aahhhh een hint dan ???quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:58 schreef dafjedaf het volgende:
Ghehehe, mijn missie word jullie binnenkort duidelijk dmv een nieuw te openen topic, maar blijft voorlopig nog even geheim.
35 meter wowwwwww... wat zou twiggy allemaal van plan zijnquote:Op woensdag 7 april 2004 09:16 schreef Twiggy het volgende:
Ik ben gisteren op zoek gegaan naar de genoemde winkel aan het 'Marktplein'. Terwijl ik onderweg was kwam ik langs een hengelsport-achtige winkel en toen ik naar binnen keek viel mijn oog op talloze rollen touw. Ik ben meteen naar binnen gegaan en heb nu 35 meter lekker zacht gevlochten katoenen touw van 8 mm dik thuis liggen. Het perfecte touw dus.![]()
Ik ben dus niet in de winkel aan het 'Marktplein' geweest (Marktplein bestaat niet in Arnhem) maar ik heb het vermoeden dat de winkel waar ik geweest ben werd bedoeld aangezien deze winkel min of meer aan een plein zit waar de markt altijd gehouden wordt (Eusebiusplein).
UTFSquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:58 schreef GewoneMan het volgende:
aahhhh een hint dan ???![]()
Ik vermoed dat de topicstarter 'Bever' bedoelt, aan het stationsplein. Tenminste, ik weet niet of het daar zo heet, maar de winkel ligt tegenover het station. Dat is een outdoorzaak en ze verkopen inderdaad allerlei touwen. Klimtouw is geschikt voor vastbinden, maar inderdaad vrij ruw. Als je stevig vastmaakt schuurt het niet, omdat je dan gewoon niet echt veel meer kunt bewegen. En het is erg veilig, want gemaakt om aan te hangen.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:16 schreef Twiggy het volgende:
Ik ben dus niet in de winkel aan het 'Marktplein' geweest (Marktplein bestaat niet in Arnhem) maar ik heb het vermoeden dat de winkel waar ik geweest ben werd bedoeld aangezien deze winkel min of meer aan een plein zit waar de markt altijd gehouden wordt (Eusebiusplein).
Ah die winkel ken ik wel dat is een hengelsportzaak en een echte touwslager, daar kan je idd erg goed terecht voor touw. Ik dacht dat die zaak "Tromp Hengelsport & Touwslagerij" heet. Deze zit in de straat die (vanaf de markt gezien) uitkomt bij de HEMA in het centrum aan het begin aan de linkerkant.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:16 schreef Twiggy het volgende:
Ze is zelf het vriendinnetje, op zich.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:12 schreef FlowDesign het volgende:
ok, alsof je zelf niet had kunnen bedenken waar je touw kan kopen.
zeg dan gewoon meteen dat je even heel erg stoer hier wil vermelden dat je je vriendinnetje vast mag binden... big deal. Been there, done that
Get a life...
ok, alsof het jou wat boeit dat iemand wil melden dat hij/zijn zijn/haar partner mag vastbinden. Zeg dan meteen dat jij zelf even heel erg stoer wil melden dat je dat al een keer gedaan hebt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:12 schreef FlowDesign het volgende:
ok, alsof je zelf niet had kunnen bedenken waar je touw kan kopen.
zeg dan gewoon meteen dat je even heel erg stoer hier wil vermelden dat je je vriendinnetje vast mag binden... big deal. Been there, done that
Get a life...
Yep, en die heeft bijna iedereen wel in huis, hoeven trouwens geen oude badjassen/dusters te zijn hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:38 schreef Garbageman het volgende:
Riemen van ouwe badjassen werken ook goed. Rekt niet, en zacht.
Dat schuurtquote:Op zondag 11 april 2004 01:26 schreef 2cv het volgende:
Sjaals
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |