de sucessen die Ajax behaald heeft de afgelopen jaren.
Over hersenloos nivo gesproken, te veel kakkerlakkenbestrijdingsmiddel gebruikt!quote:Op woensdag 7 april 2004 11:49 schreef BZ het volgende:
TIPS TEGEN KAKKERLAKKEN
1. Zet je koelkast ongeveer 4 a 5 cm. van de wand. Dit is namelijk een donker, warm plekje, waar kakkerlakken erg van houden.
2. Laat eens in de drie maanden spuiten door de woningbouwvereniging. Dit is volledig gratis! Het enige wat je hoeft te doen, is een formulier invullen, en zorgen dat je je spullen van de muur hebt geschoven. De spuiter moet namelijk in de kleine hoekjes en kiertjes spuiten, want daar lopen de beestjes het vaakst rond. Kwestie van je bed, bureau, etc. zo'n 50 cm. verschuiven. Als je aan het eind van de dag terug komt, zal je nauwlijks merken dat er gespoten is, behalve dat er veel kakkerlakkenlijkjes zullen liggen. Goed stofzuigen, en je spullen terugzetten. Je kan tevens aan de woningbouwvereniging vragen of ze lokdoosjes voor je willen achterlaten bij de huismeesters. Deze kan je dan, nadat je hebt laten spuiten, op je kamer zetten. Hierdoor voorkom je dat de kakkerlakken meteen terug komen. Let wel: je moet echt eerst laten spuiten. Alleen lokdoosjes neerzetten heeft geen zin.
3. Zet 's nachts je verwarming uit en het raam op een kiertje. Als het je niet stoort kan je ook een klein lichtje aanlaten.
4. Als je zelf af en toe met gif spuit (erg aan te raden!), wissel dan eens in de twee weken van gifsoort. Kakkerlakken hebben namelijk een heel goed aanpassingsvermogen, en worden erg snel immuun .
idd ja, wie ben jij ? jij bent NIX !! hou gewoon je mond als je nix nuttigs te zeggen hebquote:Op woensdag 7 april 2004 12:01 schreef TeazNutz het volgende:
Maar ja, wie ben ik he?
Wat doe je hier? Ben je verdwaald? Breezah aanbiedingen is twee posts hieronderquote:Op woensdag 7 april 2004 12:15 schreef Shirley007 het volgende:
[..]
idd ja, wie ben jij ? jij bent NIX !! hou gewoon je mond als je nix nuttigs te zeggen heb![]()
waar slaat dat nou weer op ? zoek een leven manquote:Op woensdag 7 april 2004 12:29 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Wat doe je hier? Ben je verdwaald? Breezah aanbiedingen is twee posts hieronder![]()
"We hate you more than you hate us"quote:
een eerste indruk zegt al veel.quote:Op woensdag 7 april 2004 11:29 schreef Cart_man het volgende:
Ik hou ook van jou, stakker.
En mensen hersenloos noemen, zonder hem of haar een keer ontmoet te hebben, is al net zo hersenloos.
Tof. Dan mag ik LFC ook succesvol noemen!quote:Op woensdag 7 april 2004 11:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Tot wanneer wil je die successen terugvoeren dan? Ik geloof dat Feyenoord het laatste Nederlandse team is geweest met internationaal succes...
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Tof. Dan mag ik LFC ook succesvol noemen!
Gaan we daar weer over beginnen. Succesvol kan je ook in eigen land zijn.quote:Op woensdag 7 april 2004 11:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Tot wanneer wil je die successen terugvoeren dan? Ik geloof dat Feyenoord het laatste Nederlandse team is geweest met internationaal succes...
Als de de FA-Cup, UEFA Cup Charity Shield en de League Cup wint kan je dat onmogelijk succesloos noemenquote:Op woensdag 7 april 2004 12:45 schreef Doc het volgende:
Tof. Dan mag ik LFC ook succesvol noemen!
Nee, lawinepijlen op iemand schieten betuigt van een hoog niveau.quote:Op woensdag 7 april 2004 11:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Over hersenloos nivo gesproken
Welk team van de drie is meer succesvol: SCUM, Arse of LFC?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als de de FA-Cup, UEFA Cup Charity Shield en de League Cup wint kan je dat onmogelijk succesloos noemen![]()
Man U.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Welk team van de drie is meer succesvol: SCUM, Arse of LFC?
Internationaal gezien Liverpool, die hebben een hoofdprijs gepakt in de afgelopen 4 jaar, maar die hebben in de competitie matig gepresteerd. Als je naar de afgelopen paar jaar kijkt wint Ajax 1 keer de titel en Feyenoord 1 keer de UEFA Cup, dan ga ik toch echt voor het laatste.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:58 schreef Doc het volgende:
Welk team van de drie is meer succesvol: SCUM, Arse of LFC?
En op internet vragen gaan stellen [g]etuigt van een nog lager niveau...quote:Op woensdag 7 april 2004 12:49 schreef BZ het volgende:
[..]
Nee, lawinepijlen op iemand schieten betuigt van een hoog niveau.
Dat schijnt daar alleen niet helemaal doorgedrongen te zijnquote:Op woensdag 7 april 2004 13:09 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En op internet vragen gaan stellen [g]etuigt van een nog lager niveau...
Haat heeft niet alleen met successen op het veld te maken...al helpt het natuurlijk niet. En zó succesvol zijn de joden de laatste jaren ook niet.
Dat maak jij er van, vorig jaar een knappe prestatie in de CL, dit jaar het kampioenschap en in 2002 ook.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat schijnt daar alleen niet helemaal doorgedrongen te zijn
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als je naar de afgelopen paar jaar kijkt wint Ajax 1 keer de titel en Feyenoord 1 keer de UEFA Cup
Die "knappe" prestatie is inmiddels ook wat uit z'n verband gerukt. Ik heb ook nooit beweerd dat het slecht ging, maar jaloers zijn omdat ajax een gigantische overmacht heeft gaat wel héél erg ver. Daar ging de discussie over...quote:Op woensdag 7 april 2004 13:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat maak jij er van, vorig jaar een knappe prestatie in de CL, dit jaar het kampioenschap en in 2002 ook.
Zo slecht gaat het nou ook weer niet..
12 punten is anders een behoorlijk gigantisch gat,quote:Op woensdag 7 april 2004 13:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die "knappe" prestatie is inmiddels ook wat uit z'n verband gerukt. Ik heb ook nooit beweerd dat het slecht ging, maar jaloers zijn omdat ajax een gigantische overmacht heeft gaat wel héél erg ver. Daar ging de discussie over...
De UEFA beker schat ik nou echt ook weer niet zo hoog in hoor...quote:Op woensdag 7 april 2004 13:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Internationaal gezien Liverpool, die hebben een hoofdprijs gepakt in de afgelopen 4 jaar, maar die hebben in de competitie matig gepresteerd. Als je naar de afgelopen paar jaar kijkt wint Ajax 1 keer de titel en Feyenoord 1 keer de UEFA Cup, dan ga ik toch echt voor het laatste.
Minst succesvol is Arsenal, die hebben het minst gewonnen
Als dat met sprankelend voetbal zou gaan zou ik me zorgen maken, 11 wedstrijden met één doelpunt verschil winnen geeft veel hoop voor de toekomstquote:Op woensdag 7 april 2004 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
12 punten is anders een behoorlijk gigantisch gat,.
Tegen F'noord zijn ze echter de afgelopen jaren en over het algemeen meestal de winnende partij, dus tov F'noord in directe confrontaties is Ajax in de meeste gevallen weldegelijk de meest succesvolle.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die "knappe" prestatie is inmiddels ook wat uit z'n verband gerukt. Ik heb ook nooit beweerd dat het slecht ging, maar jaloers zijn omdat ajax een gigantische overmacht heeft gaat wel héél erg ver. Daar ging de discussie over...
Ongelooflijkquote:Op woensdag 7 april 2004 13:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Internationaal gezien Liverpool, die hebben een hoofdprijs gepakt in de afgelopen 4 jaar, maar die hebben in de competitie matig gepresteerd. Als je naar de afgelopen paar jaar kijkt wint Ajax 1 keer de titel en Feyenoord 1 keer de UEFA Cup, dan ga ik toch echt voor het laatste.
Mwoah, valt wel mee. Ik vind Ajax dit seizoen belabbert spelen, en dat geldt ook voor het meest recente kampioensschap dat ze behaald hebben. Alleen doet het me wel altijd deugd als Ajax van F'noord wintquote:Op woensdag 7 april 2004 13:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat schijnt daar alleen niet helemaal doorgedrongen te zijn
Dat wel, maar dat was niet de insteek van de discussie. Feyenoorders zouden jaloers zijn op de recente gigantische resultaten van Ajax. Dat werd genuanceerd door te stellen dat Feyenoord als laatste Nederlandse club Europees succes heeft gehad. (Tot dit jaar natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2004 13:43 schreef Doc het volgende:
Tegen F'noord zijn ze echter de afgelopen jaren en over het algemeen meestal de winnende partij, dus tov F'noord in directe confrontaties is Ajax in de meeste gevallen weldegelijk de meest succesvolle.
OK, LFC volgens jou succesvoller dan AFC. En LFC in vergelijking met SCUM, wie is succesvoller?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Minst succesvol is Arsenal, die hebben het minst gewonnen
Waar staat dat dan? Er staat alleen dat Ajax meer succesvol is dan F'noord. Wat het eikpunt is staat er niet. Ik neem als eikpunt de directe convrontaties want daar doet een nederlaag de meeste pijn.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat was niet de insteek van de discussie. Feyenoorders zouden jaloers zijn op de recente gigantische resultaten van Ajax.
Dat zei ik ook al tegen Cart_manquote:Op woensdag 7 april 2004 13:49 schreef zjroentje het volgende:
Het is trouwens Manchester United.
Manchester heeft de CL gewonnen, Liverpool de UEFA Cup, Arsenal verloor de UEFA Cup finale. Nationaal gezien heeft Manchester beter gepresteerd in de PL de afgelopen jaren, maar Europees succes schat ik zelf hoger in dan het winnen van de nationale competitie, ook al is het de PL.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:48 schreef Doc het volgende:
OK, LFC volgens jou succesvoller dan AFC. En LFC in vergelijking met SCUM, wie is succesvoller?
Hoeveel meer heeft SCUM volgens jou gewonnen dan AFC?
De insteek van deze discussie is idd dat feyenoord supporters jaloers zouden zijn op Ajax. Jij refereert alleen naar de laatste vijf jaar. Daarvoor heeft Ajax natuurlijk wel grote prijzen gewonnen. Dit steekt gewoon bij de Feyenoordsupporters en daarom zeg ik dat ze de Ajaxsupporters meer haten dan de Ajaxsupporters Feyenoordsupporters haten.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat was niet de insteek van de discussie. Feyenoorders zouden jaloers zijn op de recente gigantische resultaten van Ajax. Dat werd genuanceerd door te stellen dat Feyenoord als laatste Nederlandse club Europees succes heeft gehad. (Tot dit jaar natuurlijk)
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:51 schreef Doc het volgende:
Waar staat dat dan? Er staat alleen dat Ajax meer succesvol is dan F'noord. Wat het eikpunt is staat er niet. Ik neem als eikpunt de directe convrontaties want daar doet een nederlaag de meeste pijn.
Daar ging ik op inquote:]Dat de Feyenoordsupporters toegeven dat ze jaloers zijn op de sucessen die Ajax behaald heeft de afgelopen jaren.
Volgens mij kan je zoiets onmogelijk meten en is het een zinloze vergelijkingquote:Waarom haten de F'noorders de Ajacieden eigen meer dan vice versa? Hoe bepaal je zoiets?
Jah man, tis al jaar in jaar uit 1-2...quote:Op woensdag 7 april 2004 13:56 schreef bramos-elvis het volgende:
Helaas is het seizoen op dat gebied alweer afgelopen voor ajax, de titelrace is zo goed als beslist. Ze kunnen tegen feyenoord glans geven aan de schaal door te winnen, wat ze ook doen met 1-2, zoals altijd.
Dan zou onze haat richting psv alleen maar gegroeid moeten zijn omdat die 4 titels in 5 jaar pakten.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:57 schreef BZ het volgende:
[..]
De insteek van deze discussie is idd dat feyenoord supporters jaloers zouden zijn op Ajax. Jij refereert alleen naar de laatste vijf jaar. Daarvoor heeft Ajax natuurlijk wel grote prijzen gewonnen. Dit steekt gewoon bij de Feyenoordsupporters en daarom zeg ik dat ze de Ajaxsupporters meer haten dan de Ajaxsupporters Feyenoordsupporters haten.
3, de kneuzenkermis uit rotjeknor had er ook nog 1,quote:Op woensdag 7 april 2004 14:05 schreef Staanplaats het volgende:
4 titels in 5 jaar
Whoehoe, we gaan vooruit, geen grijze muizen met een calimero-syndroom meer, maar nu zijn we arrogant.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:56 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik heb schijt aan wie de beste resultaten geboekt heeft. Ik wil gewoon spanning, emotie en mooi
Van mij beterft mag feyenoord wel 2e worden hoor, PSV bakt er volgend jaar toch niks van en die arrogante boeren mogen ook wel eens gesnoerd worden!
Een hekel ten opzichte van PSV supporters heb ik niet echt. Waarschijnlijk omdat ik ze meer zien als concurrent voor de titel dan als aartsrivaal zoals Feyenoord. Dit is denk ik bij de meeste Feyenoordsupporters ook zo.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:05 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dan zou onze haat richting psv alleen maar gegroeid moeten zijn omdat die 4 titels in 5 jaar pakten.
Tis meer jullie houding..
![]()
ze worden zelfs zo weinig kampioen dat ze hun laatste keer nog geeneens kunnen onthouden.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
3, de kneuzenkermis uit rotjeknor had er ook nog 1,.
.
doe je ajaxbrilletje nou is afquote:Op woensdag 7 april 2004 13:56 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik heb schijt aan wie de beste resultaten geboekt heeft. Ik wil gewoon spanning, emotie en mooi voetbal zien!!! Ik wil gewoon inzet zien, dan ben ik tevreden met het voetbal, maar je voetbalt om te winnen......
Ik zie bij ajax op het veld mooier aanvallender voetbal dan bij PSV en Feyenoord. Bij PSV is het vaak om in slaap te vallen zelfs....![]()
Helaas is het seizoen op dat gebied alweer afgelopen voor ajax, de titelrace is zo goed als beslist. Ze kunnen tegen feyenoord glans geven aan de schaal door te winnen, wat ze ook doen met 1-2, zoals altijd.
Van mij beterft mag feyenoord wel 2e worden hoor, PSV bakt er volgend jaar toch niks van en die arrogante boeren mogen ook wel eens gesnoerd worden!
Die is af, wat klopt er niet aan zijn stukje dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe je ajaxbrilletje nou is af![]()
Nou bij Ajax moet je dit seizoen dan ook niet zijn hoor. De enige reden waarom je in de Arena wakker blijft is vanwege het geluid van het publiek dat z'n spelers uitfluit ...quote:Op woensdag 7 april 2004 13:56 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik zie bij ajax op het veld mooier aanvallender voetbal dan bij PSV en Feyenoord. Bij PSV is het vaak om in slaap te vallen zelfs....![]()
Zeg dat maar tegen Cart_man met z'n bannertje...quote:Op woensdag 7 april 2004 13:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
[..]
Daar ging ik op in
[..]
Volgens mij kan je zoiets onmogelijk meten en is het een zinloze vergelijking
Het zijn maar kuuuuuuuuuuuutkakkerlakken!!quote:Op woensdag 7 april 2004 14:23 schreef FrankyMcG het volgende:
KUT JODEN!
* Dr.Daggla begint op dreef te raken voor zondag!![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 14:27 schreef devv05 het volgende:
Wat een kinderachtig gezeik hier allemaal, lijkt wel of de gemiddelde leeftijd rond de 12 jaar ligt met jullie welles-nietes discussies
Wij hebben dit millennium wel belangrijkere prijzen gewonnnenquote:Op woensdag 7 april 2004 14:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ze worden zelfs zo weinig kampioen dat ze hun laatste keer nog geeneens kunnen onthouden.
Ja, maar zij begonnen...quote:Op woensdag 7 april 2004 14:27 schreef devv05 het volgende:
Wat een kinderachtig gezeik hier allemaal, lijkt wel of de gemiddelde leeftijd rond de 12 jaar ligt met jullie welles-nietes discussies
Ik ook!quote:Op woensdag 7 april 2004 14:23 schreef FrankyMcG het volgende:
KUT JODEN!
/FrankyMcG begint op dreef te raken voor zondag!![]()
ja, topic sluiten en na de wedstrijd weer openen.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:36 schreef Sloggi het volgende:
Zullen we gewoon maar de uitslag afwachten
Ja, en dan heel hard de Feijenoordfans gaan uitlachen?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja, topic sluiten en na de wedstrijd weer openen.
Tis woensdagmiddag hč!quote:Op woensdag 7 april 2004 14:27 schreef devv05 het volgende:
owja niet aan gedachtquote:Op woensdag 7 april 2004 16:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Tis woensdagmiddag hč!
gaan ze met losse kaarten ?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:14 schreef Crystal_PeeR het volgende:
Wat vrienden van me gaan naar Rotjeknor, jullie zullen het wel zien.
je vergeet "Legioen al 5 jaar geen kampioen"quote:Op woensdag 7 april 2004 14:43 schreef BZ het volgende:
[..]
Ik ook!
HET LEGIOEN IS MET PENSIOEN!!!
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!!
EN WEER IS DE COOLSINGEL LEEG!!!!
Pfff, wordt wel heel erg vergeetachtig momenteelquote:Op woensdag 7 april 2004 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
3, de kneuzenkermis uit rotjeknor had er ook nog 1,.
.
Ga je nog naar Back2School?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Godverdomme, was het maar zondag!
Eerst zaterdagavond mijn prooi proberen te scoren (of anders die 41 jarige) en dan zondag om 9 uur op!
41 jarige?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Eerst zaterdagavond mijn prooi proberen te scoren (of anders die 41 jarige) en dan zondag om 9 uur op!
Relaxed...quote:Op woensdag 7 april 2004 18:18 schreef FrankyMcG het volgende:
en dan zondag om 9 uur op!
quote:Op woensdag 7 april 2004 21:08 schreef Staanplaats het volgende:
Haha Franky gaat tenmiste echt Old Skool
nou als ik zo andere ajacieden over van persie hoor willen ze hem wel graag naar ajax zien komenquote:Op woensdag 7 april 2004 14:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat hoort er toch bij.
Wat wil je dan? Dat de F'noorder lopen te jubelen over VDV dat-ie best wel OK is en de Ajacieden zeggen dat VPersie zo'n aardige vent is?
Ik denk 't nie! Komt me een beetje slecht uit die datum!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:25 schreef Luni het volgende:
Ga je nog naar Back2School?
Dat doen we alleen op Curacao!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:59 schreef papi_chulo het volgende:
Franky G, 41jarige scoren!!!
je kunt beter met je blote lul het Feyenoordveld proberen te bestormen misschien kun je dan wat beters scoren...swa
offtopicquote:Op donderdag 8 april 2004 11:29 schreef altface het volgende:
2-0 Voor Feijenoord wor het !!!
Je kunt beter een vergelijking trekken tussen spelers die elkaar treffen in de strijd!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:07 schreef F1Bas het volgende:
Lodewijks - Lobont
Gyan - de Jong
v/d Berg - Heitinga
Paauwe - Escudé
Mtilinga - Maxwell
Smolarek - Galasek
Ono - V/D Vaart
Ghali - Sneijder
Lurling - Mitea
Buffel - pienaar
Kuijt - Ibrahimovic
Dat weet ik ook wel, als je bv het elftal vergelijkt met Groningen en dat werd ook maar net 2-1 en dit is nu eenmaal een wedstrijd met een extra tintje maar als je echt puur per positie gaat beoordelen, dan het Ajax op bijna elke positie een betere speler.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:25 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je kunt beter een vergelijking trekken tussen spelers die elkaar treffen in de strijd!
Mm, zoveel verschil in kwaliteit zit er ook weer niet in hoor. Op een paar plekken misschien wel, maar waarom vergelijk je Buffel met Pienaar, Smolarek met Galasekquote:Op donderdag 8 april 2004 14:07 schreef F1Bas het volgende:
Lodewijks - Lobont
Gyan - de Jong
v/d Berg - Heitinga
Paauwe - Escudé
Mtilinga - Maxwell
Smolarek - Galasek
Ono - V/D Vaart
Ghali - Sneijder
Lurling - Mitea
Buffel - pienaar
Kuijt - Ibrahimovic
Als je zo het elftal met elkaar vergelijkt moet het een makkie worden, helaas zal het dat niet worden maar we winnen wel uiteraard
Nee, maar dan nog ga je Smolarek toch niet met Galasek vergelijken?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:33 schreef Leshy het volgende:
Je kunt sowieso niet echt een goede vergelijking trekken tussen een 4-3-3 en een 4-2-4
Ben je nou al eens naar een wedstrijd geweest Loek?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:30 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Je hebt er niet zoveel kijk op blijkbaar, maar ja dat kun je ook niet verwachten van een Ajacied.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:35 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ben je nou al eens naar een wedstrijd geweest Loek?![]()
Vooruit, die was wat vergezocht.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:35 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Nee, maar dan nog ga je Smolarek toch niet met Galasek vergelijken?
Sloggi is LoekB,quote:Op donderdag 8 april 2004 14:35 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ben je nou al eens naar een wedstrijd geweest Loek?![]()
Anders ga je ff moeilijk doen om de vergelijkingen, het komt er gewoon op neer dat bijna elke speler van Ajax meer kwaliteit heeft en dat is niet omdat ik voor Ajax ben want ga jij maar eens noemen welke feyenoorder beter is dan welke ajacied.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:30 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Mm, zoveel verschil in kwaliteit zit er ook weer niet in hoor. Op een paar plekken misschien wel, maar waarom vergelijk je Buffel met Pienaar, Smolarek met Galaseken Kuijt met Ibrahimovic? Dat is appels met peren vergelijken. Je hebt er niet zoveel kijk op blijkbaar, maar ja dat kun je ook niet verwachten van een Ajacied.
![]()
Ik denk dat het 1-3 gaat worden.. Of 1-2.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:17 schreef Leshy het volgende:
Voor minder dan 1-3 kom ik m'n bed niet uit
Dat is de 2e keer alquote:Op donderdag 8 april 2004 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sloggi is LoekB,.
Ow, thank you.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sloggi is LoekB,.
Nou snap ik het nog nietquote:Op donderdag 8 april 2004 14:57 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ow, thank you.
Sorry Ruud.
Hallo! Is dit een schijnbeweging?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:15 schreef Sloggi het volgende:
Loek is een irritante nerd van voor jouw tijd
Volgens mij toch nietquote:Op donderdag 8 april 2004 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat het 1-3 gaat worden.. Of 1-2.
Als psv dan verliest dan zijn we kampioen,.
helaas wint psv wel makkelijk van groningen.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat het 1-3 gaat worden.. Of 1-2.
Als psv dan verliest dan zijn we kampioen,.
Ik weet het inderdaad niet, maar in het Ajax topic zeg je soms dingen die alleen LoekB zou kunnen zeggen..quote:Op donderdag 8 april 2004 15:22 schreef Sloggi het volgende:
Die Griekse pik weet wel dat ik dat niet ben, maar hij wil me beledigen
My mind, wat doe je?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik weet het inderdaad niet, maar in het Ajax topic zeg je soms dingen die alleen LoekB zou kunnen zeggen..
Maar Ruud_Gullit is ook wel een goeie mogelijke LoekB-kloon.
Zoals?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik weet het inderdaad niet, maar in het Ajax topic zeg je soms dingen die alleen LoekB zou kunnen zeggen..
Het zijn wel een beetje Loek-alikes alleen gaan zij geloof ik wel naar wedstrijdenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar Ruud_Gullit is ook wel een goeie mogelijke LoekB-kloon.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:14 schreef Doc het volgende:
On topic: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!
FEYENOORD!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Het zijn wel een beetje Loek-alikes alleen gaan zij geloof ik wel naar wedstrijden
On topic: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!
45.000 Loeks in de Kuip.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:25 schreef Speed1971 het volgende:
Een Loek-kloon..........moet er niet aan denken dat ze Loek gaan klonen
Nee man, die schreeuwen op het verkeerde moment.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:37 schreef RedGuy het volgende:
Prachtig lijkt me dat.
Ben benieuwdquote:Zondag ouderwetse Feyenoord-Ajax?
[ Legioen, officiėle Feyenoord Supportersvereniging ]
Het Legioen Tifo Team, het onderdeel van de supportersvereniging dat al enkele jaren actief is om Het Legioen voor de wedstrijd ‘op te warmen’ zal zondag rond de wedstrijd Feyenoord-Ajax eindelijk weer eens uitpakken met een grote actie. Met name de Noordzijde zal bij de actie betrokken worden, en het is daarom van belang dat alle supporters op deze vakken weer hun volledige medewerking zullen verlenen. De leden van het Legioen Tifo Team zullen zondag reeds in alle vroegte bezig zijn de voorbereidingen te treffen. Zit je op ‘Noord’ volg de instructies van onze Tifosi dan goed op svp! En wellicht een overbodig verzoek, maar toch: laat vuurwerk e.d. alsteblieft thuis. Juist vanwege de Tifo-actie zou je hiermee jezelf en medesupporters ernstig in gevaar kunnen brengen!
Op verzoek van veel supporters heeft Legioen met succes een verzoek ingediend bij Feyenoord voor een aangepast muziekrepertoire voor de wedstrijd. Alle ingrediėnten voor een ouderwetse Feyenoord-Ajax lijken zondag dus aanwezig. Resteert nog slechts één oproep aan de spelersgroep: laat zien dat je het shirt waard bent!
Betekent dat JHK nog meer dan Joden Hakken Kakkerlakken?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
JHK
Ja.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Betekent dat JHK nog meer dan Joden Hakken Kakkerlakken?
quote:Op donderdag 8 april 2004 17:23 schreef Doc het volgende:
Ja joden hebben k@nkerquote:Op donderdag 8 april 2004 17:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:28 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja.
Dan ben ik geen Jood.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:28 schreef altface het volgende:
[..]
Ja joden hebben k@nker![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 17:28 schreef altface het volgende:
[..]
Ja joden hebben k@nker![]()
Even eh... is het nou Feyenoord of Feijenoord of komen jullie daar nooit uit?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:33 schreef altface het volgende:
FEIJENOORD !!!!!!!!
Nee want als je Feyenoorders Kakkerlakken noemt dan ben je pas echt stoer hoor want dan hoor je toch bij ze f-side gang WHAHAHAquote:Op donderdag 8 april 2004 17:36 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]Zielig
![]()
Zoek jij maar is op waar ik Feyenoorders kakkerlakken noem. En kakkerlakken met kanker vergelijken?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:37 schreef altface het volgende:
[..]
Nee want als je Feyenoorders Kakkerlakken noemt dan ben je pas echt stoer hoor want dan hoor je toch bij ze f-side gang WHAHAHA![]()
Sommigen vinden Feyenoord Mooi en andere Feijenoord Respecteer dat !quote:Op donderdag 8 april 2004 17:36 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Even eh... is het nou Feyenoord of Feijenoord of komen jullie daar nooit uit?
andere jodenquote:Op donderdag 8 april 2004 17:39 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Zoek jij maar is op waar ik Feyenoorders kakkerlakken noem. En kakkerlakken met kanker vergelijken?
Sorry man, respectquote:Op donderdag 8 april 2004 17:39 schreef altface het volgende:
[..]
Sommigen vinden Feyenoord Mooi en andere Feijenoord Respecteer dat !
quote:Op donderdag 8 april 2004 17:39 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Sorry man, respect.
Officieel Feyenoord. Vroeger was het Feijenoord en daar is het geloof ik van overgebleven oid.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:36 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Even eh... is het nou Feyenoord of Feijenoord of komen jullie daar nooit uit?
Hopelijk heeft Gyan ook een panna voor Sikje.quote:Op donderdag 8 april 2004 18:09 schreef JeroenV het volgende:
Volgens de training van vandaag staat Sikje linksbuiten, Maxwell op het middenveld.
Het had tochook met de uitspraak in het buitenland te maken?quote:Op donderdag 8 april 2004 18:29 schreef Cart_man het volgende:
Omdat Feyenoord commercieel gezien beter stond dan Feijenoord.
Dat is net zo iets als de gouden F die wit geworden is, omdat anders de kosten te hoog werden.
Kan wel zien wie hier de die hards zijnquote:Op donderdag 8 april 2004 18:48 schreef Cart_man het volgende:
Dat ook ja
Klopt:quote:Op donderdag 8 april 2004 18:37 schreef Luni het volgende:
Het had toch ook met de uitspraak in het buitenland te maken?
een panna voor sikora dat kan ik nog wel begrijpen.quote:Op donderdag 8 april 2004 18:16 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Gyan ook een panna voor Sikje.
Ik geef toch alleen de betekenins van JHK daar vragen ze toch omquote:Op donderdag 8 april 2004 19:07 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Altface, wil je je mede-Feijenoorders hier niet zoveel voor lul zetten?
Persoonlijk noem ik F'noorders nooit Kakkerlakken, netzomin als ik Ajacieden Joden noem, maar toen ik me afvroeg wat JHK betekende leek me dat het aannemelijk. Inderdaad tamelijk lame. Maar minder lame dan Joden Hebben Kanker.Ik bedoel, meen je echt dat het dat betekent?! Dat geloof ik eigenlijk niet. Zit gein greintje humor in EN het is niet schokkend. Echt onvoorstelbaar suf. Lachwekkend zelfsquote:Op donderdag 8 april 2004 17:37 schreef altface het volgende:
[..]
Nee want als je Feyenoorders Kakkerlakken noemt dan ben je pas echt stoer hoor want dan hoor je toch bij ze f-side gang WHAHAHA![]()
Dat is dan al 1 plek waar Feyenoord beter isquote:Op donderdag 8 april 2004 18:09 schreef JeroenV het volgende:
Volgens de training van vandaag staat Sikje linksbuiten, Maxwell op het middenveld.
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is dan al pas 1 plek waar Feyenoord beter is
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is dan al 1 plek waar Feyenoord beter is
Ik zie dat we hier te maken hebben met een van de echte diehards.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:14 schreef altface het volgende:
[..]
Ik geef toch alleen de betekenins van JHK daar vragen ze toch omdus wat is je probleem
![]()
Onee ik begrijp het al ik gedraag me niet als een supporter en door mijn slechte taal gebruik breng ik de club een slechte naam toe shit dat wil ik niet hoor !! nou ja ik smeer mijn broodjes al om in mijn Feijenoordbroodtrommeltje te doen en mijn Feijenoordpet,shirt,sjaal,jas aan te doen om zondag braaf de wedstrijd te gaan kijken. Maar jongens pas op niet slechte liedjes zingen hoor want dan kan je mischien wel je dimondcard kwijt raken !!![]()
Eerder een onwetende hersenloze puberale randdebiel, volgens mij.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:40 schreef Cart_man het volgende:
Ik zie dat we hier te maken hebben met een van de echte diehards.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |