Beetje zon. En soms regent hetquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoe is het weer eigenlijk in Scheveningen nu? Ik ben bang dat ik de hele avond buiten sta in m'n pakkie
Voor de deur die mensen opvangen die voor The Lion King komen bij dat Circustheater. En ik mag die chauffeurtjes vertellen wat ze moeten doen enzo. Dus die 2 staan zeker weten in de regen, ik ga het zo regelen dan ik van binnen uit de boel kan delegerenquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje zon. En soms regent het
Vanavond gaat het lekker hard regenen
Wat ga je er doen dan
Als je geen kaartje hebt. Kom je niet binnenquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Voor de deur die mensen opvangen die voor The Lion King komen bij dat Circustheater. En ik mag die chauffeurtjes vertellen wat ze moeten doen enzo. Dus die 2 staan zeker weten in de regen, ik ga het zo regelen dan ik van binnen uit de boel kan delegeren![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bent me vergeten he. Je haat me
Ik moet er strax zelf werken, lijkt me sterk dat ze me niet binnen latenquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je geen kaartje hebt. Kom je niet binnen
Zijn ze erg streng in. En anders zorg ik er wel voor. Ken mensen die daar werken
/me geen zin heeft om te dansen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:38 schreef MutZ het volgende:* PeuRac doet een dansje met iedereen in PTA...
Dan heb je pech...quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac me geen zin heeft om te dansen.
Dr is nog geen 4.2 quattroquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet alleen niet welke ik moet kiezen
Ik zit te twijfelen tussen een 3.2 FSI (evt met quattro) van E 54.990 (E 61.590) of de 3.0 TDI quattro van E 60.490
Ik zou gaan voor de benzine versiequote:Op dinsdag 6 april 2004 16:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet alleen niet welke ik moet kiezen
Ik zit te twijfelen tussen een 3.2 FSI (evt met quattro) van E 54.990 (E 61.590) of de 3.0 TDI quattro van E 60.490
Jawel, maar ik wil nog wel een kans hebben om te mogen rijden he, met een V8 laten ze me nooit rijdenquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:54 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dr is nog geen 4.2 quattro... Dan maar de TDI zou ik zeggen.
Mwah V6 of V8 dat zal dan t probleem toch niet zo meer zijn.. Als je een uitnodiging hebt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Jawel, maar ik wil nog wel een kans hebben om te mogen rijden he, met een V8 laten ze me nooit rijdenmet een V6 wil dat eerder lukken.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:53 schreef Tjabbo het volgende:
* Tjabbo dan wel met Mutz danst
*tralala*
ik ben al bezig...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:14 schreef ThaFreak het volgende:
oke de nieuwe sc van Jofunu-kun is klaar....
dus snel eve deze volposten graag
danst mee........zonder pompoentjes danquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:19 schreef MutZ het volgende:* ThaFreak doet een dansje met ThaFreak
Ik heb ze anders in allerlei kleurtjes hoor...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
danst mee........zonder pompoentjes dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |