abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 april 2004 @ 21:58:39 #26
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_18233023
Ghehehe, mijn missie word jullie binnenkort duidelijk dmv een nieuw te openen topic, maar blijft voorlopig nog even geheim.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_18236559
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 21:58 schreef dafjedaf het volgende:
Ghehehe, mijn missie word jullie binnenkort duidelijk dmv een nieuw te openen topic, maar blijft voorlopig nog even geheim.
aahhhh een hint dan ???
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_18239827
Ik ben gisteren op zoek gegaan naar de genoemde winkel aan het 'Marktplein'. Terwijl ik onderweg was kwam ik langs een hengelsport-achtige winkel en toen ik naar binnen keek viel mijn oog op talloze rollen touw. Ik ben meteen naar binnen gegaan en heb nu 35 meter lekker zacht gevlochten katoenen touw van 8 mm dik thuis liggen. Het perfecte touw dus.

Ik ben dus niet in de winkel aan het 'Marktplein' geweest (Marktplein bestaat niet in Arnhem) maar ik heb het vermoeden dat de winkel waar ik geweest ben werd bedoeld aangezien deze winkel min of meer aan een plein zit waar de markt altijd gehouden wordt (Eusebiusplein).
pi_18241582
quote:
Op woensdag 7 april 2004 09:16 schreef Twiggy het volgende:
Ik ben gisteren op zoek gegaan naar de genoemde winkel aan het 'Marktplein'. Terwijl ik onderweg was kwam ik langs een hengelsport-achtige winkel en toen ik naar binnen keek viel mijn oog op talloze rollen touw. Ik ben meteen naar binnen gegaan en heb nu 35 meter lekker zacht gevlochten katoenen touw van 8 mm dik thuis liggen. Het perfecte touw dus.

Ik ben dus niet in de winkel aan het 'Marktplein' geweest (Marktplein bestaat niet in Arnhem) maar ik heb het vermoeden dat de winkel waar ik geweest ben werd bedoeld aangezien deze winkel min of meer aan een plein zit waar de markt altijd gehouden wordt (Eusebiusplein).
35 meter wowwwwww... wat zou twiggy allemaal van plan zijn
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_18242867
verschillende stukken van maken...
1 x 15 meter
2 x 7 meter
2 x 3 meter
  woensdag 7 april 2004 @ 12:41:14 #31
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_18243574
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:58 schreef GewoneMan het volgende:
aahhhh een hint dan ???
UTFS
  woensdag 7 april 2004 @ 13:21:14 #32
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_18244504
Makkelijk, goedkoop, overal verkrijgbaar en prettiger dan touw:
Stof... danwel kant-en-klaar in de vorm van zo'n hele dunne shawl, of je haalt bij de markt ergens 1 meter lekker zachte stof en dan knip je er een strook vanaf (5 a 10 cm breed ofzo?)
/-=]
|o-0
~~~`
  woensdag 7 april 2004 @ 13:25:19 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18244630
Ja, maar ik zou toch niet iemand aan een stuk onafgewerkte stof aan het plafond gaan hangen (suspension).
De stof kan gaan rafelen en daardoor zwakker worden en zo.
pi_18244691
haal elastiek uit je onderbroek en bind haar daarmee vast
net echt!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_18245682
quote:
Ik vermoed dat de topicstarter 'Bever' bedoelt, aan het stationsplein. Tenminste, ik weet niet of het daar zo heet, maar de winkel ligt tegenover het station. Dat is een outdoorzaak en ze verkopen inderdaad allerlei touwen. Klimtouw is geschikt voor vastbinden, maar inderdaad vrij ruw. Als je stevig vastmaakt schuurt het niet, omdat je dan gewoon niet echt veel meer kunt bewegen. En het is erg veilig, want gemaakt om aan te hangen.
pi_18247616
Bij de Bever ben ik ook weleens geweest maar daar verkopen ze alleen klimtouw. Ik vind klimtouw totaal ongeschikt, ik vind het wel belangrijk dat het touw lekker aan voelt. Bovendien is het zo stug dat het niet eens sluitend om m'n pols gewikkeld kan worden.
  donderdag 8 april 2004 @ 23:25:41 #37
83473 blasted
Full-time lunatic
pi_18288773
Met pluche handboeien en kettingen die je normaal aan je broek hebt hangen (waar je portemonnee en sleutels meestal aanzitten) kom je ook een heel eind.
Narf.............again
  vrijdag 9 april 2004 @ 00:00:37 #38
25713 DazyMe
[ It's I ! ]
pi_18289659
quote:
Ah die winkel ken ik wel dat is een hengelsportzaak en een echte touwslager, daar kan je idd erg goed terecht voor touw. Ik dacht dat die zaak "Tromp Hengelsport & Touwslagerij" heet. Deze zit in de straat die (vanaf de markt gezien) uitkomt bij de HEMA in het centrum aan het begin aan de linkerkant.

Zelf vind ik wat ouder touw het fijnst in gebruik, dan is het nog soepeler, zeker als je het regelmatig uitwast met een flinke dosis wasverzachter. Op een gegeven moment heb je echt een pracht van een bondage touw. Een aantal korte lengtes zijn idd wel makkeljiker dan een heel lang eind, merk de verschillende lengtes wel ff van te voren want het zou erg zonde zijn als je net halverwegenm een mooie bondage-creatie erachter komt dat het gebruikte touw te kort is omdat ej een andere klengte in gedachten had.
[ Some people have to be tied up, to be totaly free ]
  vrijdag 9 april 2004 @ 00:12:31 #39
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_18289941
ok, alsof je zelf niet had kunnen bedenken waar je touw kan kopen.

zeg dan gewoon meteen dat je even heel erg stoer hier wil vermelden dat je je vriendinnetje vast mag binden... big deal. Been there, done that
Get a life...
Age of fruity enlightenment!
pi_18290538
Riemen van ouwe badjassen werken ook goed. Rekt niet, en zacht.
...
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:18:35 #41
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_18291068
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 00:12 schreef FlowDesign het volgende:

zeg dan gewoon meteen dat je even heel erg stoer hier wil vermelden dat je je vriendinnetje vast mag binden... big deal. Been there, done that
Get a life...
Ze is zelf het vriendinnetje, op zich.
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:21:23 #42
31753 ZixS
oldskool
pi_18291109
-edit-
lamaar, twiggy had al touw gevonden

en idd, dat is wat men in arnhem het marktplein noemt aangezien er daar altijd de markt is
pi_18293683
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 00:12 schreef FlowDesign het volgende:

Get a life...
ok, alsof het jou wat boeit dat iemand wil melden dat hij/zijn zijn/haar partner mag vastbinden. Zeg dan meteen dat jij zelf even heel erg stoer wil melden dat je dat al een keer gedaan hebt.
pi_18294442
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 00:38 schreef Garbageman het volgende:
Riemen van ouwe badjassen werken ook goed. Rekt niet, en zacht.
Yep, en die heeft bijna iedereen wel in huis, hoeven trouwens geen oude badjassen/dusters te zijn hoor.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_18322210
Ik wacht op het verslag? hahaah
Ik ben niet gek..
Ik ben psychisch gestoord, emotioneel labiel en semi-neurotisch..
Maar niet gek..
  † In Memoriam † zondag 11 april 2004 @ 01:26:01 #46
25682 2cv
Niet subtiel
pi_18336631
Sjaals
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 11 april 2004 @ 21:34:58 #47
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_18354278
quote:
Op zondag 11 april 2004 01:26 schreef 2cv het volgende:
Sjaals
Dat schuurt
Age of fruity enlightenment!
  zondag 11 april 2004 @ 22:17:41 #48
83895 GnAgn