Die Zlatan van jullie schiet ze er idd allemaal inquote:Op maandag 5 april 2004 16:10 schreef BZ het volgende:
[..]
Lurling mist de grootse kansen nog.
Meneer de internet hoolie.quote:Op maandag 5 april 2004 16:30 schreef altface het volgende:
[..]
Ik vind JHK persoonlijk toch wel leuker....................HAMAS!!!![]()
wat is hier internethoolieachtig aan dan ? of mag ik dit in het stadion soms niet roepen ONEEquote:Op maandag 5 april 2004 16:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Meneer de internet hoolie.
Doe gewoon normaal man.
kijk dit bedoel ik met 'versukkeld legioen'quote:Op maandag 5 april 2004 16:35 schreef Sloggi het volgende:
Kan altface geen stadionverbod krijgen wegens beledigende spreekkoren
Grow upquote:Op maandag 5 april 2004 16:37 schreef altface het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik met 'versukkeld legioen'![]()
Dat ik niet graag discrimineer c.q. beledig wil niet zeggen dat ik een mietje benquote:Op maandag 5 april 2004 16:37 schreef altface het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik met 'versukkeld legioen'![]()
Tis maar wat je beledigen vind. Ik hoor toch liever een beetje provecerende dingen dan "Tis stil aan de overkant" of "ik heb een potje met vet".quote:Op maandag 5 april 2004 16:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat ik niet graag discrimineer c.q. beledig wil niet zeggen dat ik een mietje ben
Waar schrijf schrijf ik van welquote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef altface het volgende:
[..]
dat hele jodengeroep heeft niks met discriminatie te maken![]()
Ben ik met je eens, maar wat heeft het voor nut om hier van die kansloze bijdragen te formuleren. Ik weet niet waarom jij je doorgaans aanmeld voor een forum, ik in ieder geval niet om me alleen maar op zo'n nutteloze manier te uiten.quote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef altface het volgende:
[..]
dat hele jodengeroep heeft niks met discriminatie te maken![]()
Hamas vind ik te ver gaanquote:Op maandag 5 april 2004 16:42 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Tis maar wat je beledigen vind. Ik hoor toch liever een beetje provecerende dingen dan "Tis stil aan de overkant" of "ik heb een potje met vet".
Ik vind dat zinnetje wat er na komt, toch wel wat verder gaanquote:Op maandag 5 april 2004 16:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hamas vind ik te ver gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |