Ik ben nog niet helemaal helder na gister merk ikquote:Op zondag 4 april 2004 21:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Met de t van erikT
Let is op manquote:Op zondag 4 april 2004 21:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En while we're at it, wat is heologie?
Als je Sterrenkunde kan kan je ook theologiequote:Op zondag 4 april 2004 21:45 schreef ErikT het volgende:
Hee niet zo he!Theologie
Zie het als een studie-advies van een goede vriendquote:Op zondag 4 april 2004 21:45 schreef ErikT het volgende:
Hee niet zo he!Theologie
Nou, ik denk dat ik mijn dagen in de coffeeshop zou doorbrengen als ik theologie zou studeren. Dus ik denk niet dat ik het kan. Qua inzet. Ofwel zelfde idee als met sterrenkunde.quote:Op zondag 4 april 2004 21:45 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Als je Sterrenkunde kan kan je ook theologie.
Ook gezellig, lekker over het leven nadenken. Ga je naar SCH toe die kan heel goed over het leven praten, af en toe te.quote:Op zondag 4 april 2004 21:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik mijn dagen in de coffeeshop zou doorbrengen als ik theologie zou studeren. Dus ik denk niet dat ik het kan. Qua inzet. Ofwel zelfde idee als met sterrenkunde.
Godverdomme. Geloof je het zelf ?quote:Op zondag 4 april 2004 21:51 schreef SCH het volgende:
Als ik nog zou gaan studeren, zou het theologie worden. For sure
Ik heb de hele dag zitten schaken/sjoelen/kijken naar schaken.quote:Op zondag 4 april 2004 21:45 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Let is op man. Tis allemaal zo duidelijk.
Waarom doe je dat dan ook!quote:Op zondag 4 april 2004 22:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag zitten schaken/sjoelen/kijken naar schaken.
En nog wel wat meer dingen, verwacht je dan dat ik helder ben?:P
Welk filmpie?quote:Op zondag 4 april 2004 22:09 schreef pascalheister het volgende:
avond
* Inquistor87 is weer terug van filmpie kijken
Three Kingsquote:Op zondag 4 april 2004 22:11 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Welk filmpie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |