LOLquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:38 schreef qu63 het volgende:
je was toch vegetarier?? of kan je zo'n lief rondje niet katen liggen(verkapte herman finkers actie) fo hoef ik er alleen maar LANGS te rijden?/
geen dank trini!quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:43 schreef -Trinity- het volgende:
*bedankt ondertussen qu63 ff voor de steun*
dan hou ik er de volgende keer geen rekening meer mee hoor! gewoon eten wat de pot schaft!quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:43 schreef Barbamama het volgende:
[..]
LOLNee, je moet er ook! een bestelling doen.. (Happy Meal is goed
) En juist ik ben hypocriet vegetariėr.... Di's een noodgeval, snappie?
niks in almere buiten?? of op de weg van hilversum naar almere buiten??quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:48 schreef livEliveD het volgende:
Adres: Stationsstraat 55
Postcode: 1315 KG
Plaats: ALMERE
Wow die typo's?!quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:46 schreef qu63 het volgende:
dan hou ik er de volgende keer geen rekening meer mee hoor! gewoon eten wat de pot schaft!
weet aal een geen mac te vinden in almere
nee..quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:51 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Wow die typo's?!
Hoe dan ook... Volg de borden naar het station en je ziet vanzelf wel ergens een bordje met McDonalds, friettent is ook goed, dan moet je maar even bellen welke je gevonden hebt, dan geef ik de bestelling wel door... is dat goed?
zal ik toch maar gaan kijken dan?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:03 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Owjee... En wat nu?
Okayquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:06 schreef qu63 het volgende:
zal ik toch maar gaan kijken dan?
dan ga ik nu weg!
je bent wel klaar dan??quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:08 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Okay
Tot zo
You're welcomequote:Op dinsdag 6 april 2004 21:25 schreef livEliveD het volgende:
Thnx Geartsjuh
Die platen die ik via google heb gevonden zijn inderdaad mooi. Die Kagaya kan idd tekenen zeg.
zozo vroeg wakker!quote:Op woensdag 7 april 2004 08:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Heeeej, qu, goeiemorgen![]()
Vroeg? Ik was hier pas half negen, das laat voor mijn doenquote:Op woensdag 7 april 2004 08:39 schreef qu63 het volgende:
zozo vroeg wakker!
je zou toch om 10 uur stoppen?? of ben je weer langer doorgegaanquote:Op woensdag 7 april 2004 08:46 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Vroeg? Ik was hier pas half negen, das laat voor mijn doen.
maar lag er gister laat in dus dat mag
Hmja. Ik had een nogal interessante discussie, dus t is wat uitgelopen...quote:Op woensdag 7 april 2004 08:50 schreef qu63 het volgende:
je zou toch om 10 uur stoppen?? of ben je weer langer doorgegaan
jaja! ik was er weer eens niet bij..quote:Op woensdag 7 april 2004 08:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hmja. Ik had een nogal interessante discussie, dus t is wat uitgelopen...
Nee idd. Maar je hebt wel een gezellig avond gehad?quote:Op woensdag 7 april 2004 08:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
jaja! ik was er weer eens niet bij..
jawel hoor.. gezellig Musequote:Op woensdag 7 april 2004 08:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee idd. Maar je hebt wel een gezellig avond gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |