Die schoenen hadden ze 30 jaar geleden ook al!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:42 schreef LeonH het volgende:
Converse
[afbeelding]
Heb ze ook, zijn megahip!
Ps.: Wel een air/gel zooltje ofzo erbij kopen anders loop je op de grond...
vergeet niet dat je 2 verschillende kleuren schoenen moet dragen anders is het niet retroquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:42 schreef LeonH het volgende:
Converse
[afbeelding]
Dat noemden wij vroegâh gewoon gympies (liepen waardeloos met dat dunne, harde rubber zooltje) en waren alleen voor watjes en armelui, een echte bink had natuurlijk naiks met èèrquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:42 schreef LeonH het volgende:
Converse
[afbeelding]
Blijf dat mooie schoenen vinden... hoeveel heb je ervoor betaald, en waar heb je ze gekocht?quote:Op zondag 4 april 2004 14:28 schreef blieblie het volgende:
Ik heb Adidas Goodyears gekocht![]()
ff zoeken naar plaatje
[afbeelding]
Maar dan witte![]()
110 bij de footlocker.quote:Op zondag 4 april 2004 14:43 schreef Douwe het volgende:
[..]
Blijf dat mooie schoenen vinden... hoeveel heb je ervoor betaald, en waar heb je ze gekocht?
Wit is wel besmettelijk. Maar het zijn zeker een mooie paar schoenen.quote:Op zondag 4 april 2004 14:28 schreef blieblie het volgende:
ff zoeken naar plaatje
[afbeelding]
Maar dan witte![]()
Jo vet!quote:Op maandag 29 maart 2004 19:20 schreef Adelante het volgende:
vervolg op: VETTE sneakers...
post hier jouw smaak wat betreft sneakers
voor de komende lente/zomer periode.
voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze zijn best mooi, alleen zitten ze voor geen meter.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:20 schreef Adelante het volgende:
Dat zijn wel mooie. Ik zou voor zwart gaan ivm disco's kroegen en house party's waar je schoenen zwart van worden.quote:Op zondag 4 april 2004 14:28 schreef blieblie het volgende:
ff zoeken naar plaatje
[afbeelding]
Maar dan witte![]()
Sorry hoor, maar dit zijn géén mooie schoentjes.. daar zou ik nog niet eens dood mee aan willen getroffen !quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:42 schreef LeonH het volgende:
Converse
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |