Deze entry kon - helaas - niet gevonden wordenquote:
Als ik de digi cam voor de verandering eens niet vergeet, dan zal ik eens foto's maken.quote:Op maandag 5 april 2004 19:26 schreef BazzoS het volgende:
@PeuRac en Ultimora
Foto's foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom vind dat mens van Recht jullie zo aardigjullie halen nog eens de beste cijfers ook
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Damnquote:Op maandag 5 april 2004 20:56 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja zeg. Heeft me moeder net m,n klerenkast leeg getrokken en al me kleding weg gegooid wat ik niet meer draag. Al m,n versace en armani kleding heb ikmoeten doen
![]()
Pijn aan m,n hardjeMaar ja ik deed er toch niks meer mee
Heb ik maar wat werk keleding besteld bij online shops.
En nu kom ik er achter dat het een GODS vermoegen gekost heeft
Volgende maand snel weer echte kleding kopen. Zoals armani
Nou ja ik doe er toch niks mee met die kleding. Dus dat is nu lekker opgeruimd.quote:Op maandag 5 april 2004 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damnwie laat z'n moeder dan ook in de kledingkast
spammen??quote:Op maandag 5 april 2004 22:40 schreef LWaS het volgende:spammerts
Trustequote:Op maandag 5 april 2004 22:41 schreef PeuRac het volgende:
Truste MutZ
Verder iedereen ook btw, ik ga ook.
quote:Op maandag 5 april 2004 22:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
spammen??
kelder??quote:Op maandag 5 april 2004 22:43 schreef BazzoS het volgende:
Peu, atjow
en schiet ff foto's in die kelder enzo
Slaap lekker LWaS...quote:Op maandag 5 april 2004 22:47 schreef LWaS het volgende:
[..]MutZ
slaap lekker liefurd!
ik mis je berichies op me foon :-P
quote:Op maandag 5 april 2004 22:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Slaap lekker LWaS...![]()
Heb geduld
does duidelijk vertellen wat er is...quote:Op maandag 5 april 2004 23:07 schreef ook_gek het volgende:
Lwas waarom word m,n nieuws over die 660kilo dynamiet gepost die ik via nieuws supmit gedaan heb
Is toch wel stoer voor op de FP. Er staat bij in de wacht rij. Latere dingen die ik gesupmit heb zijn er wel gepost.
FP lurker. Geef daar eens antword op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |