quote:Op maandag 5 april 2004 12:14 schreef kooba het volgende:
Waar woon je en wat voor auto is het?
en wat houd het audiosetje precies in?quote:Op maandag 5 april 2004 12:14 schreef kooba het volgende:
Waar woon je en wat voor auto is het?
Ja hoiquote:Op maandag 5 april 2004 13:15 schreef Slabberdewatski het volgende:
waar zijn al die behulpzame fokkers van daarnet?
quote:Op maandag 5 april 2004 14:00 schreef Viper_74 het volgende:
* Slabberdewatski vindt dat kooba het moet doen, auto rijders onder elkaar enzo
Of ik het doe of niet natuurlijkquote:Op maandag 5 april 2004 13:59 schreef Slabberdewatski het volgende:
waar moet je nog over nadenken?
Garantie op wat? De spullen heeft hij al gekochtquote:Op maandag 5 april 2004 16:39 schreef Gurb het volgende:
sorry, ik vind Eindhoven wel een end weg, en heb bovendien momenteel weinig vrije tijd.
ik denk trouewens dat je voor 100 euro ook wel een audio-inbouw centrum kan vinden, die geven nog garantie ook
Vroeg beginnen, althans, dat doe ik altijd, rond 8 uur 's morgens beginnen.quote:Op maandag 5 april 2004 16:29 schreef PeuRac het volgende:
Als je wat dichterbij zou wonen zou ik me er wel een zaterdag aan willen wagen. Want als er nog kabels getrokken moeten worden dan ben je wel ff bezig.
Veldhoven geloof ikquote:Op maandag 5 april 2004 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm...omgeving eindhoven, waar precies?
het is ongeveer 90 km vanuit arnhem...vind ik net iets te ver voor 100 eurootjes...quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:35 schreef Slabberdewatski het volgende:
veldhoven, city centrum
bespeur ik hier interesse?
ok, maar heb je een garage (vanwege het slechte weer deze week)? ik ben dus helemaal niet bekend met een Laguna en de schermen die je moet verwijderen om de draden naar achteren te leggen. en meestal kun je die zo los trekken, maar als het het niet mijn auto is doe ik dat liever niet. maw: dat mag jij doenquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:43 schreef Slabberdewatski het volgende:
180 kilometer... 1 op 15 is zo'n 13 liter benzine is 15 euro benzine...
sgoed jij krijgt 15 euro benzine geld
we testen het ter plekke natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2004 15:07 schreef Slabberdewatski het volgende:
ja ik heb een garage, maar die is relatief klein.
Maar er is geen probleem hoor er is een hele verdieping in de flat die overdekt is... daar parkeer ik de auto wel.
PS. het Geld wordt achteraf betaald. Niet dat alles er in zit en als ik t aanzet dat er niets gebeurd..
ik kan hier niet op hotmail, wordt vanavond pas.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:47 schreef Slabberdewatski het volgende:
mail me even
slabberdewatski@hotmail.com
dan stuur ik je even mn mobiele nummer door!
ok, dat is perfekt!quote:Op donderdag 8 april 2004 09:06 schreef Slabberdewatski het volgende:
ik heb zo'n totaal pakket van Caliber gekocht. Daar zit alles in... de versie voor systemen tot 800 watt geloof ik, wel aardig spul
een paar moeten wel lukkenquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:28 schreef -Eddow- het volgende:
Maak ff foto's danIk wil wel zien of het lukt
Geen punt natuurlijk! als ik met de motor ga dan. Ik had je die 15 euro ook niet laten betalen als ik met de motor 1 keer zou langskomen (hooguit 10 euro). Maar hij staat wel te koop, dus mocht ie net verkocht zijn dan is het wel een ander verhaal.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:55 schreef Slabberdewatski het volgende:
Vind ik ook prima, maar de reiskosten blijven 15 euro! ( met een 400 cc zal dat t probleem niet zijn denk ik).
is goed! mail me je adres nog even en je telefoonnummer voor de zekerheid.quote:Dus ik zie je a.s. zaterdag voor deel 1 ?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:27 schreef Slabberdewatski het volgende:
ik zat net in de verkeerde help... ik denk WTF is er met mn topic aan de hand. Toen zag ik ONZ staan gheghehehe.
ik vertrek hier om 900 dus tegen tienen hoop ik.quote:Hoe laat kan ik je verwachten?
dat verklaart een hoop! En als het de moeite maar waard is geweestquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:33 schreef Slabberdewatski het volgende:
mja ik moet je wel eerlijk bekennen dat ik nu al 2 nachten niet echt heb geslapen, dus ik functioneer maar half. De nacht van zondag op maandag was de moeite waard! dame immu bedje
vannacht werd ik om 03:15 uit mn bed gebeld door een klant en heb ik tot 05:30 daar gezeten. Tja en om 08:30 zat ik alweer op kantoor.. duszz... ik heb een reden
nee dank je, drink ik niet. sapje heb ik lieverquote:10 uur is prima! koffie?
yep, was een eitje: er liep al een andere draad naar binnenquote:Op zondag 18 april 2004 14:16 schreef rollator_GSI het volgende:
heb je de doorvoer kunnen vinden naar buiten toe (motorruimte)?????????
No probquote:Op zondag 18 april 2004 22:43 schreef Slabberdewatski het volgende:
nou....
One punch was om 10:30 aanwezig en heeft t pand om 21:00 uur verlaten.
Helemaal top.
We hebben de achterspeakers aan de praat en de subwoofer. Donderdag komt hij het karwei afmaken. De bedrading is voor t overgrote deel klaarWe missen beide af en toe wat vel op de armen van t gekloot.. gheghehehe
Ik heb mn radio nog niet helemaal door, maar er kan echt veel met dat ding. Ik grijp nu echt iedere mogelijkheid aan om ff een rondje te gaan rijden.
One Punch, U tha man!!
* slabber maakt diepe buiging*
quote:Ik grijp nu echt iedere mogelijkheid aan om ff een rondje te gaan rijden.
dat was ik ook, totdat hij er ineens mee vandoor gingquote:Op zondag 18 april 2004 17:31 schreef StefanP het volgende:
* vindt OnePunchMikey cool dat hij bereid was te helpen
quote:Op maandag 19 april 2004 08:37 schreef kooba het volgende:
dat was ik ook, totdat hij er ineens mee vandoor ging
toen jij nog aan het denken was hadden wij de plusdraad al gelegdquote:Op maandag 5 april 2004 17:48 schreef kooba het volgende:
En ik ben nog aant denken
Hey Punch....quote:Op maandag 19 april 2004 07:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
No prob!! Ik doe het graag en ik kan jou ermee helpen. Maar die radio is echt een topding, echt kwaliteit!!
[..]dat herken ik wel!! Maarja, je hebt me er ook een sub in liggen daar komt echt een takkeherrie uit!
Hey slabber, nog 1 ding he: nu kom ik donderdag nog een keer en ik weet wel dat we hadden afgesproken dat de vergoeding voor benz bleef bij die 15 euro maar nu ik nog een keer terug moet komen wil ik het toch nog een keer over hebben om die rit ook vergoed te krijgen.
Koelquote:Op maandag 19 april 2004 10:34 schreef Slabberdewatski het volgende:
Hey Punch....
Maak je daar maar geen zorgen over, u do 4 me i do 4 u![]()
Donderdag is geregeld! Same time same place?
hij weet mijn prijsquote:Ow ja Niels wil ook graag gebruik maken van je diensten....
Reiskosten ok,quote:Op maandag 19 april 2004 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij weet mijn prijs
komt goedquote:Op maandag 19 april 2004 10:49 schreef Slabberdewatski het volgende:
Reiskosten ok,
bij hem is het wel veel minder werk, maar ik denk dat jullie daar wel uit kunnen komen!
ik zei al: zaterdag kwam er al een takkeherrie uitquote:Ik ga vandaag naar de buurman om de spulletjes te kopen...
Wel relax dat we een elektro zaak als buren hebben en dat ik vriendjes ben
Gheghehehe... ik heb gisteren even de sub maximaal geprobeerd....![]()
je kan met de radio verschillende frequenties afregelen.
ik had de 60, 70, 80 hz een beetje opgepompt
Sub volume + 10
de plaatssing van geluid helemaal naar voren
versterker vol open
volume 28.
Echt niet normaal meer... ik moet ook zeker wat bizonkit gaan kopen om alle panelen vast te zetten, anders gaat t goed mis
prutsen is geen optie. bij die gozer had je die radio toch niet gekocht? echt even naar die zaak gaan waar ie vandaan komt.quote:Op maandag 19 april 2004 16:05 schreef Slabberdewatski het volgende:
Die gozer had trouwens geen flauw idee hoe die raduio eruit gehaald moest worden...
Dat wordt nog prutsen denk ik...
hahaha dus de huidige gaat hard genoeg? maar helaas, ik ken niemand die dat beest wilt hebben.quote:Hey, als je trouwens iemand weet voor die andere subwoofer..
Bij nader inzien wil ik die toch liever niet/nooit in mijn auto!
zoals ie nu staat mag ie voor 400 euro de deur uit!
Langsrijden kost weer zoveel tijd…ik weet het, wij zijn er bijna maar je weet het nooit. Kun je niet anders ff bellen naar die zaak?quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:56 schreef Slabberdewatski het volgende:
Hmm ik heb die lijst gezien, maar daar staat niets op wat ik nog niet heb.
Ik heb trouwens geen tijd om langs het bedrijf te gaan waar ik de radio heb gekocht.. dat kan echt pas donderdag! Als t niet lukt dan rijden we er ff langs.
Ik zeg toch, der komt echt een takkeherrie uitquote:Leuk weetje:
Gisteren bij een maat een test CD voor subwoofer opgezet!
Na een minuutje testen kwam er een man aangelopen. Hij kwam ergens uit een huis halverwege de straat. ( 40/50 meter ). Komt ie doodleuk vertellen dat hij de tv niet hoort vanwege dat "gedreun" de hele tijd!
Hmm Slabber en geluidsoverlast.....
Anyway, ik voelde me best stoer en die gozers in mn auto zaten hem echt helemaal te flippen!
So far so good.
das klote, er moet een manier zijn. we kijken morgen wel.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:51 schreef Slabberdewatski het volgende:
Nee ik heb de radio er niet zelf uitgehaald.....
Tja... dan wordt het denk ik moeilijk, want volgens de verkoper was dat toch echt de manier om die radio eruit te halen! Duszzz.. we kijken wel!
ik mis alleen de beugel nogquote:hijs wel cool he?
Mijn beste vriendin noemt me altijd Nerd, ik dacht laat ik eens een leuke nerd als avatar nemen.
gheghehe
het was graag gedaan en ik heb hem ermee geholpenquote:Op donderdag 22 april 2004 22:00 schreef jochem8 het volgende:
Hehe dit vind ik nou echt super van je dat je dit hebt gedaan One_punch, werkelijk fantastisch
quote:Op donderdag 22 april 2004 22:18 schreef StefanP het volgende:
Eerstvolgende upgrade: andere velgen
quote:Maare veel plezier met je audio setje, zou best zoiets willen...
post de uitslag nog ff, ik ben wel benieuwd!quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:07 schreef Slabberdewatski het volgende:
Hee.... coole foto's !!
Gisteren alles nog even op mijn gemakje af zitten regelen.
Het klinkt echt wel lekker ( en dat zonder versterker). Ik denk dat ik ooit nog wel een versterker aanschaf, maar voorlopig ben ik wel tevreden. Ik ga nog wel 4 filters maken die alles onder de 90 HZ wegfilteren, voor de gewone speakers. De basweergave laat ik liever aan de sub over.
Ik heb een vriend in Den Bosch met een DBmeter. Ik denk dat ik toch een keer de sub laat meten. Gisteren bij een gozer langsgegaan die er veel mee bezig is. Hij schat dat de subwoofer ergens tussen de 127 en 130 db produceerd bij 50 Hz..
quote:(owja Ali kon de Phoenix gold niet meer vinden)
yw and tyquote:Nou eh one punch, bedankt voor alles en succes met Jesse!
tjee dat is echt hard! dus je bent er nog wel tevreden mee, mooiquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:00 schreef Slabberdewatski het volgende:
126,9db
meteen doen! die versterker vond ik maar tegenvallen...je moest je subw volume op +10 zetten voordat er wat uitkwam...quote:Op maandag 24 mei 2004 17:39 schreef Slabberdewatski het volgende:
okeej er is nieuw nieuws!
Ik heb een redelijk bod gehad voor de subwoofer + versterker.
Ik kan nu met een beetje extra geld kopen:
emphaser 2350. (1200 w rms)
ground zero plutonium 15 inch plus passief membraam ( die 4x 1 ohm versie van 5000 w).
Wel heftig dingetje zie:
www.magma-audio.nl
daar staat meteen een link naar die 15 inch woofer.
Zou 2x 680 watt op 2 ohm voldoende zijn om dat monster aan te sturen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |