Trustequote:Op maandag 5 april 2004 22:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jaaah! Hadden we het net nog over op IRC. Beetje bewolkt nu alleen...
maar ga nu echt slapen
Daar hebben we het nog wel overquote:Op maandag 5 april 2004 19:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Toen net inderdaad. Nog wat bijzonders opgemerkt?
Ow ik ben te laat om je succes te wensenquote:Op dinsdag 6 april 2004 08:04 schreef Geartsjuh het volgende:
Tentamen in 20 minuten..![]()
Whish me luck!
Hum.... eehm.quote:Op dinsdag 6 april 2004 08:05 schreef Geartsjuh het volgende:
Daar hebben we het nog wel over
Dat is lief van jequote:Op dinsdag 6 april 2004 09:03 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ow ik ben te laat om je succes te wensen. Toch veel succes!!!
. Ik denk aan je
.
quote:Hum.... eehm.
oh ja.. ehm suc.. hmpf te laatquote:Op dinsdag 6 april 2004 08:04 schreef Geartsjuh het volgende:
Tentamen in 20 minuten..![]()
Whish me luck!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:58 schreef ReCreative het volgende:qu!!
![]()
Tot vanavond ququote:Op dinsdag 6 april 2004 11:29 schreef qu63 het volgende:
mensen, tot sinas. tis weer tijd voor school!barb, gear, rc en de rest.. tot vanavond!!
![]()
![]()
Hehehehe, denk je dat nou echt??? How about een gezellige aanvaring met je ouders???quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:56 schreef qu63 het volgende:
mijn kaart van vandaag:
4. De Keizer
....
Gemoedstoestand: Je zal op confronterende wijze met gezagdragers (ouders, baas, politie, etc.) in aanraking komen, of dit is al gebeurd. Er komt meer structuur in je leven, en je leert steeds beter om samen te werken.
ik heb vandaag wel een bespreking met mn projectgroep.. zou dat t zijn??
De Zon! Mooie kaart. Klopt-ie voor jou?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:47 schreef Barbamama het volgende:
Gemoedstoestand: Gevoelens van vreugde, geluk en schoonheid maken zich van je meester. Je beziet de wereld in een geheel nieuw licht; de Zon straalt energie en verwondering uit. De verlichting wordt in het hele lichaam ervaren.
Haaai!quote:Hellow allemaal
![]()
RC!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:55 schreef ReCreative het volgende:
De Zon! Mooie kaart. Klopt-ie voor jou?
Haaai!![]()
![]()
Barbjequote:Op dinsdag 6 april 2004 13:09 schreef Barbamama het volgende:
[..]
RC!!!![]()
Enne... hoe gaat het met jou?
Q!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:36 schreef qu63 het volgende:
Barbje![]()
![]()
hoe issie??
je bent wel weer vroeg wakker zeg
zit nu weer lekker op school.. ff een half uurtje fok!en
gelukkig maar. doe ze de groeten van mequote:Op dinsdag 6 april 2004 13:43 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Q!!!![]()
![]()
![]()
Izzz goooood![]()
Vroeg wakker, zeg dat wel.... even een paar uurtjes slaap tekort, maar soms loopt dat hier nu eenmaal zo... dochter feest, katties feesten mee...
Zal ik doenquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:44 schreef qu63 het volgende:
gelukkig maar. doe ze de groeten van me![]()
nog een kwartiertje..![]()
![]()
![]()
alleen maar consulturen.. ff een les binnen lopen en dan weer weg. iedere groep apart en we hebben 5 groepen.. heb dus iedere keer 30 min pauze zeg maar..quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:47 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Zal ik doen
Je hebt nu pauze of iets dergelyks?
Fijn, lekker, beetje onrustig geslapen, maar voel me lekker vandaag. Strijdbaar, hayaaaaaaaaaah!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:09 schreef Barbamama het volgende:
Enne... hoe gaat het met jou?
Oooooow! Dus je bent er zo weer?quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:49 schreef qu63 het volgende:
alleen maar consulturen.. ff een les binnen lopen en dan weer weg. iedere groep apart en we hebben 5 groepen.. heb dus iedere keer 30 min pauze zeg maar..
Grom...quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
oh ja.. ehm suc.. hmpf te laat![]()
![]()
![]()
Strydbaar!quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:49 schreef ReCreative het volgende:
Fijn, lekker, beetje onrustig geslapen, maar voel me lekker vandaag. Strijdbaar, hayaaaaaaaaaah!!!!!!!![]()
ow sorry...
Maar nee, de afgelopen magische maanden zijn een beetje uitgeschommeld dus ik ben weer lekker rustig en evenwichtig. Alleen ànders, maar hoe dat dan weer komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |