Hoeft niet, gele ogen zegt alleen iets over het bilirubinegehalte in je bloed. Als er teveel bilirubine in je bloed zit krijg je gele ogen. Bilirubine wordt normaal afgebroken door je lever, maar als je lever niet goed werkt blijft deze stof dus in je bloed zitten, en krijg je dus een gelige huid, en gele ogen....quote:Op maandag 5 april 2004 16:06 schreef Hendrik38 het volgende:
Zal ik je eens wat vertellen...als je last heb van geel rond je ogen heb je waarschijnlijk last van de ziekte van Gilbert.net zoals ik..30 % van de populatie in Nederland heeft er "last"van. Verder geeft deze ziekte geen symptomen. Het is tevens erfelijk vastgelegd.
Ik hoop idd niet dattie een leverziekte heeft, maar je hebt gelijk..quote:Op maandag 5 april 2004 16:18 schreef Hendrik38 het volgende:
Aangezien gilbert verder niet met andere symptomen gepaard gaat en leverziekten wel lijkt mij dit zeer waarschijnlijk...
Altijd fijnquote:Op maandag 5 april 2004 17:00 schreef schatje het volgende:
Is alleen illegaal in Nederland
Je kunt trouwens wel bij de drogist om Optrex vragen, dat helpt tegen droge (rode) ogen! Ook erg handig als je ogen naar de graf zijn van het blowen!quote:Op maandag 5 april 2004 17:13 schreef lapente het volgende:
[..]
Altijd fijn![]()
Ik begrijp uit de antwoorden dat er niet echt wat aan te doen is. Dan maar zorgen dat het niet erger wordt, door veel te slapen en gezond te blijven eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |