quote:Op maandag 5 april 2004 14:35 schreef Croupouque het volgende:
My First Dildo.
[afbeelding]
Omdat die van je moeder te groot is.
Excl.batterijen.
quote:Op maandag 5 april 2004 14:43 schreef Croupouque het volgende:
Jihad-Joe.
Gaat ver...quote:Op maandag 5 april 2004 14:55 schreef Croupouque het volgende:
Oom Marc's speelhuis.
[afbeelding]
Oom Marc heeft een nieuw huis... kom je mee binnen kijken? Het huis heeft heel veel kamertjes, hoekjes en piepkleine meubeltjes en kijk... wat is dat? Daar achter die kast? Een geheime trap naar een geheime kelder! Het huis van oom Marc heeft vele geheimen...wil JIJ ze ook ontdekken?
Skippy was een kangoeroe, Flipper was een dolfijn.quote:Op maandag 5 april 2004 14:59 schreef Posdnous het volgende:
Skippy de Bal
In plaats van die nep skippyballen, hebben we nu echte Skippy's om op te springen!!
Doe mee aan onze nieuwe rage!!
Kom naar Bart Smit aan de Waddenzee om er hier 1 uit te zoeken.
[afbeelding]
Fuckquote:Op maandag 5 april 2004 15:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Skippy was een kangoeroe, Flipper was een dolfijn.
Geeft niks, ik haal ze ook altijd door elkaar.
Dude....quote:Op maandag 5 april 2004 15:02 schreef tonks het volgende:
-edit-
Baby's first anal..
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen
Nu met gratis glijmiddel !!!
Had je niet even een sterretje vóór die ster kunnen plaatsen, ofzo?quote:Op maandag 5 april 2004 15:02 schreef tonks het volgende:
-edit-
Baby's first anal..
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen
Nu met gratis glijmiddel !!!
Nee, alles moet kunnen, censuur zuigtquote:Op maandag 5 april 2004 15:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
...maar niet té.
Maar dit is gewoon smerig...quote:Op maandag 5 april 2004 15:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Had je niet even een sterretje vóór die ster kunnen plaatsen, ofzo?
quote:Op maandag 5 april 2004 15:18 schreef Fool het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon smerig...![]()
"Met scheermesjes".quote:Op maandag 5 april 2004 15:24 schreef paniekzaaier het volgende:
Zapf creations brengt u: de Cocaïne Kit!
[afbeelding]
Laat je beste vriendje stiekem een zakje van deze witte toverpoeder over de grens smokkelen. Versnijden en snuiven doe je allemaal zelf! Wie weet speelt je buurmeisje met je mee en speel je het spel van pooier en crackhoer! Het is allemaal mogelijk met de Cocaïne Kit van Zapf.
Inclusief scheermesjes, spiegel en één dollar biljetten.
U houdt ook niet van baby-aarzenquote:Op maandag 5 april 2004 15:27 schreef jogy het volgende:
[..].
Misschien kun je er zelf eentje verzinnen PP, dat is een stuk leuker.quote:Op maandag 5 april 2004 15:33 schreef PankPinther het volgende:
hier staan er ook een paar:
http://forums.fark.com/cgi/fark/comments.pl?IDLink=835005
heb ff geen tijd om ze hier neer te zetten (iemand anders mischien?)
nooit die afkorting gebruiken als je paarse_paashaas niet bedoeldquote:Op maandag 5 april 2004 15:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Misschien kun je er zelf eentje verzinnen PP, dat is een stuk leuker.
Okee, dus dat is geen slaaphaas-kloon?quote:Op maandag 5 april 2004 15:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nooit die afkorting gebruiken als je paarse_paashaas niet bedoeld
My First Dildo.
[afbeelding]
Excl.batterijen.
en ook nog mijn ouwe icoon!quote:Op maandag 5 april 2004 15:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nooit die afkorting gebruiken als je paarse_paashaas niet bedoeld
Ik dacht dus serieus dat jij het was.quote:Op maandag 5 april 2004 17:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en ook nog mijn ouwe icoon!
Vandaag ben ik jarig. Doe mij maar een Jihad Joequote:Op maandag 5 april 2004 15:35 schreef Tokay het volgende:
Mag ik even lachen?![]()
Ik weet meteen wat ik voor mijn verjaardag ga vragen!
quote:Op maandag 5 april 2004 15:33 schreef PankPinther het volgende:
hier staan er ook een paar:
http://forums.fark.com/cgi/fark/comments.pl?IDLink=835005
heb ff geen tijd om ze hier neer te zetten (iemand anders mischien?)
quote:Op maandag 5 april 2004 18:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik dacht dus serieus dat jij het was.
Aaargh! Ontmaskerd!quote:Op maandag 5 april 2004 20:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
swaam...
stop nou met kloonenquote:Op maandag 5 april 2004 20:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Aaargh! Ontmaskerd!
quote:Op maandag 5 april 2004 15:24 schreef paniekzaaier het volgende:
[afbeelding]
Laat je beste vriendje stiekem een zakje van deze witte toverpoeder over de grens smokkelen. Versnijden en snuiven doe je allemaal zelf! Wie weet speelt je buurmeisje met je mee en speel je het spel van pooier en crackhoer! Het is allemaal mogelijk met de Cocaïne Kit van Zapf.
Leuk dat je mijn topic een schop geeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:42 schreef renz0r het volgende:
*flinke schop*
We want more!
getoonde slaaf niet meegeleverd, wel los verkrijgbaarquote:Op maandag 5 april 2004 14:50 schreef Fool het volgende:
My First Machinegun
[afbeelding]
Speel soldaatje zoals je nog nooit hebt gedaan!
quote:Op maandag 5 april 2004 15:24 schreef paniekzaaier het volgende:
[afbeelding]
Kun je hier wat meer over vertellen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
croupouque. als je ooit in de reclame wil dan kan je me daarover contacten (alleen via dit topic). dit overigens op basis van je hele ouvre.
Zoalshetis, wil je me hier over mailen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
croupouque. als je ooit in de reclame wil dan kan je me daarover contacten (alleen via dit topic). dit overigens op basis van je hele ouvre.
My First Dildo.
[afbeelding]
Excl.batterijen.
quote:Op maandag 5 april 2004 14:55 schreef Croupouque het volgende:
Oom Marc's speelhuis.
[afbeelding]
Oom Marc heeft een nieuw huis... kom je mee binnen kijken? Het huis heeft heel veel kamertjes, hoekjes en piepkleine meubeltjes en kijk... wat is dat? Daar achter die kast? Een geheime trap naar een geheime kelder! Het huis van oom Marc heeft vele geheimen...wil JIJ ze ook ontdekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |