quote:Op woensdag 7 april 2004 10:05 schreef qu63 het volgende:
rc aan t werk??
quote:Op woensdag 7 april 2004 10:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
ms vanmiddag meer tijd
Page 5!
Yezzz here I am!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 10:44 schreef qu63 het volgende:gaat snel zeg, zo'n slowchattopic
barb al wakker??
barbje !!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:17 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Yezzz here I am!!!![]()
![]()
Hallo aan iedereen
Ook alleen maar wakker omdat de postbode me wakker heeft gebeldEn weer 's niet even kon wachten, dus nu weet ik nog niets
Ben nu Absolution aan het luisteren
Gister: handen afdrogen - nee theedoek, moet handdoek hebben - zoekzoek - en toen naar beneden gegaan...quote:Op woensdag 7 april 2004 12:20 schreef qu63 het volgende:
barbje !!
absolution(weer editten terwijl ik quote he
)
moet helaas weer gaan..
ik geef em wel een beetje gelijk hoor.. moest gisteren ook ff wachten...![]()
ja dat moet je!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:23 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Gister: handen afdrogen - nee theedoek, moet handdoek hebben - zoekzoek - en toen naar beneden gegaan...Dat duurde toch niet zo lang? Of moet ik by de deur wachten op postbodes en andere fans???
Veel plezier wat je ook gaat doen!![]()
![]()
![]()
Owjee...quote:Op woensdag 7 april 2004 12:24 schreef qu63 het volgende:
ja dat moet je!!!
ga lekker squashen.. ga ik weer last krijgen van mn arm
tot vanavond!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 08:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hmja. Ik had een nogal interessante discussie, dus t is wat uitgelopen...
Geartsjuhquote:Op woensdag 7 april 2004 13:23 schreef Geartsjuh het volgende:RC!
Spiegeltje van me!
![]()
Nog lekker geslapen de rest van de korte nacht?Het was niet mijn bedoeling om heel interessant te zijn en je zo een korte nachtrust te bezorgen
Dat was het zekerquote:Op woensdag 7 april 2004 13:42 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Geartsjuh![]()
![]()
Na, het is mijn eigen schuld hoor, ik had gewoon de pc uit kunnen zetten, maar dat wilde ik niet. Het was wel fascinerend.
Ik neem aan dat je me daar vanavond meer over gaat vertellen?quote:btw ik weet nu wel waarom je dr zondag niet in kon en wat het effect was dat je dr gister wel een beetje in kon... pfff wat een dag
Vanavond IRCquote:Ik neem aan dat je me daar vanavond meer over gaat vertellen?
Foto laten zien!quote:Ik moet nu trouwens wel weer even wennen aan mijn nieuwe haarlengteWeer 5cm er af
Mits indien terzijde immers daarentegen ik er ben vanavond welquote:Op woensdag 7 april 2004 14:13 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik neem aan dat je me daar vanavond meer over gaat vertellen?
Wat hèèft iedereen hier toch met foto's???quote:Op woensdag 7 april 2004 14:17 schreef livEliveD het volgende:
Foto laten zien!![]()
![]()
Uiteraard, volledig correct. Staat genoteerdquote:Op woensdag 7 april 2004 14:28 schreef ReCreative het volgende:
Mits indien terzijde immers daarentegen ik er ben vanavond wel.
quote:Wat hèèft iedereen hier toch met foto's???
Of-ie een beetje klopt? Moeilijk te zeggen nog. Eventjes afwachtenquote:Archetype: De zwerver, de hofnar.
Symboliseert: De volkomen vrije geest en het zuivere instinct. De Dwaas verwacht niets, en maakt geen plannen. Hij reageert onmiddellijk op de situatie van het moment.
Betekenis: Welke weg we ook kiezen, dwaas zijn we en blijven we. De knapzak bevat onze ervaringen die we nooit gedachteloos achterlaten, zoals herinneringen en trauma's ons leven kunnen beheersen. De Dwaas leert ons impulsief nieuwe uitdagingen aan te gaan.
Gemoedstoestand: Je hebt een gevoel van moed, optimisme en vertrouwen in jezelf. Je begint aan een onbevreesde sprong in een nieuwe fase van je leven, waarbij soms niet de gebaande paden worden betreden. Je zou dan ook een gevaar kunnen zijn voor elementen in de maatschappij die hechten aan structuur en ordening.
quote:Op woensdag 7 april 2004 14:48 schreef ReCreative het volgende:
Zeg, deeltje drie moet nog wel vol vandaag, hoor.
Mijn kaart voor vandaag:
0. De Dwaas (*meldt)
Of-ie een beetje klopt? Moeilijk te zeggen nog. Eventjes afwachten.
Klinkt leuk!!! Trinityquote:Op woensdag 7 april 2004 15:16 schreef -Trinity- het volgende:
Hm, goeiemiddag iedereen. Vandaag was ik lekker vroeg uitMorgen paasviering
Uurtje naar school, ondertussen even alle afspraken voor zaterdag checken en dan weer naar huis...
Zaterdag gaan we met een groepje(5 met mij erbij) naar Haarlem stadten en naar de bioscoop*zin in*
xplanequote:Op woensdag 7 april 2004 15:21 schreef Barbamama het volgende:
[..]![]()
![]()
Die kaart trok ik over jou toen ik "iets" wilde weten
![]()
![]()
En hy klopt zeker welMaar dat heeft ook met interpretatie te maken, myn tarotboek denkt namelyk ietsjes anders over de uitleg....
255? 300? Zo iets?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Newbmode: wanneer zit een topic vol dan? Bij hoeveel posts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |