Da's ook geweldquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:47 schreef Barbamama het volgende:
And how about mindgames? [afbeelding]
Moet kunnenquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:47 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Als ik myn partner in crime mag meenemen (myn dochter dus), kan dit heeel gauw geregeld worden
Wat RC zegtquote:And how about mindgames? [afbeelding]
Ik praat hem niet goed. Het is idd een zieke vent. Hij zat er alleen achteraf niet ver naast. Ik haat hem er niet voor hoor. Integendeel. Heb heel wat leerzame ervaringen gehad in die periode.quote:Ja ga hem nog even goedpraten ook! Niemand heeft het recht om dat soort dingen over een ander te zeggen. En als iemand dat doet, heeft dat meestal meer te maken met een balk in het eigen oog dan jouw splinter, mm'kay?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:49 schreef ReCreative het volgende:
Oewaaaaah!!!!!! Run, my dear friends
Ja daar wou ik het ook even met je over hebben vanavond.quote:Lastig idd, ik weet er alles van. 't Is voor mij ook veel blahblah maar toepassen:
quote:Doe dat nou maar niet, dat vind ik een beetje eng
die is zeker een partner in crimequote:Op dinsdag 6 april 2004 15:47 schreef Barbamama het volgende:
Als ik myn partner in crime mag meenemen (myn dochter dus), kan dit heeel gauw geregeld worden
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:03 schreef qu63 het volgende:
en we zijn er weer voor 3 kwartier!!
dat duurde langquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:11 schreef Barbamama het volgende:
[..]Qu63!!!
Hehehe, jy bent een lekkere....quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:28 schreef ReCreative het volgende:
Ik zeg ook niet "stom", ik zeg anders...alsof er een andere bron is
quote:Ja tis weer onvoorstelbaar druk, net als gisteren. Dus is er maar 1 oplossing: zelf doen delegeren en uitbesteden.
Owjee... was bezig..quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:12 schreef qu63 het volgende:
dat duurde lang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tis je alweer vergeven hoor (nog een half uur...)quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:14 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Owjee... was bezig..Sorriiii....!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:15 schreef qu63 het volgende:
tis je alweer vergeven hoor (nog een half uur...)
ik moet nog ff een docent spreken, maar die heeft nu nog lesquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:17 schreef Barbamama het volgende:
[..]![]()
Wat heb je gedaan en wat moet je nog doen?
We steunen je wel hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik moet nog ff een docent spreken, maar die heeft nu nog lesmoet dus gvd 3 kwartier wachten..
gelukkigquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:20 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
We steunen je wel hoor![]()
Waarover moet je hem spreken danquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:18 schreef qu63 het volgende:
ik moet nog ff een docent spreken, maar die heeft nu nog lesmoet dus gvd 3 kwartier wachten..
ik krijg nog 7 studiepunten van em..quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:22 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Waarover moet je hem spreken dan
Hmja? Ow. Heel interessant. straks val ik door de mandquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:02 schreef Geartsjuh het volgende:
Ja daar wou ik het ook even met je over hebben vanavond.
Ja, net een stukje om te oefenen door de gang hier. En toen huppelde ik tegen m'n bureauhoofd aan. Laat ik nou volgende maand m'n beoordeling hebbenquote:Het was lief bedoeld hoor![]()
Heb je nou al gehuppeld?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:23 schreef ReCreative het volgende:
Ja, net een stukje om te oefenen door de gang hier. En toen huppelde ik tegen m'n bureauhoofd aan. Laat ik nou volgende maand m'n beoordeling hebben![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:22 schreef qu63 het volgende:
ik krijg nog 7 studiepunten van em..
jeps. trein van 17.11, overstappen in weesp, 17.30 in naarden-bussum en dan naar huis fietsen met de busquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:24 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ja da's wel belangryk dan
En daarna kan je weg daaro?
Mwuhahahahahaaaaaquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:23 schreef ReCreative het volgende:
Hmja? Ow. Heel interessant. straks val ik door de mand
Mwuhahahahahaaaaaaaquote:Ja, net een stukje om te oefenen door de gang hier. En toen huppelde ik tegen m'n bureauhoofd aan. Laat ik nou volgende maand m'n beoordeling hebben![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:25 schreef qu63 het volgende:
jeps. trein van 17.11, overstappen in weesp, 17.30 in naarden-bussum en dan naar huis fietsen met de bus
we gaan gewoon een rage beginnen!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:26 schreef Barbamama het volgende:
No offense natuurlyk, maar dit is echt hilarisch, ik zou er byna om wensen dat ik nu regulier werk had, altyd leuk om mensen te shockerenEN hey, mss wordt het wel eennwe rage: huppelen
nope, ben lui, de bus gaat om 17.36 weg, dan kan ik die net zo goed nemen toch?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:28 schreef Barbamama het volgende:
[..]Je fiets is stuk/gestolen?
Gnagna!quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hmja? Ow. Heel interessant. straks val ik door de mand
quote:Ja, net een stukje om te oefenen door de gang hier. En toen huppelde ik tegen m'n bureauhoofd aan. Laat ik nou volgende maand m'n beoordeling hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |