Hehehequote:Op woensdag 7 april 2004 20:14 schreef qu63 het volgende:
katten zijn liev!vooral blinde katten die de weg niet meer weten
pagina 6
nog 51 posts en topic is vol!
bevalt Muse een beetje?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:17 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hehehe
Wanhopige muziek, ik word er een beetje.... wanhopig van....quote:Op woensdag 7 april 2004 20:18 schreef qu63 het volgende:
bevalt Muse een beetje?
aha.. hoe laat ben je op IRC?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:21 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Wanhopige muziek, ik word er een beetje.... wanhopig van....
Wanneer jy dat wil?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:22 schreef qu63 het volgende:
aha.. hoe laat ben je op IRC?
waarom ben je er dan nog nietquote:Op woensdag 7 april 2004 20:24 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Wanneer jy dat wil?
Okayokay, ik kom er aanquote:Op woensdag 7 april 2004 20:25 schreef qu63 het volgende:
waarom ben je er dan nog nietje weet dat ik altijd IRC opstart
![]()
quote:7. De Zegewagen
Archetype: Het triomferende ego, de kroon op het individuele rijpingsproces.
Symboliseert: De volwassen mens die, na een periode van zoeken, een succesvol leven leidt.
Betekenis: De rijpheid die we ervaren is vaak niet veel meer dan een masker. De sterke wil die hieruit voortkomt voelt prettig, en is moeilijk om op te geven of te relativeren. Maar de geest die alles aan de wil onderwerpt loopt het risico te verstarren, en juist van de krachten te worden afgesneden die hij heeft leren beheersen.
Gemoedstoestand: Dankzij de kracht van je persoonlijkheid kan je situaties met succes in de hand houden. Deze 'controle' is echter wel oppervlakkig van aard, want er zal nooit sprake zijn van verzoening. Toch duidt hij in het algemeen een goede afloop van gebeurtenissen aan.
Owww yeahquote:Archetype: Verbeeldingskracht, reflectie van de innerlijke ervaringen.
Symboliseert: Het 'dierlijke' zelf dat in volle glorie ontwaakt; een huilende weerwolf onder de volle maan, die de macht van het onbewuste illustreert door iets primitiefs en dierlijks in de meest respectabele mensen op te roepen.
Betekenis: Dromen zijn de verbeelding van de onbewuste energie. Een confrontatie met de Maan is als het ontwaken uit een nachtmerrie; de verwilderde gevoelens zijn niet het gevolg van de nachtmerrie, maar andersom. De Maan staat voor universele angsten in het collectieve onbewuste, die behalve in dromen ook via drugs of meditatie naar boven kunnen komen.
Gemoedstoestand: Vreemde emoties dringen tot je bewustzijn door. De activering van het onbewuste roept angst en onrust op, waarmee je zult moeten leren omgaan.
quote:Op donderdag 8 april 2004 09:18 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemorgen iedereen!Ik ga nu ontbijten en dan naar de paasviering, maybe nog ff Daan spreken, grappige gast is dat
![]()
En ik zal wel weer Esther aan het lachen maken als ik "Boega boega boega!" roep... Wij zijn echt vaag samen, anyway, breakfast!
quote:Op donderdag 8 april 2004 09:18 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemorgen iedereen!Ik ga nu ontbijten en dan naar de paasviering, maybe nog ff Daan spreken, grappige gast is dat
![]()
En ik zal wel weer Esther aan het lachen maken als ik "Boega boega boega!" roep... Wij zijn echt vaag samen, anyway, breakfast!
quote:Op donderdag 8 april 2004 09:21 schreef -Trinity- het volgende:
Daan is iemand uit 2v2, en ik zit in 2v1, vorig jaar bij hem in de klas gezeten en Esther is klasgenote, die eigenlijk al lacht als ik haar aankijk, en alleen ik kan dat. Echt vaag...
oke!quote:Op donderdag 8 april 2004 09:23 schreef -Trinity- het volgende:
Nevermind
Klinkt beestachtig RCquote:Op donderdag 8 april 2004 09:03 schreef ReCreative het volgende:![]()
Mijn mooie kaart van vandaag:
18. De Maan
[..]
Owww yeah![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |