Het vervolg op: [HOMO] 837 - Is dit alles?quote:Op maandag 5 april 2004 00:46 schreef blublub het volgende:
wie heeft de H? dankzij Kugaridinges staat ie niet meer in de OP
quote:Op maandag 5 april 2004 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
keikeks, stoere, gave en vette sneakers
[afbeelding]
*hand voor Blubjes mond hou*quote:Op maandag 5 april 2004 01:00 schreef blublub het volgende:
quote:Op maandag 5 april 2004 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 00:41 schreef Adelante het volgende:
Gaastra?
nope, uiterst functioneel en comfortabel maar hip en kewl
Ik lach je niet uit hoor G_Equote:Op maandag 5 april 2004 01:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:42 schreef LeonH het volgende:
Converse
Heb ze ook, zijn megahip!
Ps.: Wel een air/gel zooltje ofzo erbij kopen anders loop je op de grond...
quote:Op maandag 5 april 2004 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit hoor G_E
En voor jou zijn je nieuwe Gaastra's wel ultra mega hip en kei kewl![]()
Tip voor de volgende keer:
[..]
Mjah... Ik had nog bijna sneakers gekocht van Tommy Hillfiger, maar in die winkel was het vrij druk met klanten en zonder duidelijk herkenbaar bedienend personeel.quote:Op maandag 5 april 2004 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit hoor G_E
En voor jou zijn je nieuwe Gaastra's wel ultra mega hip en kei kewl![]()
Tip voor de volgende keer:
[..]
quote:Op maandag 5 april 2004 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*hand voor Blubjes mond hou*
Tommy Hilfiger word nogal vaak gezien als kak-kleding (Net als Ralph Lauren, Lacoste en Gaastra), niet echt de werk-definitie van hip. Met Converse All Stars kan je in principe niet fout gaan. Het zijn klassiekers op het gebied van sneakers en niet aan mode onderhevig.quote:Op maandag 5 april 2004 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Ik had nog bijna sneakers gekocht van Tommy Hillfiger, maar in die winkel was het vrij druk met klanten en zonder duidelijk herkenbaar bedienend personeel..
Ik heb toen ik een jaar of 12, 13 was van dat soort sneakers gehad met aan een kant felroze, de andere kant felgeel en in het midden felgroen. Echt van die lichtgevende kleuren. (maar dat was ook eind jaren 80quote:Op maandag 5 april 2004 01:08 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb die ook, maar dan van de Zeeman, en heb ze ooit eens met een vriendin met een spuitbus fluogeel gespotendat was zon 3 jaar geleden, en nu is dat helemaal hip
quote:Op maandag 5 april 2004 01:08 schreef blublub het volgende:
[..]ik heb een personal slaafje
Misschien wordt kak wel heel kewl & hip in 2005 - en ben ik nu dus de trend nog gewoon voor.quote:Op maandag 5 april 2004 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tommy Hilfiger word nogal vaak gezien als kak-kleding (Net als Ralph Lauren, Lacoste en Gaastra), niet echt de werk-definitie van hip. Met Converse All Stars kan je in principe niet fout gaan. Het zijn klassiekers op het gebied van sneakers en niet aan mode onderhevig.
quote:Op maandag 5 april 2004 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb toen ik een jaar of 12, 13 was van dat soort sneakers gehad met aan een kant felroze, de andere kant felgeel en in het midden felgroen. Echt van die lichtgevende kleuren. (maar dat was ook eind jaren 80)
quote:Op maandag 5 april 2004 01:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 april 2004 01:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien wordt kak wel heel kewl & hip in 2005 - en ben ik nu dus de trend nog gewoon voor..
quote:Op maandag 5 april 2004 01:15 schreef blublub het volgende:
[..]
wij zijn gewoon ultiem hip
en toen (eind jaren 80) zag ik er zo uit:
[afbeelding]
coolquote:Op maandag 5 april 2004 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toen ging ik naar de brugklas
Volgens heb ik die lichtgevende sneakers zelfs aangehad naar de open dag van m'n nieuwe school !
Dus toen ik ergens halverwege m'n studie was, ging jij naar de brugklas.quote:Op maandag 5 april 2004 01:23 schreef blublub het volgende:
[..]
coolje was er al vroeg bij he
ik ging toen naar de peuterspeelzaal![]()
ik heb mn gele nepallstars nog steeds, maar durf ze nooit aan, want als t 1 keer regent zijn ze niet meer geel. maar ga ze binnekort weer eens aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |