Hoiquote:Op maandag 5 april 2004 17:34 schreef Ultimora het volgende:
zow halloooooow
De Pathé?? Die is wel leuk...quote:Op maandag 5 april 2004 17:46 schreef Ultimora het volgende:
ben gisteren trouwens nog in de buurt van ook gek geweest.. ben namelijk in scheveningen eens de Bios gaan bezoeken
Daar woon ik ECHt dicht bijquote:Op maandag 5 april 2004 17:46 schreef Ultimora het volgende:
ben gisteren trouwens nog in de buurt van ook gek geweest.. ben namelijk in scheveningen eens de Bios gaan bezoeken
Nop zie niks of ruik er niks van hier in scheveningen.quote:Op maandag 5 april 2004 17:42 schreef MutZ het volgende:
ook_gek, zie jij iets van die brand??
ga dan rukken ofzo..quote:Op maandag 5 april 2004 18:28 schreef BazzoS het volgende:
blegh, verveel me
Tegen mij zouden ze zeggen.quote:Op maandag 5 april 2004 18:28 schreef BazzoS het volgende:
blegh, verveel me
bij mij in de straat was het derstraks een beetje wazig en t stinkt nog steeds, k zag vanaf de snelweg wel behoorlijke rookwolken, mijn school ligt daar vlak naast, het zou wel heeeeeeeel erg zijn als er iets met die school zou gebeuren aangezien ik morgen tot kwart over 4 les hebquote:Op maandag 5 april 2004 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar woon ik ECHt dicht bij
[..]
Nop zie niks of ruik er niks van hier in scheveningen.
Echter in voorburg stonken we het pand uit. zo erg was het.
Zou ik dood gaan door die lucht
Oh en zet mij maar bij het lijsjte van de modjes
denk dat de boodschap duidelijk is:quote:Op maandag 5 april 2004 18:39 schreef BazzoS het volgende:
hahahahha ook_gek, kijk die post boven joune es
Mensen die eventueel mod willen worden... (iets wat ik me echt niet kan voorstellen...)quote:Op maandag 5 april 2004 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh en zet mij maar bij het lijsjte van de modjes
Precies, Danny, geef me maar vast blauwquote:Op maandag 5 april 2004 19:00 schreef ook_gek het volgende:
Dan is de winner al duidelijk
Die Mi16 heb ik wel eens in de kelder zien staan vorig jaar. Mooie autoquote:Op maandag 5 april 2004 18:38 schreef Ultimora het volgende:
ik heb nog een soort van mini nieuws.. een klasgenoot van mij is helemaal gek van de Peugeot 205 GTi en heeft zelf ook een behoorlijk mooie Mi16 gebouwd. nu heeft hij een originele hollandsche 205 GTi 1.9 gevonden van '91 met 92 000 km op de teller.. de auto moet nog ingeruild gaan worden, maar de prijs staat al op 2000 euro vast. thats what i call a good dealohja de km stand is gegarandeerd, want de huidige eigenaar is zelf er ook helemaal gek van geweest, en hij is altijd bij de zelfde dealer onderhouden en zo
ik wou echt dat ik 2500 euro op de bank had staan, dat had ik over die jongen heen geboden
quote:Op maandag 5 april 2004 19:16 schreef ThaFreak het volgende:stelletje @#!$@#$#@!
Idd ja (automaten kap moet, anders past het nl niet), hij heeft ook dat Mi16 logo zo erop gemaakt dat je zou zweren dat het een orginele was. Ik vind em erg mooi, als hij em ooit weg doetquote:Op maandag 5 april 2004 19:19 schreef Ultimora het volgende:
tis die witte, met die automatenmotorkap (hoger) en die 2 dtm pijpen onder de kentekenplaat. Hij heeft wat meer als 160 pk, want er zitten ook nog snelle nokkenassen op, gesmede zuigers, geflowde cilinderkop, en nog veeeeel meer goodies onder de kap, (redline @ 7600 toeren)die jongen schat het vermogen op +/- 180 pk, en ja t loopt als een gek. tis echt achterlijk zo hard als dat ding ropt, en die gast weet ook nog eens heel erg leuk met het listige rijgedrag van de GTi om te gaan, dus je kan in de bocht gewoon ff van t gas af gaan, dan komt de kont omzetten, en dan ga je een beetje gedoseerd op het gas staan, om em in een soort van vage powerslide te houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |