Oh god die gevaarlijke gek komt hier heenquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ey ook_gek, ik moet morgen bij het "Circustheater VSB" zijn in Den Haag/Scheveningen word dat zwaaien naar elkaar ?![]()
Als er geen BPM meer bestaat ga ik een A8 bestellen bij de burenquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:10 schreef Tjabbo het volgende:
mensen hoe zit dat op het moment met de BPM ?
ik hoorde van een gast dat de BPM was komen te vervallen ??? beetje vreemd verhaal, maar er staan ook geen tarieven (procenten) meer op de site van de RDW.
Ik heb ze al een mailtje gestuurd, maar als iemand het hier nu ook weet...
ik een GT-Fourquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als er geen BPM meer bestaat ga ik een A8 bestellen bij de buren
en dan lekker afraggenquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:13 schreef ook_gek het volgende:
Onee ik zou gaan voor een porsche 911 die in slechte staat was
quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god die gevaarlijke gek komt hier heen
Kleine kans dat we gaan zwaaien. Maar ik zwaai gewoon naar elke zwarte alfa
Ken je die jaren 60 winkel op die hoek? Daar vlak voor zit hij. Kan je even kwijlen![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:58 schreef BazzoS het volgende:
23 halen 1 betalen
dan haal ik wel alleen de 2equote:Op dinsdag 6 april 2004 09:58 schreef BazzoS het volgende:
2 halen 1 betalen
Wist je dat nog niet?? Vanwege de recessie willen ze hun auto's kwijt...quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:01 schreef BazzoS het volgende:
zozo, uitverkoop?
Goed plan...quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan haal ik wel alleen de 2e
quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:30 schreef LWaS het volgende:mogguh
even ontbijten
Weet je waar het is?quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
er is al een politiebericht uit daar dat de kruispunten vrij moeten zijn tussen 18u en 19u , en om 01u weer
Bedankt voor de tip, ga ik zeker ff gaan kwijlen![]()
Goeiemorgeeeeeh PTAaaaaa!!!![]()
Met andere woorden... Ga gewoon op zoek naar het huis van ook_gek...quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet je waar het is?
Als je richting scheveningen rijd en je komt de gevangenis voor bij gewoon goed opletten. Boven de weg zie je ook een bord hangen met u rijd te snelDaar links voor jou zit die dealer. Is echt heel klein dus snel gemist.
Als je geluk hebt staat er 1 buiten en anders 1 binnen![]()
en nog meer alfa shit staat daar in die straat![]()
Ik was allang weer klaar hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:01 schreef MutZ het volgende:
[..]![]()
Eet smakelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |