quote:Drie dagen nationale rouw Peru
17/08 11:30
In Peru zijn drie dagen van nationale rouw afgekondigd in verband met de verwoestende aardbeving die het land heeft getroffen. Er zijn zeker vijfhonderd doden en duizenden gewonden. Reddingswerkers zijn druk bezig met het zoeken naar overlevenden en het bergen van slachtoffers. Veel ziekenhuizen en mortuaria zijn vol zodat lijken op straat blijven liggen. De schade in het rampgebied is enorm: alleen al in de zuidelijke kustregio Ica zijn 80.000 mensen dakloos geraakt. Driekwart van de stad Pisco ligt in puin. Intussen komt de hulpverlening op gang: vliegtuigen en helikopters hebben tenten, medicijnen en voedsel naar het getroffen gebied gebracht. De Verenigde Naties hebben één miljoen dollar noodhulp toegezegd en ook afzonderlijke landen geven geld en sturen reddingsteams en hulpgoederen. De aardbeving, die woensdagavond lokale tijd (23.41 UTC) plaatsvond, had een kracht van 8,0 op de schaal van Richter en was de zwaarste in Peru in vijftig jaar.
ja... verschrikkelijkquote:
Aguas Calientes?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:02 schreef SnuggLe het volgende:
Ola! Zitten nu in Peru, August Calientes om precies te zijn.
Photostitch..Losse foto's aan elkaar inderdaad. Is een programmatje van Canon.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:16 schreef WhatTheFuck het volgende:
Mooie fotos
Die panoramas zijn dat losse fotos die je weer aan elkaar hebt geplakt? Met welk programma heb je dat gedaan?
En is dat trouwens Farfán op een van de fotos?
Nou ben ik heel benieuwd waar dat over gingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 09:54 schreef SnuggLe het volgende:
Ja, dat is Farfan :-p Liep het hele nationale elftal (voetbal) van Peru tegen het lijf op het vliegveld. Tijdje met hem staan te praten :-)
Mee eens, maar onmogelijk in dit schema te proppen. Het is zo'n 5 uur rijden (per bus) vanaf Arequipa, en ligt niet op de route. Ik vraag me stiekem ook ernstig af wat je zolang in Tacna moet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef JedaiNait het volgende:
Colca canyon is zeer de moeite waard trouwens!
Een van m'n beste vrienden gaat in Tacna trouwen en ik ben best man.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
Mee eens, maar onmogelijk in dit schema te proppen. Het is zo'n 5 uur rijden (per bus) vanaf Arequipa, en ligt niet op de route. Ik vraag me stiekem ook ernstig af wat je zolang in Tacna moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |