quote:Op donderdag 8 april 2004 12:07 schreef Geartsjuh het volgende:
En een goeiemorgen allemaal!!![]()
![]()
Uh correctie: middag)
Ow!! Doet die ook meteen boodschappen, anders meldt ik me bij deze aan hoor Gearts !!quote:Op donderdag 8 april 2004 12:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Klinkt beestachtig RC![]()
Nog wel goed geslapen?
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie gaat er door voor de op afstand bestuurbare magnetron?
Volgens mij kan je dat inderdaad inprogrammeren... even opzoeken..quote:Op donderdag 8 april 2004 12:10 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Ow!! Doet die ook meteen boodschappen, anders meldt ik me bij deze aan hoor Gearts !!![]()
Hoi btw!quote:Op donderdag 8 april 2004 12:08 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]![]()
Hoi Gearts!
![]()
Bij deze wil ik me dan graag opgeven, zo'n magnetron zoek ik al tijdenquote:Op donderdag 8 april 2004 12:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat inderdaad inprogrammeren... even opzoeken..
Ja hoor!
Hattum al gevondenquote:Op donderdag 8 april 2004 12:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hoi btw!![]()
![]()
![]()
Linkje: http://home.zonnet.nl/bloemberg111/tarot.htm
Rrrooooaaaaarrrrr....quote:Op donderdag 8 april 2004 12:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Klinkt beestachtig RC![]()
Kort, erg kort. Maar wel goedquote:Nog wel goed geslapen?
Nou ik lees net dat Psyche ook kandidaat is, dus dan zijn mijn kansen hopeloosquote:Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie gaat er door voor de op afstand bestuurbare magnetron?
Ok Psyche zit in de race!quote:Op donderdag 8 april 2004 12:21 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Bij deze wil ik me dan graag opgeven, zo'n magnetron zoek ik al tijden![]()
Heb je wel gehoord van de zeven, de zeven,quote:Op donderdag 8 april 2004 12:28 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ok Psyche zit in de race!
Maak het volgende liedje af:
Heb je wel gehoord van de zeven, de zeven...
En dan alle zeven coupletten plus bijbehorend dansje uitvoeren![]()
Wou net zeggen dat het wel mee zou vallen, maar ik geloof dat ik daar nu al een beetje laat mee wasquote:Op donderdag 8 april 2004 12:25 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou ik lees net dat Psyche ook kandidaat is, dus dan zijn mijn kansen hopeloos. 't Is toch wel een combi magnetron he? Ik heb er echt eentje nodig..
Woohoo!!quote:Op donderdag 8 april 2004 12:36 schreef Geartsjuh het volgende:
Jaa we have a winner!!!![]()
![]()
Hoera voor Psyche!
![]()
![]()
[afbeelding]
Veel plezier ermee
Preciesquote:Op donderdag 8 april 2004 12:37 schreef ReCreative het volgende:
Nou dit is niet eerlijk.
RC is aan het werk en kan slechts eens in de 10, 20 minuutjes ff kijken. Ik had de vraag nog niet eens gelezen en het antwoord stond er al.
nou had ik gister al een wasmachine gewonnen, dus ik ben evengoed wel blij
Sowwy RC.... Als het goed is kan ik binnenkort ook niet meer iedere keer snel reageren hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 12:37 schreef ReCreative het volgende:
Nou dit is niet eerlijk.
RC is aan het werk en kan slechts eens in de 10, 20 minuutjes ff kijken. Ik had de vraag nog niet eens gelezen en het antwoord stond er al.
nou had ik gister al een wasmachine gewonnen, dus ik ben evengoed wel blij
Leuke linkjes Psyche!quote:Op donderdag 8 april 2004 12:32 schreef Psyche2003 het volgende:
Deze zijn misschien ook wel leuk om als dagkaartjes ofzo te trekken :
Moeder Aarde Kaartjes (Indiaanse Wijsheden):
http://www.dewegvanhethar(...)deraardekaarten.html
LeNormand Kaarten:
http://www.libralion.com/lenormand.htm
Affirmatie Kaarten:
http://home.planet.nl/~sc(...)atie/affirmaties.htm
Louise Hay Wijsheden Kaartjes:
http://www.libralion.com/hay.htm
Oooowww!! Spanneeendquote:Op donderdag 8 april 2004 12:40 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Sowwy RC.... Als het goed is kan ik binnenkort ook niet meer iedere keer snel reageren hoorHeb straks een sollicitatie geprek om 16:00!
Nou, hy is wel raak hè?quote:Op donderdag 8 april 2004 12:38 schreef Psyche2003 het volgende:
Ok, trouwens, mijn Tarot kaartje voor vandaag :
1. De Magiër
Quhu!!!! Waar ben je???quote:Op donderdag 8 april 2004 10:18 schreef qu63 het volgende:
en we zijn weer weg!
op weg naar school. meld me daar nog wel ff
Thnx... (heb het misschien wel nodig)quote:Op donderdag 8 april 2004 12:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oooowww!! Spanneeend.
Succes alvast! Go Psych
Yep, raak inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2004 13:32 schreef Barbamama het volgende:
Psyche![]()
![]()
[..]
Nou, hy is wel raak hè?
Nog gefeli met je nwe magnetron trouwens
Save to say.... Op school ?? Denk ikquote:Op donderdag 8 april 2004 13:33 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Quhu!!!! Waar ben je???
Tja, dan moet je by de pryzenvrouw G-art zyn.... Ik heb hier niets mee te maken... Wanneer ik vraag dat een jongen een liedje voor me zingt, hoor ik alleen maar smoezen en topichanges.... Wanneer er een magnetron te winnen valt, springen ze om te mogen zingen voor jequote:Op donderdag 8 april 2004 13:38 schreef Psyche2003 het volgende:
Yep, raak inderdaad
En thnx, maar hij werkt niet goed... Heb net 2 broodjes bapao geprobeerd op te warmen, maar er gebeurd niets
Hmpf....quote:Save to say.... Op school ?? Denk ik![]()
Hmmm...! Ja jy wel, ik dus niet, werd pas na vyven.... En toen nog lukte het nauwelyks, volgens my heb je jouw slapeloosheid gewoon naar my zitten sturenquote:Ow, enne, ik heb prima geslapen![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |