301 posts (302 stukken tekst in totaal dus). Kijk maar naar volle topics.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:38 schreef ReCreative het volgende:
255? 300? Zo iets?
Schaam je!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:04 schreef ReCreative het volgende:
Zitten er overdag nou mensen in #truth?? Ben er nog nooit overdag geweest...
Ik ben er ook wel vaker overdag, maar bij gebrek aan mensen ga ik dan ook maar weer wegquote:Op woensdag 7 april 2004 16:04 schreef ReCreative het volgende:
Psyche!!!!
Zitten er overdag nou mensen in #truth?? Ben er nog nooit overdag geweest...
3x ?? Hoe is t met r?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:00 schreef Psyche2003 het volgende:
3 x naar ziekenhuis voor Psychress controle (bloedprikken)
Hmm, was vanochtend kennelyk nog niet helder, het komt toch wel overeen zie ik nu net... De rest zeg ik wel op ircquote:Op woensdag 7 april 2004 15:28 schreef ReCreative het volgende:
xplane
Hey Psychequote:Op woensdag 7 april 2004 16:00 schreef Psyche2003 het volgende:
Laat ik ook eens mijn steentje bijdragen aan de slowchat en de missie om het vol te krijgen dan
Vandaag weer lekker druk :S
3 x naar ziekenhuis voor Psychress controle (bloedprikken) en de kat is ook geholpen, dus dat is ook weer gebeurd![]()
Jazekerquote:Op woensdag 7 april 2004 17:25 schreef qu63 het volgende:
dag dag![]()
![]()
![]()
muse een beetje bevallen barb?
Hoi hoi !quote:Op woensdag 7 april 2004 17:11 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hey Psyche![]()
![]()
Bly te horen dat het uiteindelyk wel goed is gekomen met allesWat een sukkels hè, dat ze dan weer vergeten iets te controleren.. *zucht!*
Hoe reageert kattie trouwens op de ingreep? Is ie nog suf? Ik heb dat nog nooit meegemaakt, alle katties die ik ken waren al geholpen voor ik ze ophaalde..
quote:Op woensdag 7 april 2004 18:14 schreef Psyche2003 het volgende:
Hoi hoi !
Kat reageert best wel goed eigenlijk, is alleen ietsje rustiger ten opzichte van normaal en dat is dan ook het enige wat er lijkt te zijn. Hij heeft trek, drinkt goed, heeft alweer met al zijn nagels in mijn schouder gehangendus.... Hij is zo goed als de oude
quote:Op woensdag 7 april 2004 18:22 schreef Barbamama het volgende:
[..]![]()
![]()
Hehehe, ik kén dat soort kattenquote:Op woensdag 7 april 2004 18:25 schreef Psyche2003 het volgende:Deed best pijn hoor...
![]()
Ah, het enige wat je nog kunt doen, myn vriendquote:Op woensdag 7 april 2004 18:52 schreef Psyche2003 het volgende:
Katten zijn gewoon GE-WEL-DIG!
Echt, die van ons ligt momenteel over mijn schoot en linkerarm gedrapeerd en heeft zo'n blik in zijn ogen van "en haal het eens in je hoofd om die arm weg te halen"
Ik hoop wel dat het hele gebeuren van vandaag hem ook een beetje zal kalmeren, want hij heeft best wel de irritante gewoonte om krols te gaan lopen mauwen 's avonds óf midden in de nacht
Dus daarom heb jij zo'n raar slaappatroon?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:03 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ah, het enige wat je nog kunt doen, myn vriend, is het lieflyke nachtelyke gemauw van je kattie te leren waarderen... Wanneer de lichten uitgaan is het kattenfeest namelyk!!!
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:47 schreef qu63 het volgende:
dag mensen!!we zijn er weer!!
ik ben dr al hoor!quote:Op woensdag 7 april 2004 19:49 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tot zo op IRC
Mijn buurkat zat net alweer op me te wachten toen ik terug kwam, zette zijn klaaglijkste miauw op, kopjes geven, meelopen en "hop", mee naar binnen. Toen gooide ik een kruimeltje brood naar buiten om hem weer buiten te krijgen (allergiequote:Op woensdag 7 april 2004 18:52 schreef Psyche2003 het volgende:
Katten zijn gewoon GE-WEL-DIG!
Echt, die van ons ligt momenteel over mijn schoot en linkerarm gedrapeerd en heeft zo'n blik in zijn ogen van "en haal het eens in je hoofd om die arm weg te halen"
Ik hoop wel dat het hele gebeuren van vandaag hem ook een beetje zal kalmeren, want hij heeft best wel de irritante gewoonte om krols te gaan lopen mauwen 's avonds óf midden in de nacht
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:43 schreef Geartsjuh het volgende:
Dus daarom heb jij zo'n raar slaappatroon?![]()
Je kunt een vachtloze kat nemen, mss is het op het eerste gezicht een beetje wennen, maar het kattenhart blyft op de goede plek zitten hoor!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:00 schreef ReCreative het volgende:
RC en zijn buurkat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |