Geen punt natuurlijk! als ik met de motor ga dan. Ik had je die 15 euro ook niet laten betalen als ik met de motor 1 keer zou langskomen (hooguit 10 euro). Maar hij staat wel te koop, dus mocht ie net verkocht zijn dan is het wel een ander verhaal.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:55 schreef Slabberdewatski het volgende:
Vind ik ook prima, maar de reiskosten blijven 15 euro! ( met een 400 cc zal dat t probleem niet zijn denk ik).
is goed! mail me je adres nog even en je telefoonnummer voor de zekerheid.quote:Dus ik zie je a.s. zaterdag voor deel 1 ?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:27 schreef Slabberdewatski het volgende:
ik zat net in de verkeerde help... ik denk WTF is er met mn topic aan de hand. Toen zag ik ONZ staan gheghehehe.
ik vertrek hier om 900 dus tegen tienen hoop ik.quote:Hoe laat kan ik je verwachten?
dat verklaart een hoop! En als het de moeite maar waard is geweestquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:33 schreef Slabberdewatski het volgende:
mja ik moet je wel eerlijk bekennen dat ik nu al 2 nachten niet echt heb geslapen, dus ik functioneer maar half. De nacht van zondag op maandag was de moeite waard! dame immu bedje
vannacht werd ik om 03:15 uit mn bed gebeld door een klant en heb ik tot 05:30 daar gezeten. Tja en om 08:30 zat ik alweer op kantoor.. duszz... ik heb een reden
nee dank je, drink ik niet. sapje heb ik lieverquote:10 uur is prima! koffie?
yep, was een eitje: er liep al een andere draad naar binnenquote:Op zondag 18 april 2004 14:16 schreef rollator_GSI het volgende:
heb je de doorvoer kunnen vinden naar buiten toe (motorruimte)?????????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |